środa, 10 kwietnia 2013

Ostatnio obejrzane filmy i seriale...

muszę zacząć zapisywać sobie gdzieś filmy, które oglądam, bo nie pamiętam nic. tyle tego jest, że zapominam.


Żegnaj królowo - wspaniały film o Marii Antoninie z innej niż zwykle perspektywy.
Siostry Magdalenki - ciekawy film o dziewczynach, które trafiły do Magdalenek, trochę przerażający

Looper - Pętla czasu (2012)

Pęknięcia - niechętnie podchodziłam do tego filmu, odkładałam go i odkładałam i w końcu obejrzałam i jestem zachwycona! Warty obejrzenia!

Looper, Pętla czasu - to jeden z tych filmów, których nie mam zamiaru obejrzeć, Dawid go włącza, ogląda, ja nadąsana spoglądam tylko udając, że nie oglądam... i nagle stwierdzam: W SUMIE FAJNE.

Upiór w operze (2004)Sucker Punch (2011)

Upiór w Operze - przyjemnie jest obejrzeć, głównie ze względu na warstwę muzyczną

Sucker Punch - można stwierdzić, że jest wspaniały a jednocześnie, że jest to dno totalne. Wprowadza coś innowacyjnego, myślę, że warto obejrzeć.


Millenium, jak wiecie remake tego filmu to Dziewczyna z Tatuażem, musiałam obejrzeć ze względu na zajęcia na studiach. Jeśli mam być szczera to najchętniej wyjęłabym ulubione rzeczy z DzT i wrzuciła do Millenium i powstałoby arcydzieło :D

Nathalie, jeśli oglądaliście Chloe to jest to ta sama historia ;) Przyjemniejsza dla oka moim zdaniem jest Chloe, ale jak ko woli.

co do "remake" ostatnio na zajęciach z analizy filmu poruszyliśmy pewien problem. co dziś jest remakem. doszliśmy do wniosku, że można rozumieć to na wiele sposobów. Ktoś podsumował też, że Amerykanie nie są przyzwyczajeni do oglądania nieswoich filmów, więc strzelają rimejkami ;3


Po przeczytaniu już całej serii Camilli Lackberg pokusiłam się na obejrzenie filmowych wersji. Trochę się zawiodła, ale to było do przewidzenia. 


Co do seriali..

The Killing - moje odkrycie, absolutnie wspaniały serial!
Gra o tron - rozpoczął się wyczekiwany przez wszystkich 3 sezon serialu ;)

na tym kończę, oglądaliście któryś z tych filmów? a może któryś Was zaciekawił? 


PODPIS

10 komentarzy:

  1. mam w planach zacząć oglądać Grę o tron
    i zaciekawiłaś mnie The Killing

    OdpowiedzUsuń
  2. The Killing bardzo lubię, ale nigdzie nie znalazłam dalszych odcinków, tylko do 2 sezonu oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na iitv chyba jest. ja mam problemy, bo dotarlam do 4 odcinku drugiej serii i nigdzie nie mogę obejrzec reszty ;<

      Usuń
  3. Na GoT czekałam z niecierpliwością <3
    DzT była wg mnie gorsza niż Millenium.
    A ten serial ThE killing ląduję na liście do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że była gorsza od Millenium! mniej autentyczna, holiłudzka ;)

      Usuń
  4. Założ filmweba i niepogubisz się w tyn, co oglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam filmweba, ale nie zawsze pamiętam żeby odhaczyć dany film i stąd problemy.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...