wtorek, 8 stycznia 2013

Mary - Lou Manizer - The Luminizer - rozświetlacz z The Balm

I w końcu mam, rozświetlacz idealny ; )  Długo takiego szukałam. A to za duże drobinki, a to odcień nie taki...
Leżał samotnie w szafie The Balm, niestety nieprzeceniony, ale nie chciałam go zostawiać, bo wiem, ze trudno było go dostać. 



Wszystkie kosmetyki The Balm mają piękne opakowania i to chyba połowa ich cudowności ;)



Zaskoczyła mnie jednak jakość plastiku, z jakiego wykonana jest "puderniczka". Nie wygląda efektownie, gdyby zedrzeć naklejkę z Mary-Lou nie byłoby szału. 
Lusterko jest okiej :>


W "puderniczce" mieści się 8,5 grama rozświetlacza. Taka ilość powinna wystarczyć na wieczność. 


Tutaj widać 2 tygodniowe zużycie. Nakładam palcami, bo tak jest mi najwygodniej. Na pędzlu za dużo kosmetyku zostaje i się marnuje. 


Rozświetlacz ma neutralny kolor. Będzie pasował każdemu. Drobinki tworzą subtelną taflę. Efekt można stopniować. 



Mary-Lou Manizer możemy używać jako cień do powiek - w tej roli świetnie się sprawdza. 



Bardzo polubiłam ten efekt świetlistej twarzy. Żaden inny rozświetlacz nie podobał mi się tak bardzo. 
PODPIS

20 komentarzy:

  1. uwielbiam opakowania kosmetyków the balm <3 szkoda, że nie mam do nich dostępu...
    mam pytanie z innej beczki - ile czasu trzyma ci bateria w netbooku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jakieś 4 godizny przy normalnym użytkowaniu.


      no śliczne te opakowania.

      Usuń
  2. gdzie mozna go nabyc? w jakiej cenie? i jak sie go uzywa?(kosci policzkowe?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozświetlamy wszystkie "góry" na twarzy ; ) to co wystaje podkreślamy: kości policzkowe, nos, pod brwiami, nad ustami, troszkę brodę, można linię żuchwy.

      Usuń
  3. dolaczam sie do pytania w jakiej jest cenie i gdzie mozna go dostac? w drogeri czy douglasie/sephorze? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. perfumerie marionnaud w cenie 61 zl

      na pewno gdzieś jeszcze, ale ja kupiłam tam.

      Usuń
  4. Szukam dobrego rozświetlacza, i zainteresowałaś mnie tym :) Tylko z drugiej strony tak się świecę, że nie wiem czy wspomaganie tego ma jakiś sens xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to inne świecenie ; ) takie zdrowe!

      Usuń
  5. Kolejna, która mnie kusi tym rozświetlaczem, jednak myślę, że ciężko będzie mi znaleźć jakikolwiek na zastępstwo mojego ulubieńca z MACa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój ulubiony. mnie jeszcze korca meteoryty ;)
      jaki mac?

      Usuń
  6. faktycznie wygląda na dość uniwersalny kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Macałam go w Douglasie, jest piękny ;) Szkoda, że nie mieli już dla mnie ani jednej sztuki ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poluj! mi się przytrafiło wlaśnie jedno samotne pudełko.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. ale jest bardzo wydajny ; )
      można też polować na %off.

      Usuń
  9. Zoooooooooostaw, nie ruszaj naklejki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio jest dosyć głośno o tym rozświetlaczu i ja mam na niego ochotę ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...