poniedziałek, 8 października 2012

Przegląd szminek :)

Kontynuując serię o moich kosmetykach, chciałabym przedstawić Wam moje szminki. Nie ma ich zbyt wiele, chciałabym w końcu dopaść szminkę o kolorze moich ust - ale może być ciężko ;)

1. Numerem jeden jest Celia Nude, muszę sprawić sobie nową bo już ją prawie zużyłam. To najlepsza szminka w kolorze nude pod słońcem. A do tego zapach!  


2. Rimmel - tak na prawdę szminka wpada w ciemn róż. Nie umiałam tego uchwycić. Jest dosyć kremowa, ale jest w niej coś, co sprawia, że nie sięgam po nią aż ta często. 


3. Trio z NYX'a. Co prawda, każdy kolor ma inne właściwości, ale lubię te kremowe szminki.
a) Snow White - piękna głęboka czerwień. (Ciemniejsza niż na zdjęciach) 


b) Doll - szminka w rzeczywistości ma kolor taki jak na dłoni. 


c) Bruised - pięęęękna szminka! ale nie mam zbyt wiele okazji, aby ją nosić. 



4. Szminka z Glossybox. To zabawne, że w sztyfcie ma piękny kolor, na ręku ma piękny kolor... a na ustach  jest jakaś żarowiasta! Dlaczego? ;C


5. Szminka z Glossybox z Kryolan. Ładna koralowa czerwień. Nawilża i bardzo błyszczy. 


6. Lipstain z Essence - super sprawa pod czerwoną szminkę. 


7. Bordowa szminka z INGLOT. Jest ekstremalnie sucha i matowa. Ciężko nią pomalować usta, ale gdy już to zrobimy - efekt jest piękny.


8. Szminka Chanel o lekkiej konsystencji. Już pisałam, że to moja ukochana szminka. Lubię ten odcień czerwieni. Bardzo koralowy, niemal pomarańczowy. 


9. Może to nie szminka, ale nadaje kolor. Pokazałam dwa swatche: jeden od razu po nałożeniu, drugi chwilę później. pomadka zmienia kolor i cudownie nawilża!


10. Szminki z Essence. Transparentna czerwień i nudziak. Bardzo przyzwoite szmineczki. 


11. kolejna nie-szminka, ale nadaje obłęęędny kolor. Uwielbiam to wydanie carmexa - zmiękcza usta, pięknie pachnie i wygląda. 


12. Szminka F&F o bardzo ładnym kolorze. 


*******************






22 komentarze:

  1. Celia też jest moim numerem 1 :D - szkoda, że tak szybko się zużywa :( musze kupić nową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta Celia jaki ma nr? Muszę w końcu kupić taki kolor pomadki choć na moich ciemnych ustach może być problem z uzyskaniem tak cudnego koloru jak na Twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już wiem :D Mogłam od razu najpierw poszukać, a dopiero jakby coś sie pytać :D

      Usuń
    2. jest chyba 9 odcieni do wyboru - na pewno coś znajdziezs! ;)

      Usuń
  3. Ja Celi nie lubię za to, że tak strasznie się lamie w opakowaniu i wtedy wygląda wyjątkowo okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Celia jest przepiękna :) podoba mi się też ten różowy carmex :P może zaopatrzę się w tę wersję na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zimę jak najbardziej, ja też muszę uzupełnić zapasy.

      Usuń
  5. Uwielbiam pomadki i też jestem fanką Nyxa i Carmexa w wersji koloryzującej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym mieć tę z Celii ale nigdzie jej nie widziałam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na celii (na ich stronie) jest wykaz miejscowosci i sklepów.

      Usuń
  7. Chciałabym Celię, ale nigdzie sie z nią nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubie ciemne pomadki, ale nr 1 wyglada pieknie::)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Celię ;) Inne kolorki też śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją lubię. szkoda tylko, że tak słabo dostępna!

      Usuń
  10. Po co Ci szminka w kolorze ust? To brzmi jak jakiś kosmetyczno- babski absurd :D BTW- masz bardzo ładne usta, widac od razu, że zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym w ten sposób optycznie powiększyć usta, ale żeby nadal to wyglądało naturalnie :)

      dziękuję :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...