środa, 15 maja 2013

Glossybox Maj 2013

Przyszło dziś świeżutkie pudełko Glossybox i muszę przyznać, że jest naprawdę dobre! Tym razem motyw przewodni to perełki glossybox, co oznacza, ze zaloga GB wybiera dla nas swoje ulubione kosmetyki. Czy wybiera czy nie, nieważne, tym razem gb oferuje nam same ciekawostki.


5 produktów: 2 pełnowymiarowe (bardzo fajne!) miniaturka perfum i coś dla twarzy. 


Zaczynam od Cheek & Lip tinta z model.co. To już 3 pełnowymiarowy kosmetyk tej firmy w glossyboxie. Wszystkie wypadają pozytywnie. Ten tint ma bardzo modny kolor rosy red (akurat miałam w planach kupno różu i pomadki w tym odcieniu). Nie muszę chyba wspominać o fajnym opakowaniu ; )


Delikatna pianka do mycia ciała. TAAAAK! Pierwszy raz mam do czynienia z kosmetykiem o takiej konsystencji (w końcu coś ciekawego). Kiedy kupuję piankę lub mus to własnie takiej konsystencji oczekuję. I znów fajne opakowanie i obłędny zapach. (produkt pełnowymiarowy, drugi fajny produkt z tej firmy)


Miniatura perfum to zawsze dobre posunięcie. Podoba mi się jaśminowa nuta (ostatnio mam ochotę własnie na takie zapachy). Ciekawe opakowanie (znów), chociaż przyznam, że odrobinę tandetne ;)


Żel do mycia twarzy Effaclar do skóry tłustej, wrażliwej. Bez mydła, bez parabenów. Byłam ciekawa tych kosmetyków. Bardzo się cieszę, ze mogę wypróbować ten żel. 15 ml powinno na trochę wystarczyć.


Na koniec kosmetyk, który ekscytuje mnie najmniej. Przez swoją malutka pojemność dostaje minusa. Moim zdaniem 5 ml kremu do twarzy to za mało, żeby stwierdzić, czy go chcemy czy nie. Mimo wszystko miło go będzie używać. Przeznaczony dla delikatnej, wrażliwej skóry. Można stosować na noc i na dzień.


Wszystkie opakowania w kartonikach, to zawsze cieszy, przyzwoite produkty, ciekawe. Nie jest to kolejny zwykły żel do mycia ciała i szminka. Zespół GB zasługuje na soczyste brawa w tym miesiącu :)
Wartość GB w tym miesiącu to około 136 zł.

Co o nim myślicie? Podoba Wam się?
PODPIS

5 komentarzy:

  1. Żelu LRP używałam bardzo długo, fajny produkt. Ale jakoś dalej nie przekonują mnie te pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten żel kiedyś z la roche posay i byłam bardzo zadowolona. Ma świetny zapach i oczyszcza tak jak żaden inny. Jest bardzo wydajny! Dziwi mnie troszkę, że napisali że 200ml jest za 27zł. Cóż w aptekach czy na allegro ta cena jest znacznie wyższa. Będziesz zadowolona i będziesz chciała go wiecznie używać, mi bardzo pomógł z wągrami ten żel. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem,jak dla mnie...Bez szału...

    OdpowiedzUsuń
  4. I am sure this post has touched all the internet visitors, its really really
    pleasant piece of writing on building up new blog.

    My blog: http://wafflesns.com/members/kellyyarb/activity/54635/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...