poniedziałek, 25 marca 2013

Aktualizacja włosów: marzec.

Chciałam zrobić ją później, ale własnie pofarbowałam włosy i jakoś musiałam coś wstawić.
Te dwa miesiące były raczej miesiącami bez szału. Nie olejowałam włosów, nie kombinowałam, nie eksperymentowałam. Mycie, odżywka, serum, końcówki i tyle.

Wstawiam tę aktualizację jako końcówkę pielęgnacji, bo większość z tych kosmetyków już się kończy i od nowego miesiąca chcę rozpocząć nowe sposoby.



Na początek lista rzeczy do wprowadzenia/zrobienia:

  • raz na jakiś czas umyć włosy szamponem oczyszczającym, a w pozostałe myć delikatnym. 
  • kozieradkowe wcierki ;)
  • Raz na jakiś czas peeling, który bardzo mi się spodobał.
  • Farbowanie w towarzystwie odżywki.
  • Pójść do fryzjera i ściąć końcówki lub zdecydować się na jakąś fryzurę
  • nauczyć się robić fajna, szybką, łatwą fryzurę. 
  • kupić suchy szampon 
Czego używam:
Mycie:
Kończę już szampon Natei, po nim mam w planach kupno jednego delikatnego i jednego oczyszczającego szamponu. Jeszcze nie wiem do końca jakiego, jakieś propozycje?
Aktualnie mieszam odżywkę z szamponem i w ten sposób myję włosy 2 razy w tygodniu.
Odżywki i Maski:
Kallos Latte, Bananowa z TBS i Czekoladowa Lorys (nie podoba mi się ten zapach, sprawdzę jeszcze owocową) i Joanna Apteczka Babuni, Rozmaryn (tą myję)
Serum:
I na końcówki serum z Joanny z Apteczki Babuni – bardzo fajne, ładnie pachnie, nie obciąża włosów, końcówki są w lepszym stanie.
Mgiełki:
Hydrolat różany raz na jakiś czas i mgiełka herbal z Avon (jest tak gęsta, że mogłaby być odżywką, niby spoko, ale to nie miłość)
Oleje i Olejki:
BC oil miracle – używam na jakieś 20 cm od dołu
Farba:
Ostatnie farbowanie to palette zmieszane z odżywką, bałam się efektu, ale wyszło całkiem dobrze. Kolor trochę ciemniejszy niż przy loreal, ale nie jest źle.
Peeling:
Zrobiłam peeling solny (nie chciałam używać cukru, żeby w razie złego spłukania nie pokleić włosów. Muszę przyznać, że całkiem ciekawa sprawa)

Własnie leżę z włosami nakręconymi na nawilżane chusteczki :D Jestem bardzo ciekawa efektu!

PODPIS

33 komentarze:

  1. bardzo ladny kolor , co to za farba?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pallete k16

      https://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=palette+rich+color+k16&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.ZWU&biw=1024&bih=513&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=-khVUf2UNoyy7AbG3YHoDw#um=1&hl=pl&safe=off&tbm=isch&sa=1&q=palette+k16&oq=palette+k16&gs_l=img.3..0i24.9432.9432.0.9717.1.1.0.0.0.0.95.95.1.1.0...0.0...1c.1.7.img.nTOc3MwPA_Y&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.ZWU&fp=6a854eb4439e9ce7&biw=1024&bih=513&imgrc=teBvlq_rXUop1M%3A%3BvkxU0vCxjmGVTM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.superkoszyk.pl%252Fdata%252Fgfx%252Fpictures%252Flarge%252F6%252F7%252F18976_1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.superkoszyk.pl%252Fproduct-pol-18976-PALETTE-Intensive-Color-Creme-Krem-Koloryzujacy-do-Wlosow-Nr-K16-Miedz.html%3B205%3B500

      Usuń
    2. jakiego koloru miałaś wcześniej włosy ?

      Usuń
  2. Przepiękne włosy i kolor! :)
    Mam pytanie, polecasz coś na porost włosów? Zarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz (np. drożdże, siemię lniane)? Proszę, pomóż! ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama intensywnie zapuszczam i wreszcie udało mi się osiągnąć wstępnie wymarzoną długość, a przez kilka lat wstecz nie było to możliwe. Przede wszystkim tabletki- ja bardzo chwalę sobie bellisę, ale teraz chcę zmienić na vitapil bo jest najlepszy. Jedno duże opakowanie, potem przerwa przez 3-4 miesiące i potem znowu. Pomaga! Szampon- l'oreal czarne opakowanie z różowymi napisami, mam juz chyba 5 opakowanie i czuję, że działa. Wcierki- olejek łopianowy z czerwoną papryką (raz-dwa razy w tyg. żeby włosów nie przetłuszczać) oraz woda brzozowa dla pobudzenia skóry głowy. Raz na 3 miesiące podcinam o 1cm końcówki. Efekty widać. :)

      Usuń
    2. przez dlugi czas brałam różne suplementy. wlosy zaczęły mi rosnąć gdy przestalam je brać ;)
      ważne są wcierki moim zdaniem i masaż głowy. ostatnio blogerki szaleją za kozieradką. ja mam zamiar spróbować ;)
      woda brzozowa też spoko.

      co do szamponów i odżywek: polecam sprawdzić co jest najlepsze dla Twojej skóry głowy i włosów.

      no i jak wyżej napisne: podcinamy końcówki ;)

      Usuń
    3. To wypróbuję wodę brzozową i kozieradkę. ;) A podcinasz końcówki ponieważ są rozdwojone, czy żeby szybciej rosły? Kiedyś się spotkałam z takim stwierdzeniem, że należy regularnie podcinać, bo wtedy szybciej rosną, a jak zapytałam znajomą fryzjerkę, to mi powiedziała, że to bzdura. I kogo tutaj słuchać? ;)

      Usuń
    4. nie no ;) od podcinania nie rosną szybciej. nielogiczna głupota :) za to wyglądają zdrowiej i nie kruszą się - przez to możemy mieć wrażenie, że rosną szybciej ; )

      podcinam dla ich zdrowia ; )

      Usuń
  3. włosy nakręcane na nawilżone chusteczki??? co to, jak to? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam o tym u Anwen. na moich włosach wyszło to nieładnie . jakoś tak kanciasto, pomimo ze nakręciłam bardzo uważnie.

      Usuń
  4. Przepiękne włosy <3 ale końcówki faktycznie ścinaj szybko, żeby zniszczenia nie poszły w górę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. broń boże w górę. wracam ze świąt do domu i idę ściąć końcówki!

      Usuń
  5. jakim aparatem robisz zdjecia? bo widac roznice miedzy tymi a starszymi zdjeciami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, od kilku lat robię zdjęcia tym samym aparatem ;< smutek. bo chcę go zmienić.

      Usuń
  6. aaaale kolor! no i całkiem sobie podrosły, zważając na zdjęcia z poprzednich miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zgęstniały. nie widac już żadnych prześwitów. ich kondycja jest o niebo lepsza.

      Usuń
  7. jesteś taaaaaka piękna.
    nawet od tyłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaa dziękuję, rzęsowa królowo! <3

      Usuń
  8. przepiękne masz te włosy ! Urosły niesamowicie !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. po tylu Waszych dobrych słowach powinny rosnąc dwa razy szybciej;)

      Usuń
  10. takie cudowne włosy *.* <3333333 szok!!! gratuluję :D
    bardzo jestem ciekawa czy te suche szampony są w miarę dobre,czy faktycznie działają, może zrobisz o nich notkę ? ja kupiłam tani, jeszcze po przecenie w rossmanie z Isany, ale nie używam,bo na razie nie mam potrzeby, a fajnie byłoby wiedzieć,czy liczyc na nie ,czy nie. poozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;)

      chętnie zrobię jak ylko zrobię zamówienie na nie. w domu mi się pokończyły. ja bardzo polecam!!! miałam z isany, chyba mi się szybko skonczył, o połowe szybciej niż z batiste o mniejszej pojemności.

      Usuń
  11. Cudowny kolor!
    Marzy mi się taki soczysty i intensywny rudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      nooo taki soczysty jest przez pierwsze 3 trygodnie. poźniej coraz gorzej i trzeba odświeżyć. jak to rudy.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. dziękuję. osiągnęłam w końcu wymarzony odcień :)

      Usuń
  13. podasz dokładne "dane" tej farby ? :P pozdowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz zjawiskowy kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zasługa farby, dziękuję ;)

      Usuń
  15. co to za kolor i numer farby do włosów z jakiej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...