wtorek, 13 sierpnia 2013

50 faktów o mnie

Zaczynamy:

1. Jestem brunetką. Na głowie miałam każdy kolor włosów, bo uważam, że lepiej mi w każdym innym niż mój naturalny.

3. Z tego powodu (ale nie tylko) nie mam prawa jazdy, nigdy nie podchodziłam też do egzaminu, po prostu uważam, ze nie wszyscy powinni być kierowcami. Nie zdecydowałam się na prawko, nawet wtedy, gdy tata obiecał mi za nie fajny samochód.
5. A to dlatego, że jestem trochę aspołeczna i źle się czuje, gdy wokół mnie jest zbyt dużo ludzi.
7. Nie mam potrzeby dawania "buziaczków" na dzień dobry. Jedyne osoby, które dopuszczam to Dawid, moja siostra, mama i najbliższe przyjaciółki. Nikt inny, przez to....

8. Mogę wydawać się niemiła, ale nie jestem.

9. Lubię grać w gry takie jak Lineage lub Tera. Lubię to dobre słowo, bo na lubieniu się kończy. Jestem kiepskim graczem. Wszyscy musza mi wszystko tłumaczyć. Kiedy już załapię nie jest tak źle ;)
11. Jestem kucharzem na 50%. Są potrawy, które potrafię świetnie zrobić (nie jest to jajecznica ^^), są też takie, które zawsze zepsuję. Mimo wszystko, gotowanie (w towarzystwie) sprawia mi przyjemność.

12. Wkręcam sobie różne rzeczy. Boję się szczególnie rzeczy takich jak laseczka z The Ring, która mieszka pod moim łóżkiem lub biega po moim mieszkaniu, kiedy biorę prysznic :}a po obejrzeniu Rec bałam się mojej siostry (bo była bardzo podobna do tej dziewczynki)
14. Nie lubię jak ktoś mówi do mnie Madzia, wywołuje to u mnie agresję :D
15. Jestem jednak w stanie zaakceptować: Magdusia, Magdalenka, Dusia, Duśka (Tak najczęściej mówią na mnie rodzice), no i oczywiście Magda i Magdalena.
17. Bardzo lubię sprzątać i w moim mieszkaniu bardzo rzadko panuje bałagan.

18. Moje paznokcie, nigdy nie zostaną pomalowane na niebiesko, żółto lub zielono (jedyne odstępstwo to mięta i bardzo, bardzo, bardzo pastelowy niebieski)

19. Moje mieszkanie ma 18m2. Mieści się w nim łazienka, aneks kuchenny, sypialnia, garderoba, przedpokój i salon ;D
21. Kiedy widzę czyjeś gołe stopy to liczę tej osobie palce. Czy przypadkiem nie ma ich 4 lub 6. Niestety zawsze jest ich 5....

22. Nie piszę do przyjaciół. Nie dlatego, ze nie chcę, po prostu nie piszę. To oni do mnie muszą napisać pierwsi.

23. Nie lubię pić i nie piję piwa. Lubię za to wino i drinki.
25. Jeśli istnieje jakaś dziwna potrawa - ja ją zjem.
26. Gdybym miała stały dopływ dobrych warzyw i owoców nie jadłabym nic innego.

28. Jestem fajtłapą, bliscy nie mogą patrzeć na ostre narzędzia w moich rękach.

29. Od zawsze marzę o psie. Nadal go nie mam, ale jesteśmy coraz bliżej podjęcia pozytywnej decyzji.
31. Podczas snu ściągam spod siebie prześcieradło, dlatego wszystkie moje prześcieradła muszą być z gumką.

32. Szybko niszczę buty. Nie ważne czy to buty za 30 zł czy za 300zł. Zniszczę je.
34. Mam klaustrofobię i nie lubię być przykrytą kołdrą/kocem, kiedy ktoś siedzi/leży obok na tej kołdrze/kocu.

35. Nie śmieszą mnie kawały, nie lubię kiedy ktoś je opowiada.

36. Łapię zawiechy. Przez kilka sekund/minut jestem wyłączona ze świata.

37. Mam dobry kontakt z rodzicami :D zauważyłam to dopiero wtedy, gdy wyprowadziłam się z domu.
38. Posiadam w szafie ładne piżamki, ale najchętniej śpię w rozciągniętych tiszertach.

39. Przelałam (utopiłam) kwiat, który lubi wodę, zasuszyłam kaktusa. A kwiatek, który wymaga bardzo mało opieki - zdziczał mi.

41. Nie potrafię obejrzeć filmu/serialu i nic w tym czasie nie robić, dlatego w kinie mi się troszkę nudzi.
43. Mówię o moim króliku jak o dzidziusiu. Bawię się z nią i "lulam" ją. Jednak mam świadomość, że to jest w pełni dorosły, starzejący się królik i jak widzi, że chcę ją ululać  to robi minę w stylu: are you fucking kidding me? ale i tak mi na to pozwala :D

44. Nigdy nie byłam na solarium

45. Jestem kłótliwa, jeśli można się o coś pokłócić, to się o to pokłócę. I nawet sprawia mi to przyjemność.
47. Nie jem pierwszego i ostatniego plasterka (tych końcówek) okrągłej żywności, czyli jajek, pomidora, jabłek....

48. Po zjedzeniu jajek lub owsianki boli mnie głowa.
50. Jestem kimś, kto planuje. Planuję budżet, wakacje, dzień, tydzień, miesiąc...

i tyle. Podrzucajcie mi swoje 50 faktów ;)

PODPIS

18 komentarzy:

  1. Widzę, że jesteśmy podobne ;) Ja też mogłabym u siebie na blogu napisać punkt: 4,5,7,13,23,27,29,30,32,35,37,39,44,46,47,50 :D Ależ numerków :D Chyba skuszę się i też stworzę wkrótce taki post u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pisaniu uświadamiałam sobie różne rzeczy ;) to było zabawne, bo te 50 rzeczy definiuję mnie trochę. niby nic, a przeciez druga osoba, która z Tobą żyje włąsnie to widzi.

      Usuń
  2. 3,5,6,7,31,41,42 - jakbym czytałam o sobie :) szczególnie nr 7, strasznie tego nie lubię nawet z rodziną, tylko chłopakowi pozwalam. lubię ten tag, bo czytając fakty u różnych blogerek zawsze okazuje się, że 'też tak mam'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo, ja nie lubię się ściskać i buźkować bez sensu. przecież to sztuczne.

      Usuń
  3. Chciało Ci się :D
    Zgadzam się co do operacji plastycznych - dałabym wszystko, żeby lekarze zmienili mój nos :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym oddała nos, opadające powieki i jeszcze chciałabym powiększyć górną wargę ;D

      Usuń
  4. hahaha zgadzam się z Tobą w wielu rzeczach.:)
    pkt. 1,4,6,7,9,12,22,23,26,30,33,35,36,37,50 - jakbym widziała siebie:)
    Jeśli masz ochotę poczytać to zapraszam Cię na swojego bloga:) Też ostatnio robiłam post z tym tagiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeczytałam Twój ; ) zawsze jak czytam 50 faktów o mnie to szeroko się uśmiecham.

      Usuń
  5. Jesteśmy podobne: też lubię wszelkie gry itp, kłótnia potrafi sprawiać mi przyjemność, nie jem końcówek - po mojemu 'dupek' :D, białe mieszkanie mi się bardzo podoba, co do gotowania też siě zgadza :D Kwestia horrorów też, lubisz Kinga? No i mam na imię Magdalena :> Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znowu ja :D Przeczytałam Twój post i chyba każdy punkt do mnie pasuje. A co robisz gdy oglądasz film lub serial? Wychodzi na to, że mamy tak samo bardzo podzielną uwagę :) najlepsze co może być :D

      Usuń
    2. maluje paznokcie, zmywam, sprzątam, ćwiczę. czasami na jednym laptopie ogladma serial, a na drugim buszuję w sieci -.- ;)

      Usuń
    3. lubię Kinga i w ogóle wszelkie kryminały, powieści śledcze, noo <33
      Magdaleno!

      Usuń
  6. Haha, ja też nigdy nie jem końcówek pomidorów itp. jedzonek :P albo nie dopijam ostatniego łyka herbaty lub kawy, zawsze coś zostaje na dnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, mnie wkurzają te dupki wszystkie ;c

      Usuń
  7. myślałaś o jakiejś konkretnej rasie/rasach psiaka? Czy może chciałabyś przygarnąć sierotkę z "domu dziecka" jak to mawia Patryk, czyli z ciapkowa? :)

    Ania W :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marzę o szczeniaku buldoga francuskiego albo charles king cavalier spaniela. To moje dwie miłości do dawna.
      wiem, że to mało szlachetne, ale boję się wziąć psa ze schroniska. regularnie przeglądam stronę katowickiego schroniska w poszukiwaniu małego szczeniaka, ale dorosłego psa nie przygarnę. z resztą nawet szczeniaka się boję. nie chcę by był np agresywny, bo ktoś go kiedyś bił.

      Usuń
  8. Informacją o nerce to mnie powaliłaś na kolana!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...