piątek, 14 grudnia 2012

Moja świąteczna wishlista pod choinkę ; )



Ależ oczywiście, że okrojona ; ) Przedstawia rzeczy konieczne, gdybym mogła, to lista byłaby 3 razy dłuższa.

1. Złote kolczyki serduszka. Jak byłam mała miałam takie, ale zgubiłam jeden i teraz za nimi tęsknię.
2. Biustonosz nie-czarny ;) dobrze dobranych biustonoszy nigdy za wiele.
3. Bransoletka florentines lub coś w tym stylu. No zakochałam się. 
4. Tangle Teezer compact - do torebki, koniecznie, bo moje włosy zbijają się w nieestetyczne strąki. 
5. Krótkie emu - chciałam uggi, ale okazało się, że dostanie w Polsce oryginalnym krótkich uggów w "normalnej" cenie jest niemożliwe. niech więc będą emu. 
6. Ciepłe sweterki! 
7. Pędzle. Niekoniecznie RT, Inglot też może być, ale brakuje mi jeszcze jednego flattopa i kilka pędzli do oczu. 

całkiem rozsądna lista, prawda? Chętnie poznam Wasze ; )

PODPIS

8 komentarzy:

  1. Całkiem rozsądna i całkiem fajna, o TT kompaktowy tez poprosiłam koniecznie mi trzeba do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa zapomniałam napisać, że florentines mam i jeżeli zamierzasz ją nosić solo na ręce i masz w miare "drobne" nadgarstki to sprawdzi się idealnie, ale jak będziesz nosić na tej samej ręce co np. zegarek to szybko Ci się zniszczy tak jak mi :(

    OdpowiedzUsuń
  3. marze o tym samym TT :) Bransoletka taka piekna! Ja jednak poluję na Lilou :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciepłe sweterki to bardzo rozsądna pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobną listę, z tym, że sweterki już do mnie jadą, a emu udało mi się kupić zeszłej zimy. A tak to choruję również na kompaktowego TT, bo noszenie szczotki mnie dobija.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukaj dobrze, bo w tym roku w styczniu/lutym koleżanka kupiła na wyprzedaży w Silesi Uggi w normalnej cenie. Sama nawet dzisiaj mijałam w Kato dwie dziewczyny w nowych Ugach. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja swoją robię i robię i wciąż się na priorytety zdecydować nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thіѕ blοg wаs... hοw dο Ι saу it?
    Rеleѵant!! Finally I've found something which helped me. Thank you!

    My web page - Http://www.Netsurfquiz.Com
    my page: Pay Day Loans

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...