sobota, 23 marca 2013

BC Oil Miracle Finishing treatment for normal to thick hair type

Muszę przyznać, że podeszłam bardzo sceptycznie do tego olejku, a zupełnie niepotrzebnie. Ale jakie miłe zaskoczenie mnie czekało! Jak większość z Was wie, miniaturka olejku była dostępna w Glossy jakiś czas temu. Kosmetyk więc powinien być znany.

Wiem, że nie robiłam jakiś czas aktualizacji włosowej, ale to dlatego, że zmieniłam całkowicie pielęgnację. Teraz czeka mnie tylko wizyta u fryzjera...

Jednym z kosmetyków, który poprawia wygląd moich włosów (na górze są błyszczące i zdrowe, ale 15 cm końcówek to sucha tragedia) jest właśnie ten olejek ze Schwarzkopf 


Jego konsystencja jest gęsta, olejek jest jakby suchy. Nie wiem jak to określić, ale nie ma mowy o tym, żeby włosy były po nim tłuste (tak samo ręce + super działa na skórki :3 ). A to bardzo ważne, bo moim bardzo częstym problemem jest wzięcie kosmetyku za dużo na końcówki i trach. Włosy zepsute. Tak na przykład mam z jedwabiem. No nie umiem i koniec. Albo za mało, albo za dużo, albo dotknę tam gdzie nie trzeba.

Zapach jest przyjemny, ciepły. Nie jestem pewna, ale trochę pachnie olejkiem arganowym, który jest jednym ze składników kosmetyku. Zapach pozostaje na włosach przez jakiś czas. Jeśli nie wysuszymy włosów suszarką to na dłużej.


Łatwy w użyciu: wylewamy dosłownie kropelkę na dłonie, nakładamy na wilgotne włosy (oczywiście nie te przy głowie) i suszymy. Ja czasami nakładam troszkę na końcówki wysuszonych już włosów.

Efekt: Włosy ładnie błyszczą i są mięciutkie, zdrowo wyglądają, łatwiej jest je ułożyć i rozczesać. Są jakby grubsze na końcach. Nie widać tak mocno rozdwojonych końcówek (no dobra, muszę iść do fryzjera).

Jest dostępny również dla innych rodzajów włosów (cienkie), ale opcja "normalne" jest całkiem uniwersalna.


Kosmetyk jest bardzo wydajny. 5ml zużyłam dopiero w 1/3 (nie sugerujcie się zdjęciami, robiłam je dawno temu),a  trochę go już używam.

Do kupienia w naprawdę dobrej cenie tutaj. U fryzjera nie polecam, bo widziałam w dwa razy wyższej cenie (czemu?)

Moim zdaniem jego najlepszą cechą jest nie obciążanie włosów. Na zdjęciu widać moje włosy po nałożeniu olejku i tylko wysuszeniu. Wydaje mi się, ze dają radę i jest lepiej niż było. Jak uważacie?

Jestem ciekawa innych produktów. Miałam okazję używać szampon z tej serii (również z glossy) nie był zły, ładnie nawilżał.


Co o nim sądzicie? Na pewno większość z Was go stosowała. Ja bardzo go polubiłam, jak skończę miniaturkę zapewne pokuszę się na kolejne opakowanie. Swoją drogą 100 ml będę chyba zużywać rok.


PODPIS

13 komentarzy:

  1. miłe rozczarowanie? może raczej ZASKOCZENIE?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne włosy! piękne, naprawde! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło. boję się, ze jak pójdę do fryzjera to on załamie ręce.

      Usuń
  3. "na górze są błyszczące i zdrowe, ale 15 cm końcówek to sucha tragedia" ehh mam dokładnie tak samo, i też ładuję w nie olejki i inne rzeczy, które mi wpadną w ręce i jest trochę lepiej ale od kilku tygodni nastawiam się mentalnie na pocięcie tych końców żeby w końcu całe były zdrowe i już sobie tylko rosły..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że trzeba je po prostu podciąć i tyle. nic lepszego dl nich nei zrobimy.
      mam fryzjera zaraz obok mieszkania, chyba się przejdę....
      ale to trudne ;c

      Usuń
  4. a ile cm planujesz podciąć? szkoda, tyle czasu już zapuszczałaś! na zdjęciu włosy piękne, naprawdę. i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś 10 cm. chcę im nadać łądny kształt. nie potrafię się zdecydować, czy zrobić warstwy czy sciąć na równo.

      Usuń
  5. Słyszałam, że ten olejek ma identyczny skład, jak te, które Schwarzkopf robi dla Gliss Kur i Syoss, ale nie wiem, ile w tym prawdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też słyszałam, ale też nie wiem ile w tym prawdy ;D

      Usuń
  6. dokladnie ten sam problem! ale nie podcinam, chce miec i dlugie i koniec! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mamy wyjścia. do fryzjera!!!!!!!!!!!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...