czwartek, 8 listopada 2012

Podsumowanie zakupów w październiku ;)

Tak, wiem że dziś 8 listopada. Ale jakoś nie mogłam się zebrać :) W październiku nie szalałam (za to listopad to istna impreza zakupowa^^)



2. CP 8zł
3. Acne derm 20zł
4. Kredka do brwi Avon 15zł
5. Pędzelek do paznokci Avon 8zł
6. Tonik Malinowy Marion 9zł 

W sumie mamy: 85zł 

Nie jest to popularne "przeżyć za 50" ale jak dla mnie to całkiem, całkiem nieźle ; ) Nie są to rzeczy niezbędne, ale też nic się nie skończyło akurat. 

19 komentarzy:

  1. No zakupy całkiem przyzwoite :) Ten tonik malinowy pewnie ładnie pachnie mmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku wydawał mi się cudny. teraz ten zapach mnei troszkę irytuje.

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi ten bjuti blender, bo też mam na niego ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do notki. ja jestem zachwycona!

      Usuń
  3. Chciałam kupić CP, ale słyszałam, że może wystąpić po nim wysyp.. więc zrezygnowałam. Mam nadzieję, że u Ciebie się nie pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic takiego nie zauwazylam, ale ja biorę dopiero 2 opakowanie.

      Usuń
  4. Ja jutro lecę po moje 3 już opakowanie CP oraz wypróbuję właśnie Acne Derm, bo słyszałam o nim dużo dobrego :) Może w końcu pozbędę się zaskórników zamkniętych które są moją zmorą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj, u mnie jest ich coraz mniej (tych takich białych kropeczek denerwujących)

      Usuń
  5. Ja znowu powróciłam do CP, ale mam wrażenie, że tym razem nie mam takich efektów...
    A, no i zakupiłam dzięki Tobie Acne-Derm (oraz notce Idalii), i póki co, jestem ZACHWYCONA. Serio! Mam nadzieję, że to nie chwilowy efekt, bo naprawdę dawno nie miałam tak ładnej cery (nie jest ona ładna w ogólnym znaczeniu, ale jak na mnie to tak).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w ogóle nie widzę większych efektów -.-
      jakoś nie umiem się na tym skupić.

      co do acnederm, cieszę się, że Ci się podoba jego dzialanie ;)
      ja chwilowo jestem mniej. strasznie mnie piecze, jak nakladam. no i nie widzę tego "wow" rano. ale z drugiej strony też jest coraz lepiej. mogę pokazywać się ludziom bez podkładu ;D czego dawno nie robiłam.

      Usuń
  6. gdzie kupilas ten tonik Madziu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakiejś małej drogeryjce w Mikołowie.
      błagam, nie "Madziu"

      Usuń
  7. też skusiłam się na avonowski pędzelek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie pochwal się wrażeniami z używania avonowego pędzelka, bo mam dylemat czy go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...