sobota, 9 lutego 2013

Co robiłam, gdy nie pisałam notek ;)

Odpowiedz jest prosta: uczyłam się, głaskałam królika i jadłam :D
Dziś zakończyłam sesję. Mam za sobą kilka powaznych i cięzkich egzaminów. Dziś był najgorszy: ustny z Teorii Kultury. Na szczęście moja ciężka nauka poskutkowała 4 w indeksie.
Nie pisałam, bo nie miałam siły. Moja głowę zajmowały konwencje teatralne, historia filmu, logika, literatura, antropologowie i tak dalej.

Mój makijaż "na wyjście" najczęściej polegał na nałożeniu podkładu i przypudrowaniu twarzy :)  Podczas siedzenia w domu nie malowałam się.

Kupiłam kilka kosmetyków pielęgnacyjnych. O tym zrobię szybką notkę, gdy wrócę z Ukrainy, na która się wybieram ze znajomymi z uczelni.

podkradłam z facebooka Lusterko Em. Zastosowałam w przypadku Teorii Kultury i wyszło.


mam ochotę na kawkę z CH.

zepsuły mi się brwi. wypadają. podobnie jak włosy i paznokcie (paznokcie nie wypadają, ale są znacznie osłabione) mam nadzieję, że to jedynie wynik stresu. 


nie pamiętam co tu oglądałam, chyba Grę o Tron i wcinałam ryż z warzywami. 

mój królik wygląda tu jak napoleon

białe, śnieżne katowice

mani

Mani, Kasia i Jaa :D

pyszne ciastka z lidla.

znów: uczę się i jem.

omnomonmonomo wyprałam myszki.

drugie śniadanko: loli i moje. 

lola uczyła się razem ze mną. nasz poziom wiedzy z logiki był podobny.

ogórkowa <3

staram się, naprawdę się staram pić wodę, ale ciężko mi to idzie.

skutek....

....i przyczyna.

przedegzaminowe śniadanko.

słodka lola ;3

sałatkaaa (czyli znów uczę się i jem)

zamówienie z BU dotarło.

światełkowa droga do domu.

uwielbiam kiwi!

Pamiętniki Carrie... oglądacie? Moim zdaniem serial nie ma nic wspólnego z SATC. Ale przyjemnie się go ogląda.

mój czaszkowy naszyjnik :)

Jedzeeniee..więęcejj jedzeeniaaa.....

płaszczka 1 <3

płaszczka 2


jem i wcinam znóóóóóww :D

fot. Mariusz Wozinski

PODPIS

32 komentarze:

  1. Też ostatnio miałam sesją i jadłam tyle, ze masakra na prawdę! A nie przytyłam ani trochę przez stres.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też nie...ale włosy mi taaaak lecą.....

      Usuń
  2. Ooo, Mani, która ma naturalne ombreee :D a wiesz kto jeszcze lubi kiwi? zostawiać? NA ŚCIANIE?! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie pościki :)

    Mam podobnie jedzenie i nauka idą u mnie w parze :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dorwałaś czaszkowy naszyjnik? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam, ale podobny widziałam chyba w asos.

      Usuń
  5. taką ilością błonnika możesz sobie jedynie zaszkodzić.. ;/ chodzi mi o ten talerz pełen błonnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, nie pomyślałam o tym, dzięki.
      tam była jedna garść. pod spodem jabłko.

      Usuń
  6. tyle błonnika co masz w tym talerzu powinnaś przyjąć w ciągu tygodnia a nie w ciągu dnia.. chyba, ze masz jakieś poważne zaparcia ale to i tak strasznie sobie podrażniasz kosmki jelitowe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam problemów z trawieniem. ale nie pomyślałam nad ilością, dzięki, będę uważać na przyszłość.

      wiem też ze to wygląda na mega porcję, ale tam była garść.

      Usuń
  7. sesja to zło...tyle sie przy niej wcina że hoho:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gra o Tron uwielbiamm <3 szybko dodaj tą notke, bo już dłużej nie wytrzymam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze trochę....zbieram foty po znajomych.

      Usuń
  9. http://nigga-chan.tumblr.com/post/42694254700/j-i-g-a-i-am-crying :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten naszyjnik, pochwalisz się skąd?
    W CH pojawiło się applepiechino, najlepsza rzecz jaka u nich piłam, powinnaś spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również z pytaniem gdzie nabyłaś naszyjnik z czaczką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam, ale wydaje mi się że widziałam na na asosie

      Usuń
  12. Twoje notki jedzonkowo-lolowe są kochane! ;) podoba mi się ten sposób przedstawiania tego co u Ciebie. Tekstu na 2 strony nikt by nie przeczytał, a jedzenie, lolę i parę innych zdjęć (w tym Ciebie) bardzo przyjemnie się ogląda ;- ) czekamy na fotorelację z Ukrainy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, lubię Wam pokazywać, chociaż wydają mi się wszystkie takie same.

      Ukraina....zbieram zdjęcia po znajomych ;D

      Usuń
  13. używasz jeszcze kremu bb z eveline? możesz go polecić? czytałam Twoją pochlebną recenzję ale chciałabym się dowiedzieć, czy możesz po pewnym czasie potwierdzić, że ten krem jest dobrym produktem. na wizażu przeczytałam bardzo dużo negatywnych opinii na jego temat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zmieniałam zdania co do tego kremu...

      Usuń
  14. Ja oglądam Pamiętniki Carrie :) Bardzo przyejmny. Ale głownie dlatego, że jest tam Sebastian :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, niezłe ciacho.

      Ale Megs to też fajna postać ;D

      Usuń
  15. Bo wiem, że lubisz Jelonki :D
    www.decobazaar .com/ produkt-jelonek -3583962.html (usuń spacje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupcie mi coś jelonkowego na nowe mieszkanie ;D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...