piątek, 14 września 2012

Małe zakupy i makijaż na dziś.

Czy to tylko ja, czy naprawdę jest tak zimno? Brrrr....

Zrobiłam dziś małe zakupy (większe zdecyduję się jak już będę w Katowicach, nie warto wszystkiego w walizce dźwigać) Nic specjalnego, tylko to czego potrzebuję.


masło do ciała Bielenda - Karoten, hmm nastawiałam się na jakiś piękny zapach, a jest raczej zwykły, ale mam nadzieję, że doda trochę blasku mojej skórze  :)
(edit: im dłużej wącham tym bardziej kocham - jednak zapach jest piękny. Na skórze się rozwija ;))

Puder - zdecydowałam się na 2w1 z essence (bladziochy, coś dla Was!) myślałam, że to będzie troszkę inna konsystencja, bardziej mokra. Dla mnie to po prostu mocno kryjący puder -niczego sobie. 

Skorzystałam też z okazji w Dougu - przynosimy zużytą maskarę i wymieniamy na miniaturkę (3,5 ml) Clinique. Do wyboru mamy 3 rodzaje maskary. 


I to tyle, z nabytków. Kupiłam też farbę akrylową, ale to nie w celach kosmetycznych ; p

Dodaję też makijaż na dziś, niestety mój aparat nie jest w stanie uchwycić tak subtelnych zmian kolorów. 


Byłam w końcu na Bubble Tea - w Gdyni w takiej małej budce. Nie było zbyt smaczne, ale wydaję mi się, że to nie wina Bubble Tea, tylko miejsca. Tapioka nie była taka jak powinna być.



to jeszcze nie wiedziałam, że to nie jest to co chcę. 


tu już wiedziałam.



na szczęście sushi było jak zwykle pyyyszne <3


Ostatnią sprawą, jaką bym chciała poruszyć to:

GDZIE JEST MÓJ GLOSSYBOX? Do teraz ani widu, ani słychu. Za to dzięki załodze glossyboxa i ich fanpejdzowi znam już połowę zawartości ;/ Dziękuję więc za niespodziankę. 
Czy komuś jeszcze się to nieszczęście przytrafiło?

22 komentarze:

  1. Zainteresował mnie ten produkt z Essence :D To takie niby polączenie pudru i podkładu?
    I aaaaaaaaaaa, lecę do Douglasa!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak, ale to nie jest tak, ze nakłądasz i jest wilgotny i nagle wysycha. To tylko dosyc miękki, drobno zmielony puder, ktory mocno mocno kryje.

      leć!

      Usuń
  2. Ale w porządku jest ten puder w takim razie czy nie? Ładnie kryje czy tapetuje?
    A, i piszę to chyba kolejny raz, ale jeeej jesteś taka ładna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero co go kupiłam, nie wiem więc zbyt wiele o nim.
      Ale jego krycie oceniam na mocne (test ręki) na twarzy go nie nakladałam, a teraz już umyłam twarz i nei chce jej obciążać po raz kolejny.


      dziękuję bardzo mi miło ;)


      ps: maskara clinique jest calkiem, calkiem fajna.

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) też skorzystałam z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, korzystaj póki są.

      pamiętam, że ostatnio przy takiej akcji, w niektórych salonach brakło maskar już któregoś dnia.

      Usuń
  4. który z tuszy wzięłaś?
    no i lecę po essence'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać, wzięłam pogrubiająca ;) jest fajna.

      Usuń
  5. a jak przyniosę dwa zużyte tuszę to mogę wymienić na dwie próbki?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jakie smaki bubble tea wybrałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mango i herbata jasminowa + tapioka i zelki.

      miałam wrażenie ze te rzeczy są nieświeże.

      Usuń
  7. zaciekawil mnie Twoj zegarek, co to za firma/model? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisze o nimw następnej notce ok ? ; )

      Usuń
    2. pewnie, czekam z niecierpliwoscia ;)

      Usuń
  8. Mi jest tak zimno, że nie jestem w stanie nawet jakoś logicznie tej notki skomentować, brrrr. Cały dzień się trzęsę, źle oceniłam temperaturę z balkonu i marzłam cały dzień. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja siedzę w dwóch swetrach. Lodowate stopy i dłonie. A wszyscy mówią, że im ciepło.

      Usuń
    2. U mnie tak samo, ja błagam o kołdrę, chociaż zmroziło mnie tak że nie dam rady ruszyć się z łóżka, a chłopak siedzi obok i się wachluje ;)

      Usuń
  9. czy w mozna przynieść obojetnie jaka zuzyta maskare np. miss sporty, essence, lovely czy trzeba clinique ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak. obojętnie może być nawet rokitirkirtkirkri.

      Usuń
  10. zauważyłam tatuaż na Twojej ręce, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...