środa, 24 października 2012

Październik na szybko ;)

Czujecie jesień? Ja tak i chyba się nawet cieszę ; ) Mówię oczywiście o tych pięknych, słonecznych dniach, ze spadającymi złotymi listkami. Omm ; ) Ale deszcz też jest ok - pod warunkiem, że siedzę w domu.


pyszne <3


najlepsze pod słońcem plasterki w małpki z tesco!


moja nowa miłość!


Mam kupiła mi kapcie ^^ uwielbiam je i noszę codziennie.


małe odświeżenie koszuli: doszyłam złote guziki.


wiem, że pięknie wygląda, ale nie smakuje już tak fantastycznie.


Dziękujemy firmie Glossybox, za dostarczenie nam statku. Dzięki niej, mój królik może przemierzać oceany parkietu z liściem w pyszczku.


Napój aloesowy -mogłabym pic litrami i jogurt ze wszystkim.

no to wcinam :D

Czy ta koszula nie jest fantastyczna?! Wszystkie moje ulubione koszule pochodzą uwaga z: tesco - f&f


Pyszne kiełki. Chyba zakupie kiełkownicę i zacznę hodować ;)


nowy nabytek z Parfois. 


podobno miałam ostatnio równe paznokcie. W dniuw  którym robi lam zdjęcie, udało mi się połamać dwa (mocno) a następnego dnia: kolejne dwa. Już nawet eveline nie pomaga. Help!


pyyyysznooośśććć z Brytyjskiego tygodnia w lidlu ;D Na szczęście nie spojrzała na kalorie.


moje kanapki.


przedłużyłam rzęsy. nie wiem jak to się dzieję, znów chyba nie jest najlepiej. Ta sama kobieta zakładała rzęsy mojej znajomej i jej rzęsy są cudowne! A może to moje rzęsy są nie takie?


Glossybox podesłał mi "zadośćuczynienie" za tamto pudełko. 



Gemini - konstelacje Boba Dylana. Zajęcia ze sztuki. 


A teraz znikam, bo za kilka chwil muszę jechać na uczelnię ;) 
xxoxo

19 komentarzy:

  1. paznokcie kanapki i joooooogurt <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Drink Finlandii ciekawy :D
    Mrożony jogurt jest na mojej liście rzeczy do zjedzenia *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miejscu te jogurty sa mega drogie ;/

      Usuń
  3. Jaaki fajny królik! Kanapki z awokado mmm uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, ja przedłużam rzęsy już chyba 7 miesiąc i robię korekty co ponad miesiąc i nie dosc ze do samego konca je widac to do dnia korekty wygladaja nienagannie - a przeczesujesz je?

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że tez skusiłaś się na opuncję figową z biedry;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahhaha, no nie mogłam jej zostawić, tak ładnie wyglądała w pudełku.

      Usuń
  6. Drogi jest ten aloes. w krk ponad 5zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, w superpharmie kosztował 4coś.
      tani nie jest.

      Usuń
  7. Jaka piękna koszula! Ile za nią dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Z jednej strony nie chcę spamować, ale z drugiej Cię chwalę, więc może będziesz zainteresowana - wyróżnieniłam Twojego bloga u siebie, zapraszam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha taki spam to ja lubię ; ) dziękujęęę i już biegnę zobaczyć ; )

      Usuń
  9. Hello Everybody,

    Below are the most recommended bitcoin exchangers (Bitcoin for CASH):
    Coinbase: $1 minimum exchange
    CoinMama

    Earn free Bitcoins with the best Bitcoin faucet rotator:
    BEST Faucet Rotator

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...