piątek, 23 listopada 2012

Ostatnie tygodnie i gdzie jestem, że mnie nie ma :)

Wiem, że mnie "wcięło" i strasznie mi z tego powodu smutno, mam nadzieję, że nie jesteście na mnie obrażeni, moi czytelnicy.

Opowiem w zdjęciach co i jak :)



 Na samym początku listopada udało mi się wygospodarować trochę czasu i pojechać do domu ; ) Tam zrobiliśmy "moje spóźnione urodziny" 


Na uczelni czytamy mnóóóstwo rzeczy. Ledwo się wyrabiam, ale mogłam się tego spodziewać. Często pytacie mnie, jaką pozycję mogę polecić. Musicie uściślać swoje pytania. Napisać dziedzinę jaka Was interesuje! Wtedy chętnie coś podsunę. Ale na dziś polecam "historie maniaków" :)



Niezupełnie dobre jedzenie na mieście. Sałatka spoko, ale makaron mojej siostry był straszny.


umiem zjeść całą miskę ;D niestety paznokcie później cierpią. 


mama zrobiła mi jelenią czapkę <3 kochana!


niedobry, niedobry napój aloesowy. bleeeeee!


Nastał ten piękny dzień, w którym dostałam takie rzęsy, jakie chciałam. W końcu jestem zadowolona. 


Cudowna odżywka! Jestem zła na siebie, że o niej zapomniałam! Pachnie bardzo długo na włosach i bardzo nawilża. 



Dzięki uprzejmości drogerii iperfumy.pl mam perfumy, które za mną chodziły od dawna. Pięęęękne,



smaczne, ale już nie takie zdrowe, ale można się pooszukiwać ^^


Alice urosła i waży 1,5 kg! Grubas! 


mani, bardzo trwałe :)


moje pechowe buty -.-


zdobyłam upragnioną koszulę z H&M kolekcji z Laną. 


a teraz powód mojej nieobecności ;] udało mi się trafić do szpitala. na szczęście mam tu laptop, więc nie jest tak źle. No ale zdjęć do notek nie porobię. 


Moi najlepsi przyjaciele ostatnich dni ;D


 Szpitalne jedzenie -.- uwierzcie mi, to co widzicie było najlepszym obiadem ze wszystkich tutaj. (no i pierwszym zjedzonym przeze mnie^^)


Musicie uzbroić się jeszcze w cierpliwość ;) myślę, że za kilka dni będę może w domu. Więc pozdrawiam Was z białego łóżka ;D

33 komentarze:

  1. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    a ten napój aloesowy to największe świństwo jakie ostatnio piłam, sama chemia i cukier!

    OdpowiedzUsuń
  2. a co Ci się stało? :<

    OdpowiedzUsuń
  3. co zrobiłaś ze masz takie długie i mocne rzesy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są chyba przedłużone rzęsy (śliczne!). zastanawiałam się nad ich zrobieniem i właśnie wypytałam się mojej kosmetyczki, to mi powiedziała,że lepiej zainwestować w odżywkę Revital Lash i też będą śliczne. No,ale efekt efektowi nierówny!
      btw. szybkiego powrotu do zdrowia :)

      Usuń
    2. revitallash ma straszny skład!!

      no i tak, przedlużone. jestem zakochana w tym efekcie.

      Usuń
  4. OmG! Trzymam kciuki za Twój szybki powrót do formy :) Piękna koszula ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. mega urocza czapa!
    ostatnio naczytałam się o tej odżywce i zastanawiam się czy kupić litrowe opakowanie (obawiam się, że mi nie podpasuje i się zmarnuje). masz zamiar ją kiedyś tam zrecenzować?
    szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup, to tylko 15 zł, a jak Ci nie podejdzie (ale raczej podejdzie) to zawsze mozesz oddać komuś, lub zużyć w inny sposób (golenie nóg na odżywke)

      dziękuję.

      Usuń
  6. o kurcze. szybkiego powrotu do zdrowia!
    czapka super <3
    i ładny mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. nooo mam ostatnio "fazę" na takie mani.

      Usuń
  7. Wracaj do zdrowia :** Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu kupiłaś zbyt dużą bluzkę z poliestru za 100 zł? Bo przy stanikach pisałaś coś o dużych piersiach to ja ich tutaj nie widze. Chyba ze tyle schudłaś i masz "B"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy nie łatwiej napisać, że Ci się nie podoba?
      mój biust na rozmiar 65FF, więc zalicza się raczej do dużych.

      Usuń
    2. No sam wzór tej koszuli może i spoko, ale jest jakaś taka nie halo, bo jesteś "płaska" na tym zdjęciu, mam kolezanke co ma 65GG i powiem ze wyglada jakos tak "pełniej" i biust ma prawie do pępka(nawet z dobrze dobranym stanikiem, współczuje).
      Dlatego pytam bo moze cos mi umknelo ze schudlas i biu7st np tez.
      bez urazy, ;)

      Usuń
    3. no ale mozna miec duzy biust, ale jędrny i nie do pępka ^^ zapewniam ze nie ejstem płaska ^^

      Usuń
  9. świetna ta koszula :) zapraszam do mnie www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. JEZUSIE, absolutnie obłędna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  11. o Biedactwo, a co się stało z Twoją nerką?:(
    Zdrówka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pistacje w moim otoczeniu powodują że tracę resztki dobrych manier żeby zjeść ich jak najwięcej :P
    Czapka jest śliczna, szkoda że moja mama tak nie umie. Miła alternatywa dla wszechobecnych misiów.

    Zdrowia życzę, jako weteranka szpitalna nie znoszę ich szczerze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo wlasnie nie chcialam takich zwykluch pomponiastych misiów ;)

      dziękuję, znienawidziłam spzital.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...