środa, 5 czerwca 2013

Mani na dziś + bardzo tania gąbka Konjac

 Szybkie, ale efektowne mani na dziś. Bardzo polubiłam taki sposób malowania paznokci. Nie jest nudno, ale też nie wymaga specjalnych zdolności. Ładnie też wygląda czerwony na bezbarwnym lakierze.


Dziś wstąpiłam do Rossa i rzuciło mi się coś w oczy: super taniutkie (o 50% ponad) gąbki konjac. Nie wiem, czy promocja obejmuje wszystkie rosmany czy tylko ten, który odwiedziłam. (Katowice, Jagiellońska, na przeciw poczty) 


PODPIS

16 komentarzy:

  1. Warto było ja kupiłam swoje za 14zl więc zakup udany wg mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta gąbka, ale obawiam się, że mogłaby podrażnić moją cerę, bo jest czasem tak wrażliwa, że zwykły dotyk rąk ją podrażnia.. Aczkolwiek za taką cenę można ją kupić zawsze mogę ją potem oddać np mamie :) A pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Twoja skóra jest tak bardzo delikatna, to tym bardziej polecam gąbkę konjac :)

      Usuń
  3. mani idealny, nie mogę się doczekać, kiedy moje pazury odrosną :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje własnie poszły się...... ;] mam teraz ręce jak przedszkolak ;c

      Usuń
    2. czy dobrze rozumiem, że masz teraz krótkie paznokcie? :) jeżeli tak to może wrzucisz jakieś zdjęcie? bo jakoś nie mogę się przekonać do tych Twoich szponów i z chęcią zobaczyłabym propozycję manicure dla krótkich paznokci. :)

      Usuń
    3. dokladnie ;) wrzucę zdjęcia za jakiś czas. na razie maluje je kolorami, które dobrze wyglądają tylko a krótkich paznokciach.

      Usuń
  4. Fajnie to wygląda, ale ja bym tak równo na pewno nie pomalowała xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wytężyłam wszystkie siły, aby było równo. jak mi się udało, Tobie tez się uda!

      Usuń
  5. Most store brands only have one source of fiber, but our
    every day, the program never allows your body to adapt
    to the routines. Our diet determines the way we look, the Ripper and it all
    about the abs. Minerals: Minerals also help to regulate program on the seventh
    day really is a must if you're serious about your overall health and fitness. For men, this means bulking pushed to the bottom of the pile and his dream how to p90x calendar of freedom is crushed.

    my blog :: sneak a peek at these guys

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, mam pytanie [może trochę nie na temat, sorx :D]. Mam problem- mam na czole od dłuższego czasu takie mini krostki, które są naprawdę maluteńkie i nie wyglądają jak zwykły trądzik, a prędzej jak uczulenie, w co wątpię, bo to by się nie utrzymywało tak długo. Nie mam w tym miejscu zaczerwienionej skóry, po prostu wysyp małych krosteczek. Masz na to jakiś sposób?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mogą byś zaskórniki, ale prawda jest taka, że nie jestem w stanie nic powiedzieć na ten temat. nie widzę, to nie mówię ;)
      przejdz się do dermatologa.

      Usuń
  7. Wchodzę tu od zawsze, jesteś mega ładną dziewczyną! :) Zazdroszczę, bo naprawdę pięknie się malujesz i doskonale wiesz,jak NIE zrobić z siebie clowna :) Chyba kiedyś zdobędę się na odwagę i wyślę Ci moje zdjęcie,żebyś mi doradziła,jakbym mogła się malować. Od zawsze mam problem z cerą, także noszę prawie maskę codziennie, rysuję kreski eyelinerem, od którego jestem uzależniona. Nie potrafię się przekonać do innego makijażu, a bardzo chciałabym. To chyba potworek w głowie, może mi kiedyś przejdzie..
    Mam pytanie dotyczące włosów..naturalnie jestem ruda (taki ryżawy kolor), teraz mam odrosty i na dole ombre. Moje włosy są z natury BARDZO podatne na zmiany temperatury (mogę wypsikać cały lakier,ale i tak jeden podmuch wiatru zrobi ze mnie BARANA :< ), to mój wielki kompleks..Orientujesz się może, czy jest na to jakiś sposób? I na ogólną regenerację włosów, jakieś kąpiele warte polecenia? Plus dodam,że mam dziwną strukturę włosa, każdy mi mówi, że mam ich mało, a one są po prostu cienkie i delikatne. Żadna,ale to żadna lokówka nie chce mi zrobić loków, za to chociaż udaje mi się je wyprostować, żeby chwilę później znowu mieć kołtuny i brzydkie loki. Aż mi się wyć chce, przepraszam za ten poemat, ale liczę na Twoją radę. Buziaki!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to miłe ;)
      mój mail jest po boku, na górze strony, mozesz z niego skorzystać.
      też kiedyś nie wyobrażałam sobie mejkapu bez eyelinera. nie ma nic złego z eyelienrem, ale w koncu staje się nudny. ja oduczylam się kresek, kiedy pierwszy raz przedłużyłam rzęsy. przyzwyczailam się do lekkiego makijazu oka. teraz kreski ryzuje sporadycznie.

      naturalny rudy kolor to wielkie szczęście. nie zmieniaj ich w żaden sposób. jesli sa naturalnie falowane, to pomóż im być bardziej. nadaj im skręt! musisz je nawilżyć i odżywić, a pozniej nauczyc się stylizacji. np suszyc włosy ugniatając je, albo susząc nawijać na palce, albo na noc zakręcać je na opaskę lub chusteczki....
      jest wiele sposobów bezpiecznej stylizacji.

      może zrezygnuj z farbowania, wróc do rudego zlikwiduj odrosty, podetnij końcówki.

      wszystkie kosmetyki które polecam znajdziesz w notkach o włosach ;)

      Usuń
  8. Konjac mam i lubię ;-) mam na blogu tanio do sprzedania odzywkę do rzęs quick Max jeśli byłabyś zainteresowana to zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...