środa, 20 marca 2013

Glossybox: Marzec

Przepraszam za ominięcie ostatniego pudełka: przyszło do mnie w samym środku przeprowadzki i jakoś nie w głowie było mi robienie mu zdjęć. Ale pudełko z marca obfociłam i przybywam do Was z relacją. Dostałabym je w piątek, ale zrobiło się małe zamieszanie związane w moim miejscem zamieszkania (hehe, jak zwykle). Wczoraj jednak do mnie dotarło. Zaczynamy.


Gdzie jest pudełko? Nie ma! Tym razem ekipa GB zastąpiła różowe pudełko fajną kosmetyczką. Jestem nią zachwycona. Ma dużo kieszonek, w tym jedną na suwak, jest pojemna, fajnie się zamyka. Jest miękka, zajmuje mało miejsca w walizce. Idealna. Mogłaby być wykonana troszkę porządniej...ale nie ma co narzekać, serio.

W tym pudełku dostajemy trochę makulatury ;p Oprócz karteczki z zawartością dostajemy przewodnik (?) turystyczny. Ładnie to wszystko wygląda, jednak z tego wszystkiego przydadzą mi się tylko naklejki.

Dostajemy również kupon. (ale jakoś nigdy nie zdarza mi się go wykorzystać).

W tym miesiącu pudełko wygląda ciekawie. Co dostajemy?


1. Błyszczyk w kredce Jelly pong pong, pełny produkt, 60zł/2,5g
nie jest to mój kolor, ale muszę przyznać, że podoba mi się ten produkt. Ładnie wygląda na ustach. Nie nazwałabym tego błyszczykiem. Raczej pomadką. Wolałabym dostać ten drugi, ciemniejszy odcień. Szkoda, że nie był zapakowany w kartonowe pudełeczko, a jedynie zafoliowany. Niby nic, ale ten kartonik jest taki ładny...Błyszczyk nie jest zbyt trwały, nawilżenie też nie jest duże, ale nie wysusza i ładnie spaja się z ustami.


2. Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu, Lierac, butelka 50ml, 65zł/200ml
Ładne opakowanie, piękny zapach micela. Dobrze zmywa makijaż z twarzy. Polubiłam produkty z tej firmy i zawsze ciesze się, gdy są w Glossy.


3. Krem dermonaprawczy z witaminą U Clarena, tubka 30 ml, 84zł/50ml
Nie przepadam za Clareną. Nie umiem wytłumaczyć dlaczego, po prostu mi nie służy. Nie wykorzystałam ostatniego kremu, przedostatni oddałam mamie...



4. Preparat odbudowujący Dream Care, Artego, ampułka 8ml, 140zł/16x8ml
Ciekawy produkt, mój w momencie dostarczenia był glutkiem. Szkoda, że można otworzyć tylko raz i już nie da się zamknąć. Szkoda, że nie są to chociaż dwie fiolki, wtedy można by bardziej poznać produkt.....ale najpierw muszę się dowiedzieć jak go użyć -.-



5. Żel pod prysznic Anatomicals, tubka 150 ml, 30zł/300ml
Taaaaaak, zawsze chciałam wypróbować kosmetyki tej marki, ale jakoś nigdy się to nie stało. Od razu mi się spodobały. Przy następnej dużej promocji anatomicals planuję zakupy ;) Piękny prawdziwy zapach róż. Super opakowanie z zabawnym napisem. No i jaka duża pojemność.....


Podoba Wam się najnowsze pudełko?
PODPIS

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się błyszczyk w kredce, a reszta jest mi całkowicie obojętna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej nie mogę się przekonać do Glossy Box'ów.. Moim zdaniem szkoda na to pieniędzy.. Co czytam recenzję to ponad 70% dziewczyn jest niezadowolonych z paczek.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie do konca tak. dziewczyny lubia narzekać i czekają chyba aż ktoś im ześle cud. moim zdaniem glossyboxy pomimo swoich wad są fajne. na niektore osmetyki niegyd nie moglabym sobie pozwolić, a mialam okazję ich sprobówać. o innych zupelnie nie wiedzialam i moglam je poznać.
      nie ma co czekac na chanel i dior ;p tu nie o to chodzi. a mam wrażenie, że niektorzy na to czekają.
      ;)

      Usuń
  3. Nie podoba mi się to pudełko ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka jest fajna, ale kolor jakby nie mój. Czekam na wiosnę, może to kwestia światła?
    Fajnie, że trafił Ci się żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę, nie chciałabym tej drugiej opcji.

      Usuń
  5. skad ty masz te glossy boxy?? ile to kosztuje?? prosze o dokladne info

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.glossybox.pl/

      proszę bardzo. 49 zł/miesięcznie

      Usuń
  6. Całkiem udane pudełeczko :)
    Szczególnie fajnie prezentuje się błyszczyk.
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uważam, że udane ;)

      pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...