niedziela, 19 maja 2013

Pisak do brwi Kallos Cosmetics - Love Eyebrow Marker pen 01

Jeśli tak jak ja, lubicie podkreślone, wyraziste brwi musicie spróbować pisaków do brwi! Absolutnie fantastyczna rzecz.


Nie ma znaczenia , czy chcecie je delikatnie skorygować, czy narysować je w większym stopniu, pisak ma lekką konsystencję, ale to nie oznacza, że jest źle napigmentowany. Tworzy wyrazistą linię, a do tego jest bardzo, bardzo trwały.

W ogóle, podobają mi się kosmetyki, których nie widać na skórze, bo idealnie się z nią łączą. Kredka zazwyczaj pozostawia warstwę na powierzchni. A tutaj nie ma śladu, wygląda jak....nic :)


Kolejnym plusem jest precyzyjna końcówka, dzięki niej możemy dorysowywać włosek po włosku (nie trzeba temperować co chwila, jak w przypadku kredki). Ten czubek w czasem staje się bardziej miękki, wtedy duuużo łatwiej jest kolorować brwi.

(wybaczcie resztki kleju na opakowaniu, zerwałam naklejkę i dopiero kilka dni po robieniu zdjęć odkryłam, że klej schodzi z łatwością, jeśli tylko posmaruje się go czymś tłustym)

Ważną rzeczą jest, aby przed aplikacją oczyścić brwi z podkładu lub innych tłustych substancji. Inaczej można zapchać końcówkę.

Pisak jest świetny jeśli zrobicie sobie dziurę we brwi :) wiecie co mam na myśli, czasami wyrywamy sobie 3 włoski za dużo. Wtedy własnie można szybko "załatać" ubytek i nie martwić się o nic.

Kolejne zastosowanie: jeśli chcemy podkreślić np. piegi lub pieprzyki to pisak się tutaj świetnie spisze. Domyślam się, że poprawiać piegi, to mozolny zabieg, ALE czasami się to przydaje.

Oprócz tego możemy w niewidoczny sposób przyciemnić linię rzęs (coś dla nielubiących się malować, a chcących wyglądać lepiej)

Jak dowodzi zdjęcie poniżej, marker jest bardzo trwały. To ważne, bo nie ma nic gorszego od rozmazanych brwi lub co gorsza znikający fragment jednej brwi ;)


Pisaki są dostępne w 2 odcieniach (01 i 02) w naprawdę pozytywnej w stosunku do jakości cenie: 15 zł
Ja swój kupiłam na iperfumy.pl, gdzie odkryłam ze Kallos ma linię kosmetyków kolorowych i w ogóle duży ich wybór (zobaczcie ile tego jest!)  :) 

I tutaj na brwiach... w duecie z maskarą Wibo. Używam ostatnio tego połączenia cały czas. 


Nie mogłam złapać ostrości, z aparatem coraz gorzej -.- Wybaczcie więc nieostre zdjęcia.
PODPIS




12 komentarzy:

  1. Swatch na dłoni wygląda nieco rudawo, ale na brwi już bardzo ładnie :)Twoje oko (piszę "oko", ale podejrzewam że to dotyczy również drugiego) wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 01 jest odrobinę rudawy, ale 02 to chłodny odcień ;)

      dziękuję bardzo ;D

      Usuń
  2. świetny efekt, "czysty", czyli taki, jaki powinien być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie. słowo czysty! zabrakło mi go.

      Usuń
  3. Oooo, chcę :D Bardzo ładny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt jest rewelacyjny, Twoja oprawa oczu zawsze będzie mnie zachwycać. Te rzęęęęsy! B)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę rozejrzeć się za tym pisakiem, ponieważ czasem podczas wyrywania brwi, skubnę nie to, co trzeba i pojawia się wyrwa:P Swoją drogą nie wiedziałam, że Kallos wypuścił linię kosmetyków kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękny kształt brwi, nieco jak Audrey Hepburn. A rzęs to już w ogóle zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne czego nigdy nie pojme u farbowanych rudych lasek to tego że zostawiają brązowe brwi przy rudych włosach i o zgrozo myślą że wyglądają naturalnie albo jeszcze gorzej - że nikt się nie skapnie że są farbowane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyraźne,zadbane brwi przy jakimkolwiek kolorze włosów wyglądają ładnie, tyle na ten temat:)

      Usuń
    2. ciemne brwi zawsze wyglądają dobrze. Nie można pójść w za ciemne, ale tak naprawdę to rude brwi nie zawsze wyglądają korzystnie. Przez jakis czas takie miałam. Brązowe sa lepsze. Inna sytuacja, jeśli zostawić bardzo jasne brwi i farbowane włosy.

      co do drugiego członu o naturalność - piszesz bez sensu ;] ale masz oczywiście prawo do własnej opinii

      jak mogę się domyślać po niewyszukanym sposobie przedstawiania swoich argumentów, jestes również autorką komentarza o włosach. Jesli masz zły humor, idź pobiegać.

      Usuń
    3. Hah, byłam właśnie w trakcie pisania komentarza o tym, że urodziłam się z ciemną oprawą oczu i włosami blond ;) To jasne brwi niekoniecznie pasują do wszystkiego, moje są prawie czarne i chociaż teraz przyciemniłam fryzurę, to w zestawieniu ze słowiańskim blondem też źle nie było.

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...