środa, 4 września 2013

Małe zakupy :)

[Kochani, piszecie że nie możecie komentować i w ogóle nie wyświetla się tak jak powinno. Prawdopodobnie ten szablon nie wyświetla się prawidłowo na wszystkich przeglądarkach. W najbliższym czasie zmienię szablon na stary. Na razie proszę o cierpliwość i jeśli macie ochotę to odświeżajcie (nawet kilka razy) Dziękuję ;>]


Nie wytrzymałam i musiałam skorzystać z kilku promocji. 


Promocja na Aloes w Superpharm nie była tajemnicą ;) chyba każdy się zaopatrzył. Ja używam jako mgiełki do twarzy, na włosy, do maseczek i piję. 
Kupiłam też pokrzywę w płynnej postaci. Tamta mi się skończyła. To niefajne, że trzeba brać jej tak dużo, a opakowania są tak małe. 


Promocja w F&F dotyczyła wszystkich kosmetyków. Szafa wyglądała jak śmietnik i trudno było cokolwiek wyłowić. Ale po kilku minutach udało mi się wyciągnąć dwie nieużywane kredki do oczu. Są super trwałe i można je używać jak eyeliner.


Wykorzystałam również czek z Marionnaud. Dzięki niemu mogłam kupić Bahama Mama za 15 zł :)


Do tego Olejek pod prysznic Joanna o zapachu kawy ze śmietanką. Piękny zapach i dobre nawilżenie. Mydło do rąk, również z Joanny, o pięknym zapachu trochę sztucznej truskawki. Mi się podoba, ale mój chłopak mówi, że wysusza dłonie ;c Na koniec farba L'oreal Feria Black Pearls w kolorze pure purple w dwóch egzemplarzach. Niestety wyszła dużo ciemniejsza na moich włosach. Mam nadzieję, ze za dwa mycia będzie taki jak powinien być.


a teraz niech mi ktoś wybije z głowy ciągotki do kosmetyków z Indii. Proszę ;c mam ochotę na kilka ziół w proszku do wcierania i amla i vatika i kilka innych rzeczy, a miałam oszczędzać ;c
PODPIS

16 komentarzy:

  1. pokaż włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W koncu pokazały mi się komementarze,strasznie czesto ostatnio zaczely mi znikac i nie moge komentowac :( przez bloggera wogole nie da rady,jdynie z bloglovina jak otwieram to sie wlaczy :<

    Strasznie ładne kolory mają te kredki,i do tego mega tanie,jestem ciekawa jak z trwałością ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwałośc jest super ekstra. jeste az w szoku, że takie trwałe. są lepsze niż avon supershock.

      wróciłam do zwykłego szablonu. powinno być ok ;>

      Usuń
  3. kredki świetnie się prezentują. czy to kwestia zdjęcia, czy naprawdę mają metaliczne wykończenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają boskie metaliczne wykończenie a do tego ekstra trwałość ;}

      Usuń
  4. ja chcę zobaczyć włoski!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kredki <3 i aloes mnie zaciekawił bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. PS. wystarczy raz odświeżyć i jest ok, problem ma Chrome, wcześniej na Mozilli zawsze było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Swietny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki ładne :) Ten fiolecik zwłaszcza. A co do zakupów to wiem co czujesz :) Staram się omijać sklepy tego typu szerokim łukiem. Na szczęście Mój D. również dba o to :)

    Zapraszam do odwiedzin: www.kosmetycznaplaneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Butelkowa zieleń wygląda nieziemsko na Twoim oku!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...