niedziela, 15 września 2013

Dermacol compact powder

Podkłady Dermacolu są Wam bardzo dobrze znane. Przyznam, że od jakiegoś miesiąca nie stosuje nic innego jak Dermacol zmieszany z filtrem 50. Ale o tym kiedy indziej ; ) Moje "lubienie" podkładu zmusiło mnie do kupienia pudru.
Kiedy tylko wyjęłam go z paczki wysłanej przez iperfumy.pl rzuciły mi się w oczy dwie rzeczy. 
Pierwsza, to jak zwykle niebrzydkie, ale wyglądające na słabej jakości opakowanie. Na szczęście jest dosyć wytrzymałe (więc nie takiej znowu słabej jakości) i nawet po kilku upadkach nic nie pękło. 
Druga to piękny, piękny print na pudrze. Chciałabym, żeby wszystkie kosmetyki były sprasowane w ten sposób. Aż szkoda go używać ;c 


W opakowaniu mieści się 8 g. To chyba standardowa ilość? Puder jest bardzo wydajny, bo mocno zmielony i sprasowany. Ale nie jest przy tym jakiś twardy. Po prostu w porównaniu z innymi jest mocno sprasowany (było to tez widać po tym, że uroczy print długo się trzymał)


Puder ma piękny zapach. Taki budyniowo-pudrowo-kwiatowy. 
Jego krycie określiłabym na słabe-średnie. w sam raz na co dzień. Świetnie matuje i utrzymuje się na twarzy. Nie robi brzydkiej maski, wiecie o co mi chodzi? Po prostu go na twarzy nie widać, stapia się ze skórą. 

Jak widzicie poniżej zamówiony przeze mnie odcień 1 był wtedy dla mnie o wiele za jasny (zdjęcie robione w środek wakacji). Wtedy używałam go na twarz tak jak puder rozjaśniający, czyli pod oczy i trochę na czoło. Tam gdzie chcemy, żeby było jaśniej.

Puder dzięki swojej konsystencji świetnie się do tego nadaje. Z resztą możecie zobaczyć na dłoni jak to wygląda.
Teraz, kiedy moja opalenizna zeszła używam go normalnie, na całą twarz. 

Jest jednak dostępny w 5 odcieniach, więc każda znajdzie odcień dla siebie.  


PLUSY:
+cena ok 20zł
+uroczy print
+ładny zapach
+matuje
+stapia się z cerą, nie robi maski

MINUSY:
-dostępność
-opakowanie (chociaż nie jest też takie złe)
-krycie (mógłby być odrobinę bardziej kryjący)

Podsumowując: świetny lekki puder, o słabym/średnim kryciu. Wytrzymuje na twarzy cały dzień i nie trzeba nanosić poprawek. Z pewnością jeszcze kiedyś po niego sięgnę.
Miałyście okazję używać ten puder? Co w ogóle sądzicie o produktach Dermacolu?
PODPIS

12 komentarzy:

  1. Mam dermacol podkład, nie miałam pojęcia, ze jest też puder prasowany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest całą linia i to świetnych kosmetyków.

      Usuń
  2. Ja mam podkład, który stosuje jako korektor i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda super, jeśli matuje i stapia się ze skórą to już mi go 'sprzedałaś' ;) kupię na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi fajnie,akurat szukam nowego pudru :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Konsekwentnie i z uporem stosujesz liczbę pojedynczą wyrazu "gram" w odniesieniu do co najmniej kilku tychże gramów. Wiem, bo już kiedyś zwróciłam Ci uwagę. Skąd ten idiotyczny błąd? Skoro w sklepie kupujesz 2 KILKOGRAMY owoców - nie 2 KILOGRAM, to dlaczego pudru miałoby być 8 GRAM? Ten błąd bardzo razi, a Ty dodatkowo zastosowałaś pogrubioną czcionkę, więc aż krzyczy z ekranu.

    Czy pisanie/mówienie w miarę poprawnie jest jakimś problemem czy może obciachem? Twoim zdaniem nie warto dbać o poprawność językową w sieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówka w KILOGRAMACH - niestety też krzyczy z ekranu wielkimi literami, ale nie mam możliwości poprawienia.

      Usuń
    2. juz poprawiłam. rozumiem, że to błąd, jestem człowiekiem, robię błędy, ale nie musisz tutaj pisać całego kazania, wystarczy wspomnieć mi o tym, serio.
      chyba, że musiałaś się pozbyć jadu ;]

      Usuń
    3. Najwidoczniej nie wystarczy wspomnieć, bo już kiedyś wspominałam. Skoro nie odróżniasz liczby pojedynczej od mnogiej, co w naszym języku raczej nie jest problematyczne, postanowiłam jak najprościej przedstawić Ci istotę problemu. Może teraz zrozumiesz i przy kolejnej recenzji nie zrobisz z siebie analfabetki.

      Usuń
  6. piękne tłoczenie :) szkoda, że produkty dermacolu są tak słabo dostępne stacjonarnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? jakaś szafa dermacolu w naturze czy rosmanie i świat byłby piękniejszy ;)

      Usuń
  7. Dermacol jako korektor, to u mnie codzienność :) Natomiast ich podkładu czy pudru nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...