sobota, 8 września 2012

Ziajamed: kuracja nawilżająca.

Chwilowo cierpię na ekstremalny brak weny. Nie wiem jak to się dzieje, jednego dnia nie wiem o czym napisać, bo mam tyle pomysłów, a następnego, każda myśl wydaje mi się beznadziejna. Ma to może tez związek z tym, ze w Katowicach zostawiłam cały mój kosmetyczny dobytek (zabrałam do Gdyni absolutne minimum), a większość moich pomysłów potrzebuje akurat tych rzeczy, których nie mam. Tragedia -.-

****

Wczoraj wieczorem po umyciu twarzy czegoś mi zabrakło. Nie mogłam sobie przypomnieć czego i dopiero rano uzmysłowiłam sobie, że skończył się mój ulubiony krem, a ten który używam nie działa. (Clarena - mikrokolageny tritritiriri nic nie robi)

Moim ulubionym kremem nawilżającym, na dzień dzisiejszy jest kuracja nawilżająca z serii Ziajamed. 

"Bogata emulsja typu woda w oleju o wysokiej skuteczności regeneracji naskórka i długotrwałym działaniu nawilżającym, bez kompozycji zapachowej. "



cechy: 
zapach: brak konkretnego zapachu! 
kolor: biały
konsystencja: gęsta, ale łatwo rozsmarować na twarzy
opakowanie: plastikowa, miękka tubka. Nie jest szczególnie ładna, ale nie starszy też na półkach ; )
wydajność:  tubka ma 50 ml i moim zdaniem bardzo wydajna! nakładałam grubą warstwę, codziennie i używałam go tak kilka miesięcy 



zapewnienia producenta vs. ja.

Uzupełnia naturalną strukturę bariery lipidowej skóry. - nie wiem :) możliwe.
Intensywnie regeneruje i odżywia. - tak i to bardzo widocznie.
 Wyraźnie zmiękcza oraz uelastycznia naskórek.  - tak!
Ogranicza przeznaskórkową utratę wody. - tego tak naprawdę nie wiem, ale skoro skóra podczas ejgo stosowania jest tak nawilżona - musi tak być. 
Zapobiega przesuszaniu skóry. - tak
Redukuje szorstkość naskórka. - nawilża i zmiękcza, to też skóra nie jest szorstka
Poprawia jędrność i gładkość naskórka. - bo nawilża, więc tak. 
Reguluje natłuszczenie skóry. - nie wiem
Skutecznie łagodzi podrażnienia.- tak!

czyli jak widać, pozytywnie :)

Substancje czynne:
wysokooczyszczona lanolina, skwalan, olej makadamia, olej bawełniany, kwas hialuronowy - całkiem nieźle, prawda?



Warto wspomnieć, że krem jest dosyć ciężki, jakby tłusty, ale pięknie się wchłania i wtedy już nie pozostawia nic na skórze. Jednak, ja nie polecam stosować go rano (pod makijaż), bo żaden podkład  dobrze się na nim nie trzyma. No chyba, ze Wasza skóra jest ekstremalnie sucha, a Wy nałożycie naprawdę cieniutką warstwę. 

Zawsze nakładałam go dosyć grubą warstwą na noc. Rano budziłam się z naprawdę nawilżoną  skórą. Taką miękką i odżywioną. (żaden krem, nawet z wyższej półki nie dał mi takiego efektu)
Zauważyłam też, że łagodzi zaczerwieniania i podrażnienia.

Przez pewien czas stosowałam go równolegle z Differine - tzn jako ratunek na wysuszenie spowodowane silnym Differine i spisywał się super. 


Co tu więcej dodać? Chyba nie ma już co, bo to co najważniejsze powiedziałam. Ten krem jest naprawdę świetny i serdecznie go polecam. 

*****
Chciałabym jeszcze przypomnieć o rozdaniu ; ) Jego koniec jest już za:  dwanaście dni.



11 komentarzy:

  1. cały czas szukam jakiegoś dobrego kremu do twarzy.. skoro go tak chwalisz to możliwe , że go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i polecam też jego rodzeństwo. Np kuracja na trądzik i tak dalej.

      Usuń
  2. Miałam jego próbkę, był świetny. Jednak boję się, że mógłby mnie przy dłuższym używaniu zapchać. Chyba, że mieszałabym go z olejkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy na opakowaniu jest gdzies napisane ze nie zatyka porów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma ;<
      ale też mi nic takiego nie zrobił - trzeba jednak samemu sprawdzić ;)

      Usuń
  4. O, olej macadamia - fajnie. Pewnie dobrze nawilża tak jak pisałaś. Podobno ZiajaMed ma fajne składy i dobre produkty kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętasz może ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, a na mnie kosmetyki z Ziaji nie działają nic a nic. Szkody nie robią, ale nic nie 'naprawiają'.

    OdpowiedzUsuń
  7. obadajcie sobie, dziewczyny, emulsję nawilżającą Cetaphil. dermatolog mi ją poleciła i jest naprawdę super! żadne drogeryjne kremy nie działały na mnie, ciągły problem z suchymi skórkami itp., podkład na twarzy wyglądał dramatycznie przez nie. ;\

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji wypróbować tego kremu, ale może warto, skoro ma dobrą recenzję? :))

    PS U mnie konkurs, jeśli masz ochotę, zapraszam :)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...