wtorek, 4 grudnia 2012

Okulary Firmoo! ;)

Tak jak większość blogerek dostałam propozycję współpracy z Firmoo. Dostałam ja bardzo dawno temu i całkiem się ucieszyłam, po wymianie kilku wiadomości z radością wypełniłam formularz.... aby dowiedzieć się, że "do Polski nie wysyłamy, bo są problemy z cłem". Ze smutkiem porzuciłam więc okulary w niepamięć.


Kilka tygodni później dostałam kolejnego maila, że problem został rozwiązany i oferta współpracy jest aktualna...więc CZEMU NIE? ; )


Firmoo oferuje nam całkiem spory wybór okularów korekcyjnych i sporo mniejszą kolekcję przeciwsłonecznych. Ponieważ wzrok mam bardzo dobry, miałam niewielki wybór :) Jednak znalazłam coś w sam raz dla siebie.


Wybrałam okulary o trochę kocim kształcie, dosyć duże. Oto mój model <klik>. Bałam się, że nie będą pasować. Co prawda nie mam problemów z okularami, pasuje mi większość modeli. No, ale jednak ciężko tak bez mierzenia ; )
Niestety nie załapałam się na całe czarne. Ale ostatecznie te białe elementy nie przeszkadzają mi aż tak.




Okulary wykonane są dosyć porządnie. Świetnie leżą, nigdzie nie uwierają. Skutecznie chronią nasz wzrok. Jeśli popatrzymy na słońce nic nas nie razi! 
Nie zniekształcają obrazu, szkła mają przyjemny kolor - wzrok się nie męczy.


Śrubki możemy regulować dołączonym do okularów śrubokrętem.


Zauszniki są wygodne i nie podrażniają miejsc za uszami. " Chodzą" płynnie ; )



Myślę, że ten model będzie korzystny dla większości kształtów twarzy, zwłaszcza podłużnych - tak jak moja. 


Wraz z okularami dostajemy ściereczkę do czyszczenia szkieł.


Plastikowy pokrowiec (idealny do torebki) aczkolwiek widziałam u Luthienn, że niekoniecznie trwały...
Fajnie, że dostałam różowy ; )


Dostajemy również czarną saszetkę, całkiem nieźle wykonaną....która się niestety nie zamyka w żaden sposób. Ale nadaje się w sam raz do auta. 


Firmoo z pewnością może się pochwalić świetnym podejściem do klienta. Błyskawiczne, wyczerpujące i uprzejme (!) odpowiedzi. Równie błyskawiczna wysyłka jest tutaj plusem. Okulary szły do mnie kilka dni! Byłam pod wrażeniem. 

Nie mam zastrzeżeń co do okularów. Jedynym maluśkim minusikiem jest to, że złote aplikacje mają delikatne ryski ;( ale tego nie widać "normalnie".

Firmoo oferuje First-time Buyers program - co oznacza po prostu, że nowi klienci dostają pierwszą parę okularów za darmo płacąc jedynie za dostawę (wystarczy, że wspomnicie o mojej recenzji na blogu)

Polecam wypróbować aplikację do wirtualnej przymiarki okularów ;) to może ułatwić wybór. 

Warto rzucić okiem <tutaj> jest tam wiele przydatnych informacji.


Co sądzicie o tych okularach? 

EDIT:  wrzucam zdjęcia ;)




a teraz powód mojej nieobecności (ZNÓW, WIEM, przepraszam!)
nasza przeprowadzka do centrum Katowic jest trochę czasochłonna. Jesteśmy teraz na wpół urządzeni ^^ ale wciąż brakuje nam czasu na dopracowanie tego miejsca, więc jest jak jest ;) 



i kończę i lecę nadrabiać zaległości na uczelni. niestety nie zapowiada się nic lepiej. nie zapominajcie o mnie ;)

xoxo

18 komentarzy:

  1. No popatrz, dostałaś całe opakowanie, eh ;p ja to mam pecha! :D
    Kurczę, ale Wam zazdroszczę mieszkania razem :( my ciągle coś próbujemy załatwić, ale trafiamy na jakichś skretyniałych ludzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my baaardzo długo szukaliśmy! bardzo! ale teraz stwierdziliśmy, że bierzemy i koniec. no i mamy:3 ale nie będzie lekko...

      Usuń
  2. A gdzie Twoje zdjęcie w tych okularach?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś wpadniemy na siebie w centrum Katowic :P mam wersję czarną tych okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, na jakiej ulicy zamieszkaliście? :) My już trzeci rok razem, ale szczerze powiedziawszy dopiero teraz prawie skończyliśmy się urządzać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warszawska. ale my tylko wynajmujemy ;c

      Usuń
    2. No to faktycznie centrum przez duże ce :)

      Usuń
  5. Nie wiem... nie mogę juz patrzeć na okulary tej firmy na blogach. Nie wiem czy to dobry sposob na marketing - co za duzo to nie zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie za dużo tego ;< ale ze wszystkim tak jest....

      Usuń
  6. Z cłem ogólnie często są problemy. Moja koleżanka dostała sporą paczkę ciuchów z Korei, za które dopłacała prawie 300 zł.. jakaś masakra.. a okulary są bardzo, bardzo fajnie :)

    Co do urządzania mieszkania - my w naszym mieszkamy 3 lata, jest własne, więc nie ma się co martwić, że niedługo czeka nas przeprowadzka - a mimo szczerych chęci zawsze jest coś ważniejszego i mamy urzadzony tylko jeden z 3 pokoi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się boję cła i dlatego raczej nei zamawiam nic z zagranicy ;c

      my wynajęliśmy dopiero, więc to tylko taka prowizorka. zazdroszcze własnościowego.

      Usuń
  7. Ale pięknie urządziłaś pokoik :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w miarę możliwości... jeszcze dużo pracy i $.

      Usuń
  8. też mam od nich okulary ;)) masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. moje okulary :D dobrze, że mogłam ich poużywać jesienią trochę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...