niedziela, 27 stycznia 2013

Loki zrobione za pomocą wałków termicznych Babyliss.

 Pamiętacie mnie jeszcze?
Taaaaak, nadal żyję, ale sesja i zaliczenia mnie przygniotły. Jutro mam egzamin z logiki i semiotyki, więc w przerwach między czytaniem notatek i oglądaniem seksu w wielkim mieście (system: raz przeczytane notatki = jeden odcinek satc) postanowiłam zająć się czymś twórczym i zakręciłam włosy.

Wałki nie są moje, ale spodobały mi się i może sobie sprawię.
Jedno mnie niepokoi: moje włosy są niepodatne na kręcenie, ale myślałam, że takie cacko potrzyma te włosy trochę dłużej. Zakręciłam około południa, a teraz mam coś w stylu beach waves.

Nakręcenie włosów trwa z 5 minut, trzymamy jakieś 15 minut i zdejmujemy.


I kilka jeszcze zdjęć z niewielkimi zmianami: 



 Na koniec wałki BaByliss, których użyłam. 



Co sądzicie o takich wałkach? Mnie kojarzą się z tymi, których używało się wiele lat temu. Trzeba było je zagotować w wodzie i takie ciepłe nałożyć. Tu jest mniej zabawy. Szybko i sprawnie. 


PODPIS






36 komentarzy:

  1. naturalny efekt, podoba mi się ;) co do sesji też szukam wymówek żeby robić to czego nie trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie biorę się za sprzatanie (zamiast uczyć się na egzamin z historii filmu)

      mi też spodobał się ten naturalny efekt, trochę taki "jak na szczotce"

      Usuń
  2. Ładnie strasznie wyglądają ;d sesja ah </3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesja sesja ;) ja w sumie lubię sesje, bo mozna długo spać.

      Usuń
    2. chyba, ze doktor wymyśla egzamin o 7.50 : d anuszkape. Zapomniałam się podpisać w poprzednim i teraz nie wiesz, że jestem cichą fanką Twojego bloga :(

      Usuń
  3. świetny efekt :) taki lubię najbardziej :))



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, ale to raczej nie zasługa wałków, a odpowiedniego ich nałożenia. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. :*
    http://i-am-diamonds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa akurat nakładałam "jak leci"

      a może to ejst dobry sposób...

      Usuń
  5. też mam to urządzenie i nie jestem zadowolona... mam długie włosy, ciężko się kręcą i nawet te wałki słabo dają im radę. nie ma efektu WOW i po kilku godzinach (max chyba 3) po lokach ani śladu :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już napisałam Idalii, wydaje mi się, że te wałki są dobre dla włosów "do ramion" później nie dają rady.

      Usuń
  6. Świetne loczki, super w nich wyglądasz. :) Kręciłam jakiś czas temu na gorąco, ale u mnie efekt był słabszy, bo nie dałam żadnej pianki.
    Powodzenia w sesji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za loki, za sesję lepiej nie dziękuję ; ))


      Wydaje mi się, że te wałki są najlepsze dl włosów "do ramion". z dłuższymi sobie już nie radzą tak dobrze. ic moc jest za słaba.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. a dziękuję, w końcu osiągnęłam taki odcień rudości jaki mnie do zawsze interesował.

      Usuń
  8. Piekny efekt :) zachecilas mnie do ich kupna :) A co do trwalosci, to mysle, ze bez jakiegos dodatkowego utrwalacza ani rusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier to za mało, chyba warto na piankę.

      dziękuję :)

      Usuń
  9. wow, zazdroszczę. Na moich włosach loki się nie trzymają ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na moich też kiepsko.
      zrobię jeszcze podejście numer dwa z pianką i większą ilością lakieru.

      Usuń
  10. Również mam te walki jednak nie umiem ładnie ich zawinąć by włosy wyglądały tak pięknie jak u ciebie i stad moje pytanie, czy zawijalas je z przodu do wewnatrz czy do zewnątrz? Mniejszymi czy większymi walkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawijałam jak leci. jedne od twarzy, drugie do twarzy. na prawdę różnie. użyłam tych dużych i średnich, te małe zostawiłam.
      po zdjęciu rozczesałam tangle teezerem i poszczególne pasma nawinęłam na palec.
      na koneic trochę lakieru (powinnam więcej) .

      Usuń
  11. A takie do zagotowania wciąż idzie kupic :) nie wiedzialam o takich :) musze sobie sprawic :)

    Bardzo Ci pasuje ten skret :)
    Zapraszam

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one były bardzo ciężkie ;c
      przynajmniej te mojej mamy.

      Usuń
  12. pięknie wyglądasz w takich falowanych włosach!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne brwi!!!! robisz hennę czy kredką malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluję kredką i przeciągam maskarą do brwi wibo.

      Usuń
  14. Otagowałam Cię, Ruda. ;) Zapraszam, mam nadzieję, że odpowiesz. :) http://redheadexperiments.blogspot.com/2013/01/tag-jak-mieszkaja-wasze-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! Kurde, najpierw muszę posprzątać ;) hahahaa!

      Usuń
  15. pisalas, ze uzywasz kallos latte przed myciem. na suche czy mokre wlosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a różnie. ale na mokre jest łatwiej.

      Usuń
  16. Nie mam takioch jasnych włosów.
    Tak, kiedyś Gloria mi lekko przyśpieszyła porost ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Również lubię oglądać seks w wielkim mieście, powodzenia w zaliczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet mój chłopak nie grymasi, gdy oglądam satc.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...