czwartek, 15 sierpnia 2013

Equilibra - Aloesowe Chusteczki Złuszczające

Aloesowy szampon Equilibra jest Wam bardzo dobrze znany, ale o istnieniu chusteczek (i w ogóle całej serii kosmetyków) niewiele osób wie. Trafiłam na promocję: przy zakupie dowolnego produktu Equilibra, dostajemy szampon za 6zł. No to biorę - pomyślałam, na pewno będzie się opłacać, w końcu sam szampon kosztuje 20zł. Musiałam wyglądać na zaskoczoną, kiedy okazało się, że w tej promocji same chusteczki kosztują 21 zł. Szaleństwo, ale nie oddałam ich :)


W opakowaniu mieści się 20 chusteczek (czemu tak mało -.- 1zł/1szt). Z jednej strony pokryte są powierzchnią złuszczającą (małe grudki), z drugiej nasączone balsamem. Jest to faktycznie odczuwalne (te warstwy)


Zapach charakterystyczny dla kosmetyków tej firmy. Nie przeszkadza, szybko się ulatnia. A sama chusteczka jest wykonana z dobrej jakości materiału. Rozmiar jest na tyle duży, że można przeciąć ją na pół.


Chusteczki są skuteczne, złuszczają co trzeba. Nie jest to jakość korundu, raczej coś bardziej delikatnego. Druga strona chusteczki zbiera z twarzy pozostałe skórki i koi skórę.  Po użyciu nie trzeba używać wody. Ja jednak lubię przemyć twarz chłodną wodą. Po pierwsze żeby zmyć ewentualne pozostałości, a po drugie żeby zmyć balsam. Uważam, że to co miało się wchłonąć, wchłonęło, a co zostało - zmywam. Ale jak już wspomniałam, nie jest to konieczne. 

Po "zabiegu" twarz jest gładka i napięta, ale jednocześnie nawilżona. Na pewno dzięki 20% zawartości aloesu, ale też gliceryny i alantoiny. Tutaj nasuwa mi się myśl 20% aloesu? Czy nie lepiej użyć większej zawartości aloesu, który przecież jest ogólnodostępny (a część z nas ma go w doniczkach).
Nie widzę większego sensu w codziennym (mam tu na myśli zwykłym, domowym) używaniu tych chusteczek. Przydadzą się na pewno podczas wakacji, wyjazdów. Albo kiedy złapiemy lenia i chcemy na szybko odświeżyć cerę. 

Podsumowując, fajny, ciekawy gadżet, ale nie do domu. Bo złuszczyć twarz możemy szybciej, dokładniej za pomocą innego produktu. 
No chyba, że nie mamy wody. Wtedy produkt idealny. 



a szampon fajny ; ) pomimo żelkowej konsystencji. 


1 komentarz:

  1. Nie znam, ale jakoś nie jestem fanką chusteczek do twarzy, zawsze mam ochotę umyć po nich normalnie twarz :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...