niedziela, 14 lipca 2013

Czerwcowo-lipcowe Łupy i odwyk.

Od pewnego czasu ograniczam kupowanie kosmetyków, o czym już wspominałam. Doszłam do wniosku, że wcale tyle nie potrzebuje. Staram się wykończyć to co mam w domu. Nie mówię, że nic już nie kupuję, bo to przecież niemożliwe. Nie mówię też, że kupuję tylko to co potrzebne, bo czasami muszę kupić jakąś zbędną, ładną rzecz :) Za to powiem, że poczułam się lepiej, widząc jak moje zapasy pomniejszają się. 
Być może z tego powodu zaprzestałam robić posty typu: zakupy miesiąca. Bo to mnie tylko nakręca. Zrobiłam sobie za to zakładkę w wyszukiwarce i tam wrzucam wszystko co mi wpadnie w oko. Nie kupuję tego do razu, ale dopiero wtedy, gdy czegoś mi zabraknie.

Zakupy czerwcolipca wyglądają następująco:


Maska Biovax z olejami. Dawno chciałam ją wypróbować, a w Super Pharm akurat była promocja na nie i można było nabyć za 9zł. Bardzo kiepsko wydajna, ale ładnie nawilża włosy i skórę głowy. Wyglądają jak po olejowaniu, tylko jakoś szybciej to idzie.

Szampon Joanna Naturia Wiśniowy. Pachnie jak wiśniowe gumy balonowe. Kupiony jako coś myjącego i faktycznie, włosy po nim skrzypią. 

Tusz do rzęs Wibo Dolls Lash. Podkładałam w nim ogromne nadzieje, niby jest fajny, ale strasznie suchy. Muszę się nieźle namachać, żeby cokolwiek zrobił z moimi rzęsami. Czy trafiłam na kiepski egzemplarz czy tusz jest taki suchy?

Lakier do paznokci Safari. Jedyny odcień żółtego na paznokciach, jaki jestem w stanie zaakceptować. Ładnie wygląda na opalonej skórze :)

A teraz rzeczy z wymianki:


Radical, który bardzo lubię i chętnie zużyję.
Paletka Revlon z kremowymi cieniami, na którą zawsze się czaiłam, ale jakoś nigdy nie skusiłam się. Niestety mam tłuste powieki i cienie ważyły się. Powędrowały do mojej mamy.
Lakiery do paznokci Golden rose (rich color o ryzykownym perłowym kolorze, ale jakoś mi się podoba i kremowy, który robi mi bąbelki ;/) i Delia o pięknym pastelowym fiolecie.
Granatowa kredka z Maybelline z gąbką do smoky.
Amarantusowy olejek do twarzy Alverde - co za zapach! ładnie nawilża przesuszone miejsca na mojej twarzy.
Ślimakowy żel z Mizon - od dawna chciałam wypróbować, ale nie chciałam zamawiać z allegro, więc kiedy nadarzyła się okazja, odkupiłam od Magdy z ilovetonymoly.

i to by było na tyle ;) bez szaleństw chyba....
PODPIS

12 komentarzy:

  1. Kurcze ja też byłam przed chwilą w Rossmanie i nawkładałam pełnopieknych rzeczy do koszyka ale przed póściem do kasy opamiętałamsię i skróciłamlistę do tych najbardziej potzrebnych rzeczy. Tym sposobem w portfelu jak i w szafce mamwięcej miejsca!
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ostatnio tą maskę z Biovax, ale na razie leży nieużywana.

    Muszę również ograniczyć trochę zakupy, bo zavzyna to wyglądać strasznie. Nie jest tragicznie, ale źle się tym czuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile fajnych rzeczy :) jestem ciekawa tuszu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten tusz z WIBO zapowiada się obiecująco :)
    Już kilkakrotnie przyglądałam mu się podczas zakupów - myślę,że w końcu skuszę się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te Revlonowe cienie nie trzymają się żadnych powiek niestety ... U mnie wytrzymały (z bazą!) 15 minut. 15 MINUT !!! ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam kredkę Maybelline :) od Kasi? Moja jest w kolorze brązowym i od 3 tygodni całkowicie zdominowała mój makijaż. Boska jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce zobaczyc ta paletke! Jestem ciekawa jak z trwałością,bo kolory są strasznie ładne ; )

    Dopiero zaczynam,zapraszam ;

    http://sayhitocosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nowości :) Mój wzrok przykuła paletka z Revlonu, zapowiada się dość ciekawie :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie bardzo przypasował ten tusz z wibo, jednak zaginął gdzieś w domu (?) i nigdzie nie mogę go znaleźć podobnie jak odżywki do rzęs ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ten szampon mnie zaintrygował.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja nie mogę nigdzie dostać tej maski z Biovaxu, no ale może jeszcze zajrzę w kilka miejsc to znajdę;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...