piątek, 30 listopada 2012

Podsumowanie listopadowych zakupów i relacja z kolorowego tygodnia w rossman!



Przedstawiam Wam podsumowanie zakupów listopadowych! Tym razem na czas, bo jest dziś 30 ;) Mam nadzieję, ze odpowiada Wam taka forma. Bo mi się spodobała bardzo!

Oczywiście o czymś zapomniałam, wiem o tym, ale no nie jestem w stanie sobie teraz uświadomić co przeoczyłam. 

1. konturówka do ust INGLOT - podobno w kolorze moich ust. Prawie, szukałam takiej, ale ostatecznie nie znalazłam. Ta jest zbyt różowa.
2. Marc Jacobs, Daisy - dzięki uprzejmości iperfumy.pl mam zapach, który od dawna za mną chodził. pięęękny!
3. Odżywka bananowa, TBS - naczytałam sie o niej i nie moglam nie kupić. Zapach bananów cudowny! Aż ślinka cieknie. Działa przyzwoicie. Jedyny jej minus jest taki, że zapach na wlosach utrzymuje się krótko ;c
4. farba do włosów Loreal sublime mousse w kolorze 740 - jestem jej wierna od wielu miesięcy. Spełnia moje oczekiwania. Nie podrażnia skóry głowy. Kolor jest trwały ; )
5. Tusz do brwi wibo - (kolorowy tydzień) muszę przyznać, że z każdym dniem lubię go coraz bardziej!
6. Kallos Crema al Latte - legendarna już odżywka do włosów, o pięknym, trwałym zapachu i świetnym działaniu. Polecam!
7. Paleta cieni INGLOT - niedawno pisałam o niej. Używam codziennie ; )
8. Lakier golden rose rich color - mistrz wytrzymałości, przyjemnego nakładania i pięknych paznokci.
9. Olejek łopianowy Green Pharmacy - długo go szukałam, w końcu znalazłamw  nowej naturze. Bardzo go lubię, jedyny jego minus jest taki, że za każdym razem wcieram go sobie do oczu >.<
10. Szminka wibo elixir 02- (kolorowy tydzień) kolor "usta tylko, że lepsze" nawilżenie i przyjemna aplikacja!
11. Lakier do włosów syoss - ponieważ odkryłam nowa fryzurę musiałam nabyć lakier ; )
12. Ziaja termowyszczuplanie - żel rozgrzewający (gratis- dostałam do zakupów w rossie), z tej serii używałam już kilka produktów. Naprawdę rozgrzewa ;)
13. Lakiery wibo express growth - (kolorowy tydzień) kupiłam kilka. Trochę nudziaków i czarny.
14. Balsam do kąpieli babydream - w nowym opakowaniu. bardzo mi go brakowało. teraz używam go do wszystkiego: myje nim ręce, włosy, ciało....
15. Suchy szampon, Isana - jego zapach nie zachwyca, ale spełnia swoją rolę. Włosy wyglądają lepiej, nadaje też objętość.

cen nie będę już podliczać, bo na pewno nie jest to kwota typu "50" ;>


Kolorowy tydzień w rossmanie mnie zaskoczył. Z powodu mojej niedyspozycji prawie śmignął sprzed nosa. Na szczęście załapałam się na przedostatni dzień. Niestety w dwóch rossmanach, w których akurat byłam nie było szafy Bourjois - chciałam zrobić porządne zapasy. Ostatecznie kupiłam tylko kilka kosmetyków wibo. Czyli bez szaleństw - ale to dobrze. 

I na tym zakończę, bo jest 1 w nocy i wypadałoby już pójść spać ;]

Załapałyście się na Kolorowy Tydzień?  
PODPIS

23 komentarze:

  1. Jaką nową fryzurę odkryłaś? Poka ^^ mamy włosy podobnej długości i może coś ściągnę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic "wow" ale okazało się, że działa.

      Usuń
  2. Załapałam się :) Za pierwszym razem zaciągnęłam przyjaciółkę, ona się obkupiła a ja wyszłam z jednym lakierem! Później za to podczas pobytu w domu mama zgarnęła mnie ze sobą żebym pomogła jej przy wyborze kolorówki - sama wzbogaciłam się o następne dwa lakiery :) Przedostatniego dnia olśniło mnie, że chętnie kupiłabym podkład 123 od Bourjois. Obeszłam chyba 7 Rossmannów i jeśli w którymś była szafa B., to straszyły tylko najciemniejszymi odcieniami. Pocieszyłam się kolejnym lakierem :D Kusiły mnie dwa inne, postanowiłam zobaczyć swatche i wrócić po nie na drugi dzień. Niestety nazajutrz jeden z nich został tylko wspomnieniem (Moulin Rouge nr 1), kupiłam więc tylko ten drugi, odżywkę przyspieszającą wzrost paznokci (jeden akurat paskudnie mi się złamał) i namiętnie używany w gimnazjum błyszczyk chłodzący o smaku capuccino - tak dla powspominania. Byłam już w autobusie do domu, kiedy zadzwoniła mama że w ostatnim Rossie w Białymstoku znalazła 'mój' podkład. Lakier z serii MR też był! Zakupy więc - chociaż rozłożone na raty - bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hhaha to zdecydowanie się obkupiłaś, a że na raty, to większa radość ;)

      no ja strasznie żałuje, że Bourjois mnie ominął ;c

      Usuń
    2. Jeszcze większa, że sama wydałam ok. 16 zł :D

      Jest jeszcze super pharm, jeśli jest u Ciebie to też hebe - oni też miewają promocje ;)

      Usuń
  3. Świetny zestaw. TBS ostatnio też zaintrygował mnie swoimi zapachami! Eliksir świetnie odżywia i kryje, a Babydream ma cudowny zapach. Zdecydowany i ciekawy masz kolor włosów. Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że tbs się tak ulatnia ;c

      dziękuję ; )

      Usuń
  4. Ja kupiłam sobie tusz z Wibo ten w jasnym niebieskim opakowaniu :D Szukam po całym Krakowie tego balsamu Babydream i nigdzie go nie ma, a chciałam go przetestować :( A odżywka bananowa z TBS też mnie kusi, ale na razie sobie ją odpuszczę, bo zbankrutuję ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona ma nowe opakowanie! takie biało fioletowe. może przeoczyłaś? u mnie też jakiś czas nie było.

      Usuń
    2. Całkiem możliwe! Rozejrzę się jutro po Rossmanach jeszcze raz :)

      Usuń
  5. Ale masz ładne kolory tych lakierów z Wibo, u mnie takich nie było;/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam Ziaję termo za skuteczność:)
    teraz sie przerzuciłam na Eveline termo i to już w ogole działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no muszę przyznać, że ta ziaja działa!

      Usuń
  7. a gdzie kupilas odzywke kallos?

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się taka forma, chociaż przy tej ilości wolałabym rozbicie grafiki na dwie w zamian za większą czcionkę :P ale to kwestia preferencji.
    Nadal spokojnie czekam na tutorial z brwiami w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brwi się tworzą, chce trochę zapuścić swoje żeby pokazać jak najwięcej.


      tak, tak wiem, że napaćkałam tam, ale zdałam sobie z tego sprawę późno... i już nie było co zmieniać.

      Usuń
  9. http://beautyblender.net.pl/pl/i/bloggerki-beautyEXPERT/24

    coś dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...