poniedziałek, 14 stycznia 2013

Aktualizacja włosów - 14 stycznia

Przedstawiam Wam stan moich włosów na dzisiaj. Zdjęcie numer dwa oddaje ich kondycję, zdjęcie numer jeden oddaje ich długość. 

Zauważyłam, że moje końcówki zrobiły się brzydkie. Takie suche strąki. Chyba niestety włączę jedwab na te końcówki, bo olej kokosowy nie daje rady. A w ogóle to powinnam ściąć, ale nie chcę żeby były krótkie ;c

Moja pielęgnacja przez ostatnie tygodnie pozostawia wiele do życzenia. Ale jakoś nie umiem się zebrać w sobie, aby zrobić coś konkretnego. 

Nie widać zbyt wielu nowości - w grudniu rozpoczęłam porządny projekt denko. Mam zamiar wykończyć wszystko!


Czego używam:
Mycie:
Szampon Babydream – ale nie jestem z niego ostatnio zadowolona. Włosy są po nim nieprzyjemne i niedomyte. Albo to cos ze mną nie tak. No ale dokończę go, bo obiecałam sobie wykorzystać wszystkie kosmetyki.
Odżywki i Maski:
Kallos Latte – nadal ją uwielbiam. Za zapach, działanie, wydajność i cenę.
TBS – bananowa odżywka – zauważyłam ostatnio, że przeciąża moje włosy. Ale jest też opcja, że je źle umyłam (patrz szampon)
Joanna z apteczki babuni z rozmarynem – brzydko pachnie, ale daje radę. Mimo wszystko wolę wersję z miodem.
Płukanki:
Płukanka cynamonowa – przeczytałam o niej u Anwen. Super rzecz, włosy są mięciutkie i błyszczące.
Mgiełki:
mgiełka z octem malinowym Marion – niech ona się już skończy, proszę ;( nie jest zła, tak jak mówiłam, ale nie jest to perełka.
Oleje i Olejki:
olej kokosowy i oliwka babydrem.
Farba:
Farbuję co półtora miesiąca. Zazwyczaj Loreal Sublime Mousse, ale ostatnio zafarbowałam Joanną i nie było tak źle.
Szczotka:
tangle teezer! – moja miłość.
Polecicie mi coś na końcówki? Oprócz ścięcia ich? 

PODPIS

33 komentarze:

  1. na końcówki to takie z Avon. wiesz, to co kradłaś mamie Dejwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi, jakim konkretnie kolorem farbujesz? A włosy wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. loreal sublime mousse 740 i joanna 220 (ostatnio,a zazwyczaj to pierwsze)
      dziękuję.

      Usuń
  3. kolor!!!! rewelacja
    a końce musisz po prostu podciąć, coś o tym wiem
    na zdjęciu widać gdzie się rozdwajają
    mam ten sam problem i właśnie pogodziłam się z faktem że czas na ciachu ciachu
    ach! tęsknię za rudym

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę napatrzeć się na Twój kolor :D Ja powoli wracam do jasnego brązu/rudego :) I też przydałoby mi się podciąć końce, ale też żal mi je ścinać :D Ale pewnie w przyszłym miesiącu już zdecyduje się i podetnę z 1-2 cm. Co do szamponu Babydream to ja też go nie lubiłam włosy były po nim strasznie szorstkie, matowe i splątane. Dzięki za przypomnienie o płukance cynamonowej na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi by się przydało z 7 cm ściąć.
      mi właśnie babydream tak długo pasował i nagle trach. może przez zimę?

      Usuń
  5. Na końcówki spróbuj olej rycynowy lub kokosowy, jeżeli chcesz coś z silikonem to polecam serum z olejkiem arganowym z avon'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokosowy nie daje rady, jak juz wspominałam w notce.

      Usuń
  6. U mnie sprawdziło się serum z Biovaxu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! uwielbiam rudości:)
    polecam serum z Biovaxu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, kolejna osoba z biowaxem...może warto...

      dziękuję.

      Usuń
  8. Ja polecam czysty olejek arganowy. ale trzeba polubić jego charakterystyczny zapach:) gdzie można dostać taka płukankę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cynamonową? ;) kupujesz cynamon i zalewasz wodą - płukanka!

      Usuń
  9. Piękny kolor :) ja używam na końcówki olejku Alverde, ale jeszcze nic o nim nie mogę powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, eh mam słaby dostęp do alverde ; słyszałam ze są swietne.

      Usuń
  10. chętnie też bym skorzystała z jakiejś porady na temat odbicia się od dna z rozdwojonymi i zniszczonymi końcówkami. olej kokosowy nie daje rady, preparat na końcówki z avonu również. czemu Ci się Madziu biovax nie sprawdza? sporo osób poleca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka razy nacięłam się na biovaxa. mam wrazenie ze jakość marki spadła.

      Usuń
  11. Wiesz, jak na moje oko to wygląda jakby Ci olej lepił te końcówki, wywal go i zastąp np serum z biovaxu lub z Mariona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję, ale one właśnie są ekstremalnie suche.

      Usuń
  12. co polecisz na rozszerzone pory? jak je "zmniejszyć"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peelingowanie, tonizowanie + np acnederm ;)

      Usuń
  13. Hi, I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie można kupić serum z biovaxu?

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie można kupić tusz takie miniaturki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz na myśli maskary?
      najczęściej można je dostać jako gratis, albo np w glossybox.

      Usuń
  16. a moze notak z pytaniami i odpowiedziami o Tobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie, ale musiałyby się znaleźć jakieś pytania.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...