czwartek, 4 października 2012

Październik....

...okazał się dosyć ciężki. A to dopiero początek! Musicie mi wybaczyć rzadkie notki.  Nadal pamiętam o obiecanych (np o depilacji), ale muszę znaleźć na nie czas.
Studia zaczęły się z kopyta. Dużo czytania, dużo drukowania....

 

wafle ryżowe z awokado. Pyycha! To jest wersja na szybko ; )


Jem też niezdrowe rzeczy. Ciasteczkowy deser z Krakowskiego Ronda. Ommmm... Mohito i bananowe szoty też są niezłe ; D 


Próbeczki z Clinique. Mam nadzieję, że Wy też wymieniłyście swoje stare podkłady na próbki clinique.


Zwierciadłowy kalendarz. Hmm...nie powala. Mógłby być lepszy, ale niech mu będzie....


Pracuję nad brwiami. Chcę aby były gruuubsze i gęstsze. 


hahah macie swoje ałtfitofdedej :)) Jak widać nie ubieram się za specjalnie, więc nie ma co pokazywać. ale obiecałam komuś, że cokolwiek wrzucę to wrzucam ;D


i ulubiona fryzura ;D A dziś zrobiłam kok idealny. Niestety nie został uwieczniony. 


A w ogóle, pytanie do mieszkanek śląska. Moje drogie, gdzie warto przedłużyć rzęsy? Mam ochotę na ponowne przedłużenie rzęs. Tym razem, mam nadzieję, bardziej pomyślne. 




15 komentarzy:

  1. aż mi zrobiłaś ochotę na awokado :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od października zapuszczam brwi... Zrobiłam kiedyś błąd przy wyrywaniu i go do dziś powielam, ale to koniec. Wytrzymam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niedawno powiedziałam sobie: stop!
      przecież ciągle robię jeden błąd! i teraz udaje mi się go nie robic już i jest coraz lepiej.

      Usuń
  3. Ale masz śliczną marynarkę (?) Skąd? :D
    A te wafle z awokado mnie zaskoczyły :D Uwielbiam awokado, w życiu nie wpadłabym na takie połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja marynarka pochodzi z lumpeksu/szperaczka/sh za uwaga: 1 zł. TO JEDYNA marynarka, która idealnie leży (nie odstaje na plecach, na ramionach idealnie przylega.
      najlepszy jest jej przód ;D i dsiękuję ; )


      a jescze lepsze jak się zrobi pastę awokadową ; )

      Usuń
  4. nail center, katowice ul. Sienkiewicza blisko kina rialto czy Mariackiej

    OdpowiedzUsuń
  5. może zamiast przedłużania wypróbuj kępki rzęs :) napiszę o nich w ten weekend bo właśnie niedawno je kupiłam i teraz testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy mi właśnie na permanentnym efekcie. Nie mam problemu z długością, objetością swoich rzęs. Zależy mi raczej na tym, żebym rano nie musiała się malować. A przynajmniej na jakiś czas, zanim nie przyzwyczaję się do wstawania o 5.

      Usuń
    2. niektóre dziewczyny z tego co słyszałam tak aplikują kępki, że te się trzymają kilka dni, wszystko zależy od tego czy są przyklejane na wytuszowane rzęsy czy nie :) ale rozumiem co masz na myśli. Jeżeli takie rzęsy są dobrze wykonane to wygląda to świetnie i ułatwia poranki :)

      Usuń
  6. zapraszam,
    http://yourfutureclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Deser wygląda smakowicie, a takie posty uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...