poniedziałek, 29 kwietnia 2013

a może ombre?

Chyba zaszaleję i zrobię sobie ombre. A co więcej zrobię w kolorze. Byłam już u fryzjera i ten z entuzjazmem stwierdził, że się tego podejmie. Bałam się, że powie że moje włosy są w złym stanie, ale o dziwo orzekł, że są zadbane i mam wpaść i pomyślimy nad kolorem. 

Wiem, że było modne w tamtym roku, ale z drugiej strony... mam ochotę na zwariowany kolor. Najchętniej zrobiłabym całe różowe, ale nie chcę tak bardzo ich niszczyć (+ problem nieestetycznych odrostów) No muszę i koniec :D 

Tumblr_lz1ioyjhkq1qzxpr7o1_500_large

386542_455627477806676_1077633088_n_large

303101_555305954500209_271733323_n_large


ombre ♥

Ombre <3

takie ombre chcęęę <3

ombre hair

ombre <3

(jezu, te są piękne i być może na takie się skuszę)

Ombre
(i taki kolor)

ombre
(a te to już w ogóle, ale przecież nie zrobię sobie platyny!)

PODPIS
oszalałam -.- 




  

16 komentarzy:

  1. Kurcze dziewczyno nie kuś, bo sobie postanowiłam, że wracam do naturalnego koloru :D Strasznie lubię takie włosowe wariacje, ale moje włosy przez to strasznie sie niszczą i muszę zrezygnować z wszelkich rozjaśniań/farbowań.. Jak tylko zrobisz sobie to ombre to pochwal się efektem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwale. no właśnie też się zawsze boje zniszczenia ALE za kilka lat nie pomaluje tak włosów, a teraz jeszcze mogę ;)

      Usuń
  2. Niedawno też chciałam zrobić sobie ombre, jednak wytrzymałam półtora roku bez farbowania włosów i się nie przełamałam, jednak niesamowicie mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja sobie odmawiam tego ombre od chyba 2 czy 3 lat. pamiętam jak w liceum mi się podobało.

      Usuń
  3. Miałam ombre raz i okropnie zniszczyło mi to włosy, a wcale mocne rozjaśnienie nie było ;/ Dobrze pooglądać u innych, ale sama więcej się na to nie zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zielone ombre. Robilam sama w dodatku mialam trudniej, bo wyjsciowo mialam wlosy zielone z ciemnymi odrostami i musialam dobrac farbe ktora na zielonym da moj naturalny kolor. I udalo sie. Polecam Ci turkusowy toner la riche, trzyma do miesiaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak idę do fryzjera. nie chcę ryzykować plam ;D

      Usuń
  5. Nie rób!!!! Sama się skusiłam, bo miałam w dobrym stanie włosy, ale nawet robiąc delikatnie poniszczyło mi końce strasznie! ;/ To było ponad 3 miesiące temu, a ja dalej nie mogę wrócić do kondycji włosów z zeszłego roku, a ścinać znów nie będę....naprawdę szkoda włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że będzie Ci pasować ;) super, pochwal się jak najszybciej efektami, jak tylko zrobisz! warto czasem poszaleć - włosowo też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę,że ktoś bardzo chce szaleć:) jestem strasznie ciekawa efektów!

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz naszą najpiękniejszą Magdą na świecie <3
    a ile Ci skasuje?

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślałam nad zmywalnym ombre i to w sumie właśnie nad pastelowym różem. z jakiej okazji? na offa.
    widzę, że się zgrałyśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie robisz? Zapewne w Katowicach, podasz nazwę :)? I ile płacisz? Ja mam w planach zrobić ombre różowe :) mam jasne blond włosy. Trochę się boję, ze będę żałować, ale w sumie raz się jest młodym!

    OdpowiedzUsuń
  11. żeby mieć kolorowe ombre, trzeba rozjaśnić włosy do białego w danym miejscu. Inaczej kolor będzie inny niż się spodziewamy. Jeśli nałożysz toner, efekt będzie super, ale jeśli się on zmyje, zostanie sianko :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...