piątek, 4 stycznia 2013

Przyszły pędzle Hakuro i E.L.F. ;)

No i przyszły ;)
Zamówiłam w końcu Hakuro H51, H52, H77, H74. Niestety H13 był niedostępny ;<
i  E.L.F Smudge Brush i Eye Crease Brush.

Z pędzli do oczu (zarówno elfa, jak i hakuro jestem na razie zadowolona). Co do pędzli do twarzy - mam mieszane uczucia ;) są cudownie mięciutkie i niesamowicie mocno zbite. No i właśnie to zbicie....wydaje mi się, że muszę się przyzwyczaić, bo trochę sztywno mi nimi malować.


PS: mam ogromny problem. Rano wstaję i jest ciemno, przychodzę z uczelni.... i jest ciemno (lub ponuro) nie mam jak zrobić zdjęć. No po prostu się nie udają, są ciemne i bez sensu. Jakieś rady? cokolwiek? Nie mam na razie $ na namiot bezcieniowy i drogie oświetlenie. 

PODPIS



27 komentarzy:

  1. Można sobie zrobić stół bezcieniowy, a oświetlenie nie jest znowu takie drogie, za 300 zł można już kupić zestaw lamp. Inna sprawa, że swoje lampy nie zawsze chce mi się rozstawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 300 zł to kwota, której nie mogę wydać.

      Usuń
  2. w przyszłym miesiące chyba też zaproszę taką gromadkę do mojej toaletki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja postanowiłam uzupełnić braki ; )

      Usuń
  3. Kochana, cudne pędzle, na pewno będziesz zadowolona :))) Nie martw się, niedługo będzie już jaśniej :) Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. martwi mnie, że do tego czasu o mnie zapomnicie.

      Usuń
  4. Ooo ile pędzli, zazdrość <3
    Co do Zdjęć...oświetlaj przedmioty jakąś małą lampką, jak wyjdą żółte zdjęcia, to zawsze można je poprawić w jakimś programie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tylko to mi pozostanie ;c a już nie wspomnę o nowym aparacie ;ccccc

      Usuń
    2. Pfff ja na nowy aparat to sobie od jakichś 2 lat nie mogę pozwolić ;/ Ciekawe czy w tym roku mi się to uda, czy znów nie -.-

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. nie no, makro z fleszem nie działa ; p

      Usuń
  6. pędzli t Ci zazdroszczę, a może pokombinuj z lampą jakąś? kup mocniejsze żarówki?

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  7. O widzę moją ulubiona kuleczkę z Elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ech mam to samo ze zdjęciami - jak dzień jest szary i ponury to nie ma nawet sensu wyciągać aparatu, zostaje jedynie flesz, ale wiadomo jakie beznadziejne zdjęcia robi się z lampą wbudowaną w aparat.

    Pamiętasz jak kiedyś dopytywał się anonim o to jakie patyki na plaży szukałaś dla węża? I napisałaś, że to morelia spilota, czyli pyton dywanowy :)To byłam ja, założyłam w końcu sobie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na dłuższy wspis o pędzlach z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pędzel do różu Hakuro i go nie lubię, drapie mnie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Za 20-30zl mozesz kupic zarowke do lapki (nawet takiej biurkowej) tylko taka zarowke ktora ma swiatlo biale albo zimne :-)

    Sa drozsze niz 'zwykle' - cieple ale duzo lepsze i swietnie zastepuja sloneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne Hakurasy, niech dobrze służą:)
    Co do 'ciemności': w przyszłą niedzielę dzień będzie dłuższy o ponad 15 minut, sprawdziłam wczoraj w kalendarzu:) Niby nic, ale to wróży, że już niedługo nastanie światłość:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te pedzelki z elfa i calkiem dobrze mi śluza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanów się wcześniej nad tematyką kilku notek na przód i rób zdjęcia masowo np.w sobotę,gdy nie ma zajęć.wiem,że nie zawsze się tak da,ale są tematy,które na pewno można w ten sposób ogarnąć.((:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale problem polega na tym, że jest ciągle ciemno lub ponuro ;c

      Usuń
    2. Kurcze,to już chyba nic więcej nie potrafię wymyślić.
      być może planujesz zrobić w przyszłości recenzję,ale mogłabyś powiedzieć jedynie czy polecasz acne derm?bo pamiętam jak pisałaś,że zaczynasz używać,a było to już jakiś czas temu,więc pewnie masz już jakieś spostrzeżenia.

      Usuń
  15. O, widzę, że też u Ciebie Hakuro i E.L.F. :) Ja dopiero przymierzam się do zakupu i częściowo chcę wybrać te, które zakupiłaś Ty. To znaczy na razie mam wybrane tylko z Hakuro, bo co do elfa... No nie wiem, jakoś kieruję się stereotypem, że skoro takie tanie, to gorsze. A zdania w internecie są podzielone. Nie chcę po prostu wyrzucić pieniędzy w błoto, jak później się okaże, że włosie wypada/jest szorstkie/niemiłe w dotyku/rączka odpada. Z Hakuro wybrałam pędzel do pudru H55, do aplikacji cieni H70 i H79, a do rozcierania H74. Do różu czy bronzera teraz nie kupuję, bo nawet nie posiadam takiego kosmetyku, a chyba moje zaplecze finansowe nie uniesie jeszcze zakupu fajnego, dobrego różu. Zostawiam to na późniejszy przypływ gotówki. No i moje pytanie wreszcie brzmi tak - z jakiego sklepu zamawiałaś pędzle? Ja patrzyłam na urodomanii.pl i na kosmetykomanii.pl, ale co chwilę jakiegoś pędzla brakuje w magazynie, albo nie mają też mojej paletki ze Sleeka, którą chcę kupić.
    Z góry dzięki za odpowiedź. Buziaki :)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja zamawiałam z mintishop. ale też nie było jednego pędzla w magazynie.

      co do pędzli elfa, ja po raz kolejny jestem z nich zadowolona. włosie jest mięciutkie. Włoski nie wypadają (ani jeden a myłam już je 3 razy) rączka porządnie sklejona. ale myśle ze to też kwestia konkretnych egzemplarzy. tak smao będzie z kazdym pędzlem każdej marki.

      Usuń
  16. Dzięki za odpowiedź. :) No i zamówiłam przedwczoraj o 23. Kurier dostał paczkę wczoraj o 12:25 i do tej pory jej nie dostałam. Ile to u Ciebie trwało, jeśli zamawiałaś kurierem? Jak myślisz, ile powinno iść, jeśli nawet nie zamawiałaś kurierem?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...