piątek, 12 lipca 2013

Relacja ze Spotkania Śląskich Blogerek :)

Piszę jako ostatnia :) ale mam dobrą wymówkę :D Dzień po spotkaniu wyjechałam do babci, skąd przywiozłam do Katowic moją siostrę, z którą spędziłam kilka dni, a później przyjechali do mnie rodzice i potem odjechali i w końcu włączyłam laptop. Zdjęcia ukradłam od Sophie Czerymoja 

To było moje pierwsze spotkanie blogerek, więc z nikim się wcześniej nie znałam na żywo i nie wiedziałam też jak to będzie wyglądać. Ucieszyłam się, kiedy udało mi się wcisnąć w ostatnie miejsce :)

Nasze spotkanie odbyło się w Miss Cupcake. To absolutnie klimatyczne miejsce, gdzie możemy zjeść pyszne i piękne babeczki (no wiecie, to ważne ; ))



Na spotkaniu zjawiły się: 













oraz organizatorki sophieczerymoja.blogspot.com/, którym należą się ogromne brawa, bo zorganizowały wszystko bardzo pięknie. Zadbały nawet o najmniejsze szczegóły :)

Chwilę po tym jak zasiadłyśmy na miejsca, zamówiłyśmy babeczki (ogromny wybór uniemożliwia łatwą decyzję) i rozpoczęłyśmy zapoznawanie, odwiedziła nas Pani Ela, przedstawicielka firmy Palmer's. Opowiedziała nam o firmie i o produktach, które oferują. 


Słuchamy o produktach ; )


Muszę powiedzieć, że kosmetyki Palmer's interesowały mnie od dawna. Ale poświęcę im osobną notkę, bo Palmer's podarowało nam wybrany przez nas kosmetyk.

jeszcze grupowe zdjęcie, można je też zobaczyć na FB Palmer's :)


Odwiedzili nas tez przesympatyczni Państwo z Balm Shop. Z ogromną pasją opowiadali o swoim sklepie i kosmetykach, było widać, że znają się na rzeczy ; ) Pani przejrzała nasze blogi i wybrała dla nas po upominku, to było bardzo miłe.



Przyszedł też czas na upominki od firm i pogaduchy i jeszcze więcej pogaduch: 





Spotkanie było wspaniałe :) To ciekawe przeżycie znaleźć się w jednym miejscu z tyloma osobami, które podzielają Twoje pasje i wiedzą o czym mówisz :) Dziękuję wszystkim dziewczynom, było po prostu super! I mam nadzieję, że niedługo znów się spotkamy.

Dziękuję też wszystkim firmom za upominki. Teraz każda z nas może rozpocząć Wielkie Testowanie ;)

 
powyższe cudeńko zawdzięczamy Asi ;)


na krem brzozowy czaiłam się od dawna. cieszę się, że będę mogła go używać.


bardzo lubię produkty z ziaji. w sam raz na wakacje. a ten krem tonujący jest naprawdę super.


od dawna chciałam spróbować, zwłaszcza po przedłużaniu rzęs. używam od 6 lipca, co tydzień będę robić zdjęcia i zobaczymy czy działa ;)


serum na blizny z palmer's. nie wiem jak działa na blizny, ale bardzo nawilża.


propolisowy tonik. uwielbiam zapach propolisu. przyglądałam mu się do jakiegoś czasu w pobliskiej aptece. przyznam się, że toniku nie miałam i zamierzałam kupić "jakiśtam".


serum na końcówki (ze względu na skład na końcówki się przyda) i lakier (w sam raz na wyjazd)


odżywki 2x5 i tisane znam od dawna i bardzo lubię ; P


Virtual zaskoczył mnie świetna kredka do brwi, dobrym podkładem i błyszczykiem o cudownym kolorze.


Dziubeka podarowała nam absolutnie urocze bransoletki ;) tę noszę codziennie!


Słodką bransoletkę od Sweet Muffins podarowałam siostrze ;)





PODPIS

14 komentarzy:

  1. Woow ależ masz prezentów :) A błyszczyk wygląda genialnie <3 I super, że spotkanie Ci sie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu mi się spodobał. lubię ciemne kolory na ustach :) uważam ze wyglądają bardzo elegancko.
      było super, nie mogę się doczekać kolejnego spotkania!

      Usuń
  2. po pierwsze, to chyba byłaś tam najładniejsza:)
    po drugie, zazdroszczę Ci Revitlash! Chciałam kupić, ale jednak cena mnie skutecznie odstrasza.
    po trzecie, przepiękne bransoletki, ja bym nosiła obydwie (stąd dobrze, że nie mam siostry, z którą miałabym się dzielić;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję, ale nie nie nienie, zdecydowanie nie byłam ; )
      a właśnie odnalazłam na grupowym zdjeciu moje nieporadne stopy ; D

      tez sobie zazdroszcze :D po tygodniu widzę już pierwsze rezultaty.

      hahaha to dobrze, ze nie masz siostry :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę - spotkanie musiało być fantastyczne a babeczki pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie spotkania są super, pamiętam krakowskie :)
    W ogóle jesteś piękna, ale nie trzeba Ci tego kolejny raz mówić :D I bardzo mi się podobają blond włosy jednej Pani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spotkania.Od dłuższego czasu szukam informacji o spotkaniach w Katowicach i zawsze dowiaduje się po czasie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ty jesteś słodka i śliczna :O

    OdpowiedzUsuń
  7. ojejejej <3 dziękuję Rudej Piękności za te słowa!: )
    sposób w jaki wychodzisz na zdjęciach, a trzeba nadmienić, iż są one z zasko ;d CUDOWNY! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że na śląsku jest jeszcze aż tyle blogerek, których nie znam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać że spotkanie było świetne;)

    Jeśli lubisz kosmetyki to zapraszam na moje pierwsze rozdanie;)
    Dodaje do obserwowanych;)
    http://www.fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...