niedziela, 9 września 2012

Velvet nails

Jakiś czas temu Ciate wypuściło przeurocze zestawy do robienia velvet nails:



ale tak jak w przypadku Caviar nails - cena zadziwia. Na szczęście okazało się, że Ciate cudu nie wymyślili i można spokojnie zastąpić ich zestawy zamiennikami.
Na caviar nails jeszcze przyjdzie czas (zgadnijcie, gdzie zostawiłam kuleczki do paznokci? tak tak, macie rację, w Katowicach). Dziś pokażę Wam szybki, tani i prosty sposób na velvet nails. Niestety jak na razie: w kolorze białym i tylko białym.
Pomysł nie jest mój, podpatrzyłam go w sieci, na jednym świetnym blogu. Ja pokazuje tylko co i jak (zgodnie z resztą z obietnicą)

1. Potrzebne nam będą: biały lakier, puder do rzęs z Essence, pęseta, jakaś kartka.


2. Zmywamy lakier z paznokci, robi to co zawsze, odtłuszczamy płytkę.


3. Nakładamy base coat. 


4. Nakładamy pierwszą warstwę lakieru na wszystkie paznokcie. 


5. (Dotyczy jednego palca) Nakładamy drugą warstwę lakieru. 


6. Nakładamy pęsetą puder na paznokcie. Robimy to nad kartką, te pyłki przyczepiają się do wszystkiego i są później wszędzie. 



7. Dociskamy palcem puder do paznokcia. 


8. Strzepujemy nadmiar pyłku z paznokcia. 


Powtarzamy te kroki na każdym paznokciu ;) 


Tak wyglądają gotowe velvet nails:



To nie jest super trwały mani. To raczej rzecz na wyjście. Głównym problemem jest tutaj mycie rąk (no ale w Ciate wygląda to tak samo) więc zapomnijcie o zmywaniu naczyń, ręce myjcie delikatnie i cieszcie się puchatymi pazurkami ; D



21 komentarzy:

  1. świetne.... i zdecydowanie tańsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie! Ciate przesadza. A ten mani jest do tego bardzo nietrwały.

      Usuń
  2. hahah o jej pierwszy raz widzę takie coś! :D najs

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejże , ciekawie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląda na żywo lepiej. mój aparat nie umiał uchwycić puszku.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. baaardzo niepraktyczne. Powiedziałabym nawet, że kosmicznie niepraktyczne ;) ale nadal fajne.

      Usuń
  5. a człowiek po pękającym lakierze myśli, że nic go już nie zaskoczy... ;) średnio to jak dla mnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem przygotowana na wszelkie dziwactwa.

      Usuń
  6. Oooo jakie pluszaki! :)
    Bardzo efektowna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  7. w jaki sposób używa się tego pudru do rzęs? i jaki efekt można uzyskać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malujesz rzęsy tuszem, nakładasz puder, malujesz tuszem. bardzo proste a zarazem jak Ciw padnie puder do oka - kaplica ;)

      efekt grubych rzęs. raczej nei na co dzień.

      Usuń
  8. dziękuję za tego 'świetnego bloga' (bo to chyba o mnie), ale miło by było, jakbyś linka podała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie! już wstawiam, przeglądałam różne różne blogi i w końcu już nie wiedziałam gdzie natrafiłam ;D

      Usuń
  9. Ale świetny efekt :) Takich paznokci jeszcze nie miałam,ale na pewno będę miała :p :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...