środa, 26 czerwca 2013

Rozpoczynamy akcję STOP SUCHEJ SKÓRZE z Beauty Face!

Temat jest mi bardzo bliski. Uważam, że im szybciej zaczniemy nawilżać naszą skórę (zwłaszcza w okolicach oczu) tym w lepszej będzie ona kondycji. Lepiej zapobiegać, niż walczyć z już powstałymi uszkodzeniami. Dlatego, pomimo młodego wieku, używam nawilżających kremów pod oczy (już od ponad 2 lat)

A ponieważ zbliża się lato - czyli okres, w którym nasza skóra jest bardziej niż zwykle narażona na niebezpieczeństwo, warto przyjrzeć się bliżej tej akcji.



Czekam na rozwój wydarzeń, mam nadzieję, że "stop suchej skórze" zainteresuje jak najwięcej kobiet. 
Bierzecie udział!?


PODPIS

6 komentarzy:

  1. Oj ja też już od dawna używam kremów pod oczy, ale i tak jakieś tam zmarszczki już są :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze będą się pojawiać, ale wiadomo, im poźniej tym lepiej.
      jestem ciekawa coz tej akcji wyniknie...

      Usuń
  2. Hej, trochę nie wiązane z Twoim postem :D ale czy mogłaś byś polecić jakieś włosy do przedłużania ? Pamiętam, że przyczepiałaś kiedyś na wesele czy na studniówkę. Ciekawi mnie jakie były to włosy i czy farbowałaś je pod kolor swoich ? z góry dziękuje za odpwiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa na tym blogu osobne posty dotyczące właśnie doczepów (używałam cameron hair)
      to były syntetyki, ale wygladąły jak prawdziwe.
      kolor miałam idealnie dopasowany.

      Usuń
  3. ja własnie teraz zaczełam się smarować kremem pod oczy bo widze jak mi zmarszczochy się na robiły : c

    zapraszam na konkurs a moim blogu : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...