wtorek, 30 kwietnia 2013

Lakier z piaskiem Paese

Na szybko, piaskowy mani. Muszę przyznać, że na wzorniku, ten kolor wyglądał pięknie, na moich paznokciach już nie tak samo. Za to kolor Manueli (ten szaraczek) wygląda super. Teraz żałuję, że nie wzięłam  pudrowego różu. 


Trzeba przyznać jedno: szybko się nim maluje, szybko wysycha, paznokcie są twarde i mega trwałe. Co do zmywania.... hmm... nie jest to łatwy zabieg, ale nie ma tragedii. 



miałam trochę problem ze zrobieniem zdjęcia, bo ciągle odbijało się światło. No ale teksturę widać. 

Piaskowce są teraz dosyć modne i większość marek wypuściła swoje wersje. Tak jak pisałam skuszę się na pudrowy róż i może jakiś brokat?

PODPIS

13 komentarzy:

  1. ładne pazurki, ale efekt mi sie nie podoba :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja jestem na granicy. chyba te jasne kolory wyglądaa lepiej.

      Usuń
  2. Szary jeszcze ujdzie,ale czerwony na paznokcia wygląda jakoś tak.. chorobliwie?
    Nie umiem się przekonać do tych piaskowych lakierów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez ta czerwień nie pasuje do konca....

      Usuń
  3. wyglądają jakby ktoś odcisnął palec czy inną teksturę, jestem bardzo na tak, są SUPER!
    w jakiej cenie mniej więcej są? w Rossmannie raczej nie ma co liczyć chyba na kupno ich, powinnam się przejść po innych drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 13 zł, jakupiłam na wysepce paese w SCC

      Usuń
  4. Kolejna kusi tym lakierem :D Na pewno sobie go kupię tylko zdradź nam ile kosztuje, bo nie wiem czy stać nie aktualnie na niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. około 13 zł. ale podejrzewam, że inne firmy troszkę drożej.

      Usuń
  5. Nigdy nie miałam lakierów z tej firmy, za to bardzo chwalę sobie ich puder ryżowy ;)
    szary mani wyszedł bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary wygląda pięknie :)
    ten czerwony jakoś do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Szarak wygląda super, natomiast ten bordowy mi się nie podoba ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś mnie nie przekonują piaskowce do siebie...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...