czwartek, 27 grudnia 2012

Świąteczne prezenty + trochę grudnia w zdjęciach.

Dużo osób pyta "co przyniósł mi mikołaj", to się pochwalę, a co ;) Jest tu sporo praktycznych rzeczy, których po prostu potrzebowałam. 


1. Brokatowe skarpetki (to prezent od samej siebie) - nie mogłam ich nie kupić ; ) noszenie ich to brokatowa przyjemność.
2. Spodnie - jak to spodnie ; )
3. Biustonosz w róże - jest przeuroczy!
4. Lampka na usb - idealna do mojego czytnika ;)
5. Mydełka naturalne z mydlarni. 
6. Mary -Lou manizer z the balm 
7. Kabuki z the balm 
8. Buty Emu 
9. Roller do słuchawek pies ;)
10. Parasolka - w końcu! nie miałam swojej parasolki ;)
11. Revlon Colorstay 
12. I prezent niespodzianka, jeszcze nie wiem co to.

12 prezentów, niczym 12 potraw ;) 


ogrzewacze to świetna sprawa. Szkoda, że tak krótko trzymają. 

czokobon (nie pamiętam jak to się nazywało) moje ulubione <3


pierwsze 5 w indeksie w tym semestrze ;)

kubki na pędzle (i bałagan) 

croissant z lidla z nadzieniem nugatowym - jestem chyba nienormalna, ale są pyyyyszne. 

koturny, które na początku mi się nie podobały, a teraz podobają bardzo (ogromny minus dla CCC za brak zainteresowania klientem, niekompetencje i tak dalej)

krzywe nóżki oaoaoa

ile napojów aloesowych muszę wypić, aby stwierdzić, że lubię tylko jeden?

nasze wycieczki do ikea <3


złota krowa, je tylko pieniążki.

świeczki - uwielbiam, nastrój jaki tworzą. 


parapetówka u nas :)

choinka - inna niż żywa nie ma prawa bytu.

preezeentyyy <3


:)

dzięki modzie na przykrótkie spodnie - wreszcie mogę kupić spodnie o idealnej długości ;)

najwygodniejsze buty pod słońcem <3



Zastanawiam się nad notką typu: ostatnio obejrzane filmy i ostatnio przeczytane książki? Miało nie być lajfstajlu, ale ciężko tego uniknąć. Dostaje wiele pytań, które się powtarzają, więc chyba Was to interesuje :)



PODPIS

25 komentarzy:

  1. Fajne prezenty :). A świeczka z rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi-co to za pedzel-skunks na jednym ze zdjec?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak sie spisuje? Bo planuje kupic nowy pedzel do podkladu i zastanawiam sie nad Hakuro lub inglotem takze

      Usuń
  3. Emu są przezajebiste :D od momentu kupna noszę je dzień w dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham je!
      ale martwi mnie ze kupilam 38, a one są juz luźnawe ;c

      Usuń
    2. No rozbijają się trochę....aczkolwiek u siebie mało to odczułam, brałam idealny rozmiar i do tej pory są ok.

      Usuń
  4. Super wszystko :) Może zdecydujesz się na jakis OOTD ?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne prezenty, jestem zakochana w opakowaniach the balm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podobają.

      ale zawiodlam sie wykonaniem loumanizera, mam na mysli slabej jakosci plastik.

      Usuń
  6. Kubki na pędzle - super patent :) Piękna mini latarnia i gratuluję 5 :) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  7. skad biustonosz ? bo piękny ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. audelle clover (to chyba kiedys byl lepel)

      Usuń
    2. gdzie mozna dostac biustonosze tej firmy ?

      Usuń
  8. gdzie kupiłaś te krótkie emu? Sa piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zamówilam ze strony internetowej. ale w heavy duty są takie same.

    OdpowiedzUsuń
  10. rozumiem, że inne zdjęcia z parapetówki były za bardzo niecenzuralne, żeby je tu pokazać? :D
    iiii fajne oczka Dawida <3 pi pi pi <3

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie zrób notkę o książkach <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. też chcę notkę o książkach:) koturny świetne! J. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. emu masz z kolekcji wool?

    OdpowiedzUsuń
  15. I love what you guys aгe up tоo. Such cleѵer ωorκ аnd гepoгting!
    Keep up the amazing wοrκs guys I've incorporated you guys to my personal blogroll.

    Also visit my site: iphone repair kl

    OdpowiedzUsuń
  16. Αwеsome! ӏts really aweѕome ρost, I have got much clear іԁea cοncеrning frοm this poѕt.


    Here іs my blog post :: iphone repair bangsar

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...