środa, 22 sierpnia 2012

Zapraszam na rozdanie (konkurs)!

Nareszcie udało mi się zorganizować dla Was rozdanie. Jest to moje pierwsze rozdanie i organizują je: ja oraz mój portfel :)
Mam nadzieję, że chociaż jest skromne, to przypadnie Wam do gustu. Są to rzeczy, które będą pasowały chyba każdemu, starałam się wybrać produkty, które ja sama sprawdziłam i bardzo je lubię.


Do wygrania są:

1. Dowolnie przez Was wybrany cień INGLOT


2. Dwufazowa maseczka Mooya - Odżywianie i odbudowa.


3. Szminka Celia Nude w kolorze 605. 



Zasady:

1.Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga 

2. Musisz napisać poniżej komentarz z:
*nickiem, pod którym obserwujesz
*twoim emailem 
*i tym że się zgłaszasz
*odpowiedzią na pytanie:
Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk i dlaczego ( w jednym zdaniu)
np. Szminka Celia Nude, bo ma super zapach.

3. Możesz zrobić notkę o rozdaniu (gdzieś o nim wspomnieć i wysłać mi linka do tego miejsca - to może być Twój blog, fejsbuk...)

4. Możesz polubić bloga na fejsbuku
(wtedy do komentarza dopisz swoje inicjały na FB)

Startujemy teraz, a kończymy 20 września tego roku, czyli za prawie miesiąc.
Wysyłam wszędzie, na terenie Polski, za pomocą Poczty Polskiej
Osoby, które nie ukończyły 18 roku życia, proszą o zgodę rodziców ; )

Powodzenia! i mam nadzieję, że Wam się spodoba!

Pytanie konkursowe musiało zostać dodane ze względów prawnych.
Do osób, które już się wpisały roześlę maile z pytaniem. Bardzo przepraszam za utrudnienie. Mam ogromną nadzieję, że nie macie mi tego za złe.


47 komentarzy:

  1. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Nadelaine
    lubię na fb jako N.L.
    e-mail: k_c_16@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 Mój ulubiony kosmetyk to podkład mineralny Lucy Minerals, ponieważ bardzo dobrze wyrównuje koloryt cery :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się :)
    obserwuje jako Eysonfire
    mail Evka16vip@Interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój nick: Edigre, mail: eedigree@gmail.com
    Nie mam fejsa to nie polubię, ale zgłaszam sie i tak. :) Może wygram szminkę o której jest tak głośno, a nie mogę jej znaleźć :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    Obserwujęjako gosia.ohi, spreparowałam też adekwatną notkę: http://one-hundred-intrests.blogspot.de/2012/08/may-znak-zycia.html
    e-mail: noctem@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam sie!!
    e-mail: ewakurpanik@interia.eu
    Fb!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako sia
    mail: dont_ask@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: WalkingOnAir
    lubię na fb jako Anna K.
    e-mail: ankak1@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ulubionym kosmetykiem jest czarna kredka do oczu z Pierre Rene, ponieważ nie wyobrażam sobie podkreślenia oczu bez niej, jest dla mnie ona niezawodna w każdej sytuacji ;)

      Usuń
  9. zgłaszam się :) obserwuję jako annamolly, mój mail to: anya2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję jako p a ł l i n a .
    zatruta@o2.pl
    zgłaszam udział! ;))
    moja notka o rozdaniu -> http://panterkowaaa.blogspot.com/2012/08/rozdanie-u-roseandherprinceblogspotcom.html
    polubione na facebooku jako Paulina Panterkowa
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się, obserwuję jako anita
    staywithher4me@gmail.com
    lubię na facebooku jako Anita K. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z miłą chęcią:)
    obserwuje jako hell
    lubię na fb jako H.S. udostępniłam: http://www.facebook.com/vel.destroyer
    vel.destroyer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się\
    imponderabilia
    zanka88@onet.eu
    na fb Ż B

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako ulka
    e-mail ubaran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. 1.Obserwuję jako tixibelle
    2. tixibelle@aol.com
    3. K G :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. Ulubiony kosmetyk: płyn micelarny z AA, kocham to jak nawilża, nie podrażnia i zmywa wszystko idealnie :)

      Usuń
  16. Zgłaszam się bo tak chcę, obserwuję Cię przez okno :<
    mam +1000 losów, bo mnie lubisz : D
    kisskiss prosiaczku.

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)
    obserwuje jako: cukiereczek :P
    email: Martyna.64@interia.pl
    link do notki o rozdaniu: http://kosmetyki4you.blogspot.com/p/rozdania_23.html

    OdpowiedzUsuń
  18. 1.Obserwuję z tego konta
    2.estella0@op.pl
    3.Zgłaszam się oczywiście :)
    4.Udostępnione na FB-http://www.facebook.com/eNdzeJ/posts/260122144106517
    5.Lubię bloga z konta www.facebook.com/eNdzeJ

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:) obserwuję jako madzia71a
    madzia71a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony kosmetyk to olej rycynowy, ponieważ tak naprawdę jest lekarstwem na wszystko!

      Usuń
  20. Magdaleno, jakiś czas temu strasznie głośno było o tym,że taka forma rozdań jest niezgodna z prawem polskim, może warto się w to zagłębić niż narobić sobie kłopotów? przeczytaj sobie ten artykuł http://www.trudnyklient.pl/2012/01/27/jak-robic-legalne-konkursy-w-internecie-%E2%80%93-poradnik-trudnyklient-pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie o tym zapomniałam -.- a wiedziałam, dzięki. dokonam kilku zmian nieznacznych ^^

      Usuń
    2. noo, lepiej uważać, w sieci pełno świrów :)

      Usuń
  21. zgłaszam się
    obserwuję jako agnieszkazg
    email: agoooooosia@gmail.com
    lubię na FB: Agnieszka I.
    udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/387662394634351
    Moim ulubionym kosmetykiem jest balsam do ust Carmex. Uwielbiam ten moment, kiedy zaczyna "mrozić" usta i nadawać im świeżość i nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się ;)
    *nick: zenuszka
    *e-mail: zenuszka@wp.pl
    *obserwuję jako: zenu szka

    Moim ulubionym kosmetykiem jest lovely eyeliner od wibo, ponieważ eyeliner to kosmetyk, bez którego praktycznie nie pokazuje się poza domem, a ten idealnie spełnia moje wymogi, idealny pędzel, jest trwały i w ogóle się nie ściera!

    OdpowiedzUsuń
  23. 1. Obserwuję Cię :)
    2. *nick: cosmetics paradise by elena
    *edyta_allegro@poczta.fm
    *zgłaszam się:)
    *Mój ulubiony kosmetyk to zdecydowanie tusz do rzęs, ponieważ jeżeli mam nim pomalowane rzęsy
    to czuję się pewniej:) Wiem, to banalne, ale chyba każda z nas tak ma:D

    Pozdrawiam Właścicielkę bloga i wszystkich biorących udział w rozdaniu:) i zapraszam do mnie
    http://elena-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać marki tuszu, oczywiście Maybelline the Colossal Volium Express 100% black:)

      Usuń
  24. Zgłaszam się! :)
    Obserwuję jako mampapuge
    didi96@buziaczek.pl
    Moim ulubionym kosmetykiem jest puder prasowany z Miyo, super tani, 9 zł, więc nie można za dużo wymagać, ale koloryt wyrównuje bardzo dobrze, nie ciemnieje, może kiepsko matuje w sensie nie na długi czas, ale to jestem w stanie wybaczyć, ładny ma zapach, opakowanie porządne (lusterko), nie testowany na zwierzętach i produkowany w Europie. Czego jeszcze chcieć za tą cenę? Polecam, jeśli jeszcze nie próbowałaś pudru tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :]
    Obserwuję jako: kalunia1111
    E-mail: kalunia102@wp.pl
    Notka o rozdaniu: just-crazy-human.blogspot.com/2012/08/rozdanie-roseandherprinceblogspotcom.html
    Odpowiedź na pytanie: Moim ulubionym kosmetykiem jest maskara Miss Sporty - Pump Up Booster Mascara, tylko ona zdolała odpowiednio wydłużyć i pogrubić moje krótkie i naturalnie równiutkie rzęsy; dodatkowo jest tani (kosztował mnie tylko 14 zł), nie skleja moich rzęs, posiada świetną szczoteczkę i ma ode mnie plusa za wygląd ogólny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. *nickiem, pod którym obserwujesz: eM.
    *twoim emailem : magda13021986@wp.pl
    *i tym że się zgłaszasz: zgłaszam się ;)
    *odpowiedzią na pytanie: moim ulubionym kosmetykiem jest puder brązujący Ziemia Egipska, firmy bikor. Dlatego,ze cudownie brązuje twarz, nie jest pomarańczowy, jest wydajny i trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako KamSaya
    mail szarlotka4@op.pl
    Odpowiedź na pytanie : Uwielbiam korektor Pure Cover Mineral z Maybelline za to, że wspaniale kryje cienie pod oczami i pięknie rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Marniaczek
    mail martasarniak@wp.pl
    Odp. Moim ulubionym kosmetykiem jest Cień Inglot 378, którego używam do brwi - nic nie dodaje mi pewności siebie jak podkreślenie nim brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako: Ewka501
    Mail: ewka501@op.pl
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest pomadka z Nivea, ponieważ bardzo dobrze nawilża usta.
    Baner http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako Anna (aktualnie Hedgehog girl, ale nie wiem czy nick zmienia się w ustawieniach ;))
    email: retorycznie@gmail.com
    Mój ulubiony kosmetyk to róż do policzków, dzięki niemu na mojej twarzy coś się dzieje i nie wygląda tak płasko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    na fb: Kamila K.
    odp: Mój ulubiony kosmetyk to tusz do rzęs Wonder firmy Oriflame, ponieważ świetnie rozdziela rzęsy i nadaje głębi spojrzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszaaam sięęę! obserwuję jako deliciousdream
    mail: empogorzelska@gmail.com
    mój ulubiony kosmetyk to pomadka z Manahttanu Soft Mat Lipcream 54L, super kolor i mega trwałość! nie zaszkodzi jej nic, no prawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Zgłaszam się ! Obserwuję Twojego bloga jako: Jahoda Kralevnova. Mój e-mail: jagodarozek@op.pl. Na facebooku: J.R.
    W odpowiedzi na pytanie o moim ulubionym kosmetyku...hmmm myślałam długo,ale jako numer jeden wybrałam cień kobo dark chocolate,którym podkreślam moje brwi,a co za tym idzie moja twarz nabiera wyrazistości, jest nie do ruszenia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się :) Specjalnie założyłam sobie konto, bo tak to czytam i obserwuje fbl i bloga od ponad 2 lat.

    mój nick: sundae93
    e-mail: kroliczek25@gmail.com
    polubiłam i opublikowałam na fejsie S.P.

    Moim ulubionym kosmetykiem jest, a raczej są paletki Sleek'a, posiadam au naturel i oh so special i nie zamieniłabym ich na żadne inne, są świetnie na pigmentowane i trzymają się cały dzień nawet bez bazy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się,obserwuję jako Maya,email: jessy@onet.eu :)

    Moim ulubionym kosmetykiem jest mascara Maybelline the Colossal Volum Express 100% black,nigdy mnie nie zawiodła,za każdym razem pogrubione i idealnie wydłużone rzęsy!Zużyłam już kilka sztuk i nie zamierzam wymienić jej na coś innego!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam sie
    iamwildfox, Dominika
    wildxfox@wp.pl
    kosmetyk: Manhattan, Perfect Adapt Make Up - mój ulubiony podkład, jest lekki, świetnie kryje i rozświetla.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Ann
    E-mail: bloganeek@wp.pl
    Dałam znać o konkursie na pasku bocznym naszego bloga: http://bloganeek.blogspot.com/
    Polubiłam na facebooku jako: Ania D.
    Odpowiedź: Moim ulubionym kosmetykiem jest tusz Maybelline One by one, bo tak mi wyczesuje i wydłuża rzęsiska, że jak szybko pomrugam, to robię wiatr! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :)
    jstutzka@wp.pl
    notkę udostępniłam na fb oraz lubię Twój profil na fb

    Mój ulubiony kosmetyk to tusz do rzęs Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...