piątek, 24 sierpnia 2012

W moim przypadku klapa -L'biotica krem regenerujący do rzęs

Nawet nie wiecie jak bardzo chciałam kupić ten wspaniały krem, aby moje rzęsy stały się mocne, zdrowe, gęste, piękne i w ogóle świecące i błyszczące. 
Kiedy w końcu dostałam go w swoje ręce moja radość była ogromna.
Stosowałam krem 3 bite miesiące dzień w dzień, a czasami nawet dwa razy dziennie, pieczołowicie wmasowując preparat w rzęsy....

Opakowanie w postaci tubki, bardzo poręczne. Mieści 10 ml - taka ilość wystarcza do emerytury. 


Producent obiecuje nam, że ten krem:
*wydłuża, pogrubia rzęsy - nic, absolutnie nic nie zauważyłam takiego
* zapobiega ich wypadaniu - fakt, widać to przy demakijażu, a raczej nie widać.
*nawilża- nie zaobserwowałam
*wzmacnia - w niewidoczny sposób, ale mniemam że tak, skoro nie wypadają
*stymuluje naturalny wzrost rzęs - nie zauważyłam, rosną jak rosły całe życie

Krótko mówiąc - klapa. A może nie tyle klapa, bo trochę wzmocnił moje rzęsy, ale to za mało. Gdyby producent nie pisał, że będą grube i długie do nieba to moje podejście byłoby inne. 
Tak myślę.


Z drugiej strony, preparat moze być świetny, jeśli z jakiegoś powodu stan naszych rzęs ulegnie pogorszeniu. Ja ze swoimi nie mam problemów, są w sumie długie i zdrowe. Nie wypadają mocniej niż powinny. 


Ja nie jestem zadowolona, ale nie mówię, ze to zupełnie zły produkt. Wiem, że dziewczyny chwalą i są zadowolone z jego działania.

Możliwe, że moje rzęsy nie potrzebowały nic więcej. 


Ta notka prawdopodobnie pojawi się automatycznie. Wyjeżdżam na tydzień do Dźwirzyna z D. Nie wiem, czy będę mogła korzystać z internetu ;)

Pamiętajcie o rozdaniu! ; D xoxo

11 komentarzy:

  1. Też uważam ten krem za kiepski, a tyle dziewczyn go lubi... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go przetestowała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważaj na rzęsy! - widzę, że dużo osob skarży się na wypadanie rzęs i pogorszenie ich kondycji.

      Usuń
  3. nie wierze w tego typu produkty, aktualnie testuje TALIKA'e nie widze roznicy, powiedzialabym nawet ze rzesy mi sie przezadzily ;/

    allthecoloursof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa tych wszystkich odzywek, niektore maja magiczne ceny....

      Usuń
  4. Mam go i wyrzuciłam zdenerwowana, po wielu miesiącach stosowania rzęsy zaczęły mi wypadać. Bubel...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zużyłam go do końca. Rzęsy wypadały mi straszliwie :/

      Usuń
    2. o...chyba zacznę na niego uważać. może ma to związek z dostarczeniem rzęsom zbyt wiele "dobra"?

      Usuń
  5. mnie rzęsy pociemniały i nieco się wzmocniły. wydłużenia i pogrubienia nie zauważyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że chociaż odczułaś jakiekolwiek pozytywne działanie.

      Usuń
  6. Dziewczyny poczytajcie sobie o cyklu życia rzęsy. To normalne, że każda rzęsa kiedyś wypaść musi ;) Nie ma cudu.
    Krem wzmocnił moje rzęsy i to widocznie.
    Co miało wypaść wypadło, ale o wiele szybciej wyrastały nowe rzęsy.
    W moim przypadku dodatkowo przyciemniły się i lekko wydłużyły.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...