piątek, 28 września 2012

Nudne zakupy ;)

Wiem, miałam pisać często, a mnie ciągle nie ma, ALE szukam mieszkania w Katowicach i to mi zżera czas. Udało mi się na szczęście ułożyć plan na studia wręcz idealnie. Wygrałam z USOSweb. Ani razu nie kończę wieczorem! (Hip hip Huraaa!) 
Ale nie o tym ;D

Moje zakupy są nudne. Właśnie o tym pomyślałam, że oglądacie je i się nudzicie. Same nudne, potrzebne rzeczy, większość ciągle się powtarza. Ale z drugiej strony poznajecie moich ulubieńców ; ) A poza tym teraz nie będę szalała, ale mam zamiar za jakiś czas zrobić to w Inglocie :D 


Niewiele rzeczy, ale za to jakich przydatnych! Skorzystałam z promocji, które były w rossmanie. Niestety ze smutkiem stwierdzam, że wielu rzeczy nie było. Moje zakupy powiększyłyby się o: oliwkę antycellulitową z alterry, balsam do kąpieli z babydream i odżywkę do włosów z alterry.


Nie wiem jak to wygląda u Was, ale ja kupuję patyczki do uszu i nagle później okazuje się, że się skończyły....


Coś dla zmysłów ; ) Korzystam z tego, że u Dejwa jest wanna. Pachnie tak jak sobie wyobrażacie, gdy patrzycie na tę saszetkę. Mam nadzieję, że choć trochę nawilży moją skórę ;)


Kupiłam kolejną gąbkę konjac. Nie wiem, ale gdy nie mam szczoteczki lub gąbki do twarzy, mam wrażenie, że moja twarz jest niedomyta... (swoją drogą moją szczotkę złamała moja mama chcąc ją "wycisnąć z wody")
 A rękawica to świetny sposób na gładkie nogi i nie tylko ; ) Polecam baaaaaardzo!


Jeśli chodzi o włosy, to z braku odżywek alterra, a także z powodu wycofania isany babasu skusiłam się na Joannę ze skrzypem i rozmarynem. Miałam z tej samej serii wersję z miodem i była super. A do tego pięknie pachniała. Ta ciągnie odświeżaczem do powietrza...:( ale może zdziała cuda?

Mgiełka z octem z malin Marion (czekam jeszcze na dostawę i dokupię ocet z malin do płukania włosów). To popularne ostatnio kosmetyki. Mam taką sama opinię jak Wszyscy: fajnie pachnie, cudów nie robi, ale włosy są miękkie i błyszczą. Więc czego chcieć więcej za tak niską cenę? 


Kolejna butelka olejku do ciała Babydream. Jest wspaniały i najwspanialszy na świecie. Ale Wy o tym przecież już wiecie ; )


I kolejne opakowanie Eveline. Tym razem chwyciłam Twarde jak diament. W końcu to to samo. Nadal uważam tą odżywkę za najlepszą, nie wyrządziła mi żadnych szkód. Kobietki z mojego otoczenia też nie narzekają :) 


Kupiłam też ksylitol - aby używać zamiast cukru. Co prawda przez miesiąc nie jadłam cukru i nie było mi z tym źle. Teraz jem go niewiele, ale czasami lubię coś posłodzić i warto wybrać coś zdrowszego ;) Odstraszać może jedynie cena: 15zł/250gr 



I na tym kończę. :)

27 komentarzy:

  1. No super super :) Nic z tego nie miałam, ale może kiedyś kupię. A ten ksylitol to gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w małym sklepie obok miejsca w ktorym mieszkam. odkryłam tam całą półkę z takimi fajnymi rzeczami ;D

      Usuń
  2. Też kupiłam dziś tą rękawicę i sól do kąpieli. Nie znam tej soli, ale w promocji była, więc ją wzięłam. Ciekawe czy mi podpasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umarłam z zachwytu, ale za 2 zł nie jest źle.

      Usuń
  3. koniecznie musze wybrać się po tą rękawicę :)

    Cieszysz się z faktu, że wracasz na studia ? Bo ja strasznie, zobacze moją grupę i w końcu będe pożyteczniej spędzała dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... trochę tak. Dobry plan poprawił mi humor. Z moimi dziewczynami się już spotkalam, wiec tak mnie nie ciagnie już, ale mimo wszystko ;)

      Usuń
  4. Używam odżywki 8w1 i jestem zadowolona, jak ją skończę to kupię diamentową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście z "usiowym" USOSem miałam do czynienia tylko podczas logowania na lektoraty i wf na 1 i 2 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczęściaro... aj się loguję na każde jedno zajęcie. W ciagu sekundy na serwer wchodzi ponad 100 osob i probują się zalogować: kto pierwszy ten lepszy. dla mnei tragedia i bezsens.

      Usuń
  6. Miałam tę wersję joanny ale d/s. Okropnie przesuszyła mi włosy niestety:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą odżywkę Joanny i średnio ją lubię, szczególnie mnie zniechęca jej konsystencja- jest zbyt lejąca. Za to olejek Babydream uwielbiam, z tym że używam go do włosów- spróbuj może u Ciebie też się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem wiem, olejku używam do wszystkiego :) to moj zdecydowany ulubieniec.

      Usuń
  8. Hmmm, to może ja Ci prześlę trochę promieni słonecznych ? Bo u mnie słonce, choć powietrze juz zimne ale takie promyczki dostające się przez okno są bardzo przyjemne :)

    To może chociaż ścisnę Cię tak gorąco ! :) , , , , :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promienie oszukują. Zachęcały mnie wpadajac przez okno do wyjscia z lozka. Wyszlam i się schowały!


      ŚCISSSKAAAAJJJJ!!!!!:D

      Usuń
  9. ja tam nie słodzę już ładnych parę lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że jest i wersja octu do płukania, muszę poszukać. Co do Joanny to strasznie włosy wysusza po pewnym czasie i plącze, ale może ci podpasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tą odżywkę na promocji w biedrze i teraz czekam na efekty : D każdy ją chwali <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! może i tym razem też będzie warta chwalenia.

      Usuń
  12. Mam sprawy z Mariona. Bardzo fajny, jednak mało wydajny. Za 7 zł można kupować go częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej mgiełki z Mariona ;) Ja jej nigdzie nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten spray jest bardzo fajny. Nadaje włosom taki przyjemny blask, a przy okazji pomaga rozczesać włosy.

      zapach utrzymuje się przez godzinę - max dwie.

      za tą cenę warto.

      Ja swój znalazłam w malutkiej drogerii. szukaj bo faktycznie ciężko.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...