sobota, 29 czerwca 2013

Moja kolekcja lakierów do paznokci.

Oto moja kolekcja lakierów. Jak widać nie jest ich, aż tak dużo. Nie przepadam za super kolorowymi paznokciami ;) Przeważają róże, czerwienie i nudziaki.
Nie mam lakierów z wyższej półki. Powód jest prosty, szkoda mi na nie kasy. Uważam, że dobra baza i dobry topcoat to podstawa. Dlatego nie gardzę wibo i golden rose.


Trzymam je w pudełku po glossyboxie, ale niedługo będzie już za małe ;) Wtedy będę musiała nad czymś pomyśleć. Co polecacie?


Lakier z Joko to ładny ceglany, jesienny kolor ;) Szeroki pędzelek ułatwia aplikację. Piękne, głębokie bordo z Golden Rose to mój faworyt. Krwista czerwień z Deli daje żelowy efekt. Piasek z paese wymaga wprawy w malowaniu, ale jest bardzo trwały i nieźle wygląda na paznokciach.

 
miyo mini drops (nie nail^^) to neon, podobnie lakier z H&M. Lakier z Lovely to barbiowy róż, oriflame to trupi fiolet (transparentny). Golden rose to ciekawa mieszanka fioletu ze złotem :) Wibo to piękny pastel.

Mięta z wibo ma delikatne drobinki, ledwo je wydać. Złoto z Catrice wygląda jak prawdziwe złoto, bardzo ozdobne. Ten jasny żółty, to mój letni ulubieniec, niesamowity kolor. Lakier z inglota to mieszanka złota, zieleni, niebieskiego... niestety jest nietrwały.


Piękny, głęboki granat z basic, czerń i czerń z brokatem z wibo, chromowy lakier z essence i brokatowa zieleń (ale nie lubię jej, nie używam).


Nudziaki, szarości, beże i koralowe. To moje ulubione kolory i najczęściej ich używam. Lakier z Bell jest super, podobnie z wibo. Jeśli chodzi o essie, to piękny kolor, super aplikacja, ale jego trwałość nie jest taka dobra. Szkoda mi trochę na nie kaski ;c może kiedyś wzbogacę się o jeszcze kilka lakierów z essie.


Srebrny lakier, który tworzy taflę. Delikatny brokatowy i intensywny brokatowy i mój ozdobny, brokatowy ulubieniec: JL z Golden Rose. Jedna warstwa wystarczy na intensywne pokrycie brokatem.


Nabłyszczający top, matujący i dający efekt tęczy.


Zestaw do frencha, biały lakier z miyo, ulubiona odzywka z eveline i bubel z wibo.


Tak lakiery prezentują się poza buteleczką ;) Chciałabym wzbogacić kolekcję o kilka beży i fioletów :)


PODPIS




17 komentarzy:

  1. Widać, że stawiasz na klasyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko w takich czuję się dobrze ; )

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no co Ty! widziałam o wiele większe ;)

      Usuń
  3. smutne te lakiery:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam smutne ; ) klasyczne! nie no, masz rację, nudna jestem jesli chodzi o lakiery, ale w takich czuję się dobrze.

      Usuń
  4. Niezła kolekcja ;)
    moje mają takie samo mieszkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że to mieszkanko nie ma możliwości powiekszenia się w magiczny sposób ;)

      Usuń
  5. Też szkoda mi pieniędzy na drogie lakiery;) Bardzo ładna kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. przecież lakier to lakier, zmywasz po 3-4 dniach i chanel i wibo na paznokciach wyglądają podobnie.

      Usuń
  6. Czerwieni to masz dużo :) Ja też nie mam żadnych drogich lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, ale zawsze pojawia się w mojej głowie 1 essie = 3-4 golden rosy a jakość taka sama.

      Usuń
  7. masz kilka czerwieni i to jakich ładnych ;)
    + obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, uwielbiam lakiery! ;-) masz świetną kolekcję! Ładne kolory <3 Zapraszam do mnie na nowy post, jestem ciekawa co sądzisz ;-) Obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja moje lakiery też trzymam w podobnym pudełku. Lubię lakiery Paese i bardzo podoba mi się ta czerwień ;) Ostatnio często wymieniam się lakierami z innymi blogerkami tak więc moja kolekcja cały czas się zmienia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że na najblizszym blogerskim spotkaniu się powymieniam ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...