sobota, 10 sierpnia 2013

Łatwa, ale efektowna fryzura dla włosów długich i półdługich.

Kiepska ze mnie fryzjerka. Niby coś tam potrafię zrobić, ale nigdy nie wychodzi mi tak jak powinno. Mimo wszystko próbuję i ćwiczę, a kiedy mi się uda jestem naprawdę dumna. Dlatego teraz się chwalę :D

Dzisiejszym królikiem doświadczalnym modelką została moja siostra. Ma długie, kręcone, suche włosy, które są bardzo podatne na różne zabiegi. Łatwo z nimi się pracuje.

Najpierw efekt, jaki uzyskałam:
gdybym miała możliwość zrobić fryzurę ponownie zaczęłabym od boku i ściskałabym bardziej. Ale krolik modelka nie chciała się zgodzić na więcej eksperymentów.  Do dyspozycji miałam tylko jedną wsuwkę (do utrwalenia fryzury), ale przydałoby się ich kilka i lakier do włosów również.




A teraz JAK TO ZROBIĆ: nie, nie przeceniajcie mnie. Robienie takiej fryzury i pstrykanie zdjęć na raz to dla mnie zbyt wiele ;) Tutorial ściągnięty ze: zszywka.pl, jeśli znajdzie się jego autorka, to niech krzyczy to oznaczę ; D


Rozczesujemy włosy, na czubku głowy oddzielamy grzebieniem koło, włosy z koła związujemy gumką. 
Następnie robimy warkocz dobierany. Dobieramy po pasemku z pozostałych włosów i z tych w kitku. 
Kontynuujemy dookoła głowy. Kiedy skończą nam się włosy z kucyka i z głowy zakańczamy zwykłym warkoczem.
końcówkę warkocza wplatamy pod spód dobieranego i mocujemy wsuwkami (od spodu).
Spryskujemy lakierem, gotofe!

Jak Wam się podoba? Lubicie takie fryzurki? 

PODPIS


8 komentarzy:

  1. Ładne, ale za skomplikowane dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty, spróbuj. "w praniu" okazuje się łatwe.

      Usuń
  2. Byleby tego moje siostrzenice nie zobaczyły bo zaraz będą oczy kotka ze Shreka i "ciociu zrób nam takie" :P ładniutko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, możesz na nich ćwiczyć ;} moją siostrę trzeba błagać na kolanach, a potem robi minę niezadowolonego kota.

      Usuń
  3. fajna:D poki co mam za krótkie włosy na coś takiego jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam odwagi tak wyjść, ale dzieci (lub każda inna osoba oprócz mnie) wygladają super.

      Usuń
  4. Gdyby tylko znalazł się chętny zaplatacz mogłabym nosić warkocze, warkoczyki, sploty itp. caluśki rok:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...