poniedziałek, 26 listopada 2012

Inglot - grzebyk do rozczesywania rzęs i brwi (?)

Produkt chyba już kultowy, ale musiałam o nim wspomnieć, żeby absolutnie każda z Was o nim wiedziała!
Słyszałam o nim wieki temu, ale dopiero niedawno skusiłam się na kupno. Nie żałuję!

Grzebyk- szczoteczkę można nabyć w inglocie. Nie pamiętam jego regularnej ceny, ja kupiłam za 6zł.

 

Grzebyk jest składany, dzięki czemu możemy bez obaw wrzucić go do kosmetyczki. Wykonany jest dosyć solidnie. Wygląda elegancko, łatwo go umyć.


Grzebyk może trochę przerażać. Igiełki są naprawdę ostre. Ale to jedynie jego zaleta. Perfekcyjnie rozczesuje rzęsy. Nigdy nie używałam niczego lepszego. 


Oczywiście operowanie czymś tak ostrym przy oku wymaga od nas trochę uwagi :) ale jak ze wszystkim z resztą.
do brwi się nie nadaje.


Ps: jutro wychodzę (nareszcie!) ze szpitala. Będę mogła zrobić aktualizację włosów na listopad, podsumowanie listopadowych zakupów. Chciałam też zrobić tutorial do rysowania brwi. Dużo osób pyta o moje brwi i pomyślałam, że coś wspomnę o tym. Co Wy na to?


PODPIS

20 komentarzy:

  1. bałabym się, dlatego staram się nie sklejać rzęs jak je maluję. moja kuzynka kiedyś rozdzielała rzęsy igłą i się dziabnęła w oko:/ głupia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdym razem, gdy trzymam ten grzebyk przy oku wyobrażam sobie, jak się nim kuję. brrrr....ale jest SERIO dobry.

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten grzebyk i także uważam go za najlepszy produkt do rozczesywania rzęs :) Dobrze że już wracasz do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja nie mogę uwierzyć, że nie wykopałam go wcześniej...

      Usuń
  3. Na pewno będę w Inglocie po cienie, to wezmę też ten grzebyk :)
    Co do pieczenia...hmm raczej nie mam, bardzo lekkie mrowienie, ale krótko. Może u mnie to oznaka słabszego działania? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może dlatego, że ja dłużej go używam...

      Usuń
  4. Cudownie tu u Ciebie.
    Rewelacyjny blog, rzetelne i przydatne treści.
    Dodajemy do obserwowanych i zapraszamy do nas w wolnej chwili.
    Buziaki;*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyda się do moich ukochanych krzaków :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sie skusze na ten drobiazg!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i faktycznie perfekcyjnie rozdziela rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  8. tak dla notki o brwiach i twego zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  9. filmik o brwiach to świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie rzeczy, uzywam coziennie, kiedy kolezanki kupuja zestawy pedzli i jest tam szczoteczka, ktorej one nie uzywaja, od razu ja dostaje ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...