piątek, 26 października 2012

Pielęgnacyjna 10 tego miesiąca - twarz + Wyróżnienie

Moi drodzy, przedstawiam Wam pielęgnacyjną 10 tego miesiąca. Dotyczy ona twarzy. Mam teraz niewiele czasu - więc korzystam z gotowców ;) Ale o dziwno zauważyłam dużą poprawę.

Zaczynamy: (kolejność nie ma znaczenia)


Jak możecie zauważyć większość kosmetyków pochodzi z Glossyboxa. Jestem zadowolona, bo wykorzystuje je w pełni. Nie tylko jako pudełko-atrakcja. 

Jest też wiele stałych ulubieńców. Ale to tylko pokazuje, że w pełni zasługują na miano ulubieńca. 

1. Acne Derm - tu chyba powinnam podziękować Idalii - przeczytałam na jej blogu o tym kremie. Postanowiłam kupić. Stał się hitem miesiąca ;) Używam go niedługo, ale już widzę znaczną poprawę. Co prawda jestem jeszcze w trakcie wysypu, ale z dnia na dzień jest coraz lepiej. Przebarwienia bledną, skóra ma coraz to bardziej jednolity odcień. Używam codziennie. Raz w tygodniu robię przerwę i wtedy nakładam duuużo nawilżaczy na noc. 

2. Glinka Marokańska (Glossybox) - chętnie jej używam, ale staram się nie przesadzać, bo potrafi podrażnić. Raz w tygodniu wystarczy. 

3. Żel hialuronowy. Dorzucam wszędzie. Kapka tu, kapka tam! Nawilża, wygładza, napina.

4. Chusteczki Alterra - nadal uważam, że są świetne. Robię nimi "pierwsze mycie", jeśli mam mocniejszy makijaż. 

5.Krem pod oczy Siquens Prevention (Glossybox) - bardzo, bardzo się polubiliśmy. Spełnia moje oczekiwania: nawilża, uspokaja delikatna skórę pod oczami. Rozświetla. Nic więcej od niego nie wymagam.
6. Krem z Nuxe (Glossybox) - polubiłam jego specyficzny zapach. Podoba mi się jego lekka konsystencja i skuteczność.

7. Gąbka Konjac - mój ulubieniec. Odkąd uważnie jej pilnuję nie pojawia się pleśń (po każdym użyciu myję ją w bardzo zimnej wodzie, moooocno odciskam i zostawiam w przewiewnym suchym miejscu). Mimo wszystko wymieniam co 2 miesiące. Nie umiem jej niczym zastąpić. 

8. Avon planet spa - łagodzą moja skórę i nawilżają (teraz gdy używam acnederm zauważam to) Są szybkie i łatwe w użyciu. 

9. Olejek z drzewa herbacianego - nic nie działa lepiej od niego! 

10. Peeling Yoskine (Glossybox) - podoba mi się jego konsystencja. Miliony małych drobinek z powodzeniem ściera martwy naskórek. 


Do kupienia: 
spirulina
korund
hydrolat  (nie wiem, który powinnam wybrać?!)
olej makadamia
olejek grejpfrutowy
myślę tez o wodzie termalnej, ale nie wiem którą z tych wybrać: na iperfumy.pl jest ogromny ich wybór i atrakcyjne ceny.


Spotkał mnie dziś zaszczyt. Zostałam wyróżniona przez Rudzielca :) Właśnie tak:  blog Magdy był jedną z największych inspiracji do założenia mojego. Śledzę go od początku i bardzo lubię w zasadzie każdy rodzaj postów. Do tego też jest ruda!

Nie pozostało mi nic innego jak odpowiedzieć na wyróżnienie swoimi wyróżnieniami. Kolejność nie ma znaczenia.

1. Blog Obsession - ten o zdrowym stylu życiu i podejmowaniu walki z wagą, ale ten drugi uwielbiam również. Daje mi siłę zawsze, gdy ćwiczę! I mobilizuje do cotygodniowych pomiarów.
2.  Blog Laury - jeden z niewielu (3) blogów modowych, które śledzę. Dużo tu estetycznego minimalizmu, który ostatnio tak bardzo przypadł mi do gustu.
3. Blog Nightlyw0lf - czytam każda notkę i każda notka do mnie przemawia ; ) nie wiem jak to ująć, coś jak: czuje się jak w domu.
4. Craving for beauty - obserwuję od daaaaawnaaa. Ale jak wszystkim wiadomo: tylko dla Pepy! :) hhahaaha.
5. Blog Ani - coś dla rozwoju. Ania podejmuje różne wyzwania i zmusza nas do zastanowienia się nad pewnymi kwestiami.
6. Blog Alamaanies - odkrycie ostatnich tygodni. Wszystko bym "zjadła"! 

Mogłabym jeszcze wymieniać i wymieniać. Ale na czymś trzeba skończyć! :)

Jutro planujemy sesję zdjęciową. Małym wstępem jest ten rysunek: 




Miłego weekendu :)

20 komentarzy:

  1. ale miło :> dziękuję za wyróżnienie :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusteczki Alterra lubię, choć nie do końca dobrze zmywają one mi tusz do rzęs. Drugie opakowanie ich już kończę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! a mi świetnie zmywa ten tusz właśnie. jedne z lepszych chusteczek. Ale wiadomo, że dla każdego inaczej.
      to moje setne opakowanie ; )

      Usuń
  3. Jesteś chyba największą fanką gąbki Konjac jaką "znam" heh :)

    Często się u Ciebie pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah masz rację! powtarzam się jak maniak. Ale ta gabka dała mi wiele dobrego. chyba pokuszę się o zamówienie tych z ebay.

      Usuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona z AD. :)
    Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie zmienia moją cerę!
      dziękuję.

      Usuń
  5. Ja również napaliłam się na Acne Derm przez Idalię :D Zapewne w przeciągu najbliższego czasu kupię go :) Fajnie byłoby zobaczyć jakie efekty Ty osiągniesz :) Ale skoro już widzisz poprawię to jest dobrze ;) Olejek z drzewa herbacianego też muszę kupić, bo wszystkie tak go chwalicie, że nie sposób po prostu go nie kupić! :D Na razie stosuję pastę cynkową, ale u mnie niestety nie działa ona praktycznie w ogóle :( Tak więc oby olejek sprawdził się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrobiłam zdjęcie "przed" więc za kilka miesięcy (może 2?) zrobie "po" :D i Wam pokażę

      na mnie też maść cynkowa nie działała, koniecznie sprawdź olejek!

      Usuń
  6. Też zaczęłam używać Acnedermu dzięki idalii i widzę znaczną poprawę, aż żałuję że nie zrobiłam zdjęcia 'przed' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :* Strasznie mi miło ^^
    Aaaa, ten AcneDerm to coś dla mnie! Cerę mam tragiczną :< Trochę mi pomogły olejki, ale dalej jest źle....chyba się przejdę po ten kremik, a nuż pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię te alterrowe chuteczki:) między innymi za cenę i pomoc przy demakijażu poza domem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje ulubione. zabawne, że są tak tanie.

      Usuń
  9. ROZDANIE KOSMETYCZNE u mnie! :)
    Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny uważajcie na acne-derm ja przez niego nabawiłam się trądziku na policzkach i do dziś cierpię na skutki uboczne...lepiej wybrać się do dermatologa, a nie bawić się kwasami na własną rękę

    OdpowiedzUsuń
  11. Florence Welch podczas Halloween?

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę stary wpis, ale trafiłam na niego gdy szukałam informacji o tej glince. Tymczasowo moja pielęgnacja ogranicza się tylko do stosowania kremu nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...