piątek, 4 października 2013

Jesienna wishlista 2013.

Co roku w okolicach jesieni moja chciejlista niebezpiecznie się powiększa. Mam wtedy też potrzebę zapisania tego gdzieś. Po domu walają się karteczki z wypunktowanymi skarbami. Dziś podzielę się nią z Wami ; )


1. Woski YC - długo się broniłam, ale już nie mogę. Z każdej strony atakuje mnie jakaś recenzja, jakiś ulubieniec, jakaś promocja. W dodatku sama odczuwam potrzebę otulenia się ciepłym zapachem. W domu mam sole zapachowe, ale wszystkie maja letnie zapachy. Nie ma dla mnie ratunku, muszę kupić wosk.
2. Turban z mikrofibry - im dłuższe włosy, tym trudniej jest mi je umyć i wysuszyć. Lubię tez sobie pochodzić w turbanie, a taki ręcznikowy potrafi mi często spadać. To tanie i skuteczne ułatwienie włosowego życia. 
3. Róże Instain z The Balm - jakimś dziwnym trafem, mam coraz więcej ich kosmetyków. Przysięgam, że robię to nieświadomie. Te dwa jesienne kolory zdobyły moje serce, niestety cena już nie (prawie 80zł za róż z thebalm)
4. Revitalash - moja 1ml próbka się kończy, a służyła mi 3 miesiące. W tym momencie mam piękne rzęsy (wypiękniały, kiedy zaczęłam nakładać rzadziej, ale zrobię chyba o tym notkę). Kupię kolejne opakowanie, bo warto :)
5. Maybelline Plush - ciekawy tusz do rzęs, który chodzi za mną od kilku miesięcy. Dostępny tylko na allegro z tego co widzę. Poczekam jeszcze, wykończę pozostałe tusze i kupię. 
6. Mieszkanko dla moich pędzli - kilka dni temu kupiłam sobie wrzos, moje pędzle musiały oddać mu doniczkę. Zasłużyły na nowy domek. W tej roli osłonka na świece lub doniczka z Ikea. 
7. Vera Wang Princess - w liceum pokochałam ten zapach, ma w sobie to coś, za czym tęsknie każdej zimy. 
8. Ciepłe sweterki - jestem okropnym zmarzluchem, zawsze mi zimno. Wychodzenie z domu przed 8 jest dla mnie najgorszy momentem w całym dniu. Życie staje się wtedy lepsze, kiedy masz na sobie cieplutki sweter. Poluję na angorkę Lany del Rey z H&M, ale nigdzie nie mogę dostać. Jeśli ktoś jest w posiadaniu M-ki to wiecie co robić ; ) 
9. Skóra na jesień i kurtka na zimę - niby tak ich dużo w sklepach, a nic nie mogę znaleźć. Wszystkie propozycje są chyba skierowane dla wysokich osób :<
10.  Torebka H&M - moja jest już zmęczona, czas ja zastąpić. Ta jest sztywna i duża. Szkoda, że nie ma przegródek w środku.
11. Vichy dermablend - potrzebuję tego kryjącego zestawu na zimę.
12. Jakiś jesienny kolor Essie ;)
13. Olej kokosowy - cały czas chcę go kupić i zapominam.
14. Portfel - mój jest już bardzo zniszczony, potrzebuje zastępstwa. Najbardziej lubię portfele z Zary i Mango. 
15. Termofor - mówiłam, że mi zimno. 

A teraz wracam do czytania 10 000 km od Hollywood. Wczorajsze logowanie na zajęcia było porażką, wszystkie moje plany zostały zniszczone w ciągu sekundy i przez najbliższe tygodnie mam dużo spraw do pozałatwiania.
PODPIS

20 komentarzy:

  1. Też mi się podoba ta torba z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli te perfumy od Very Wang pachną równie dobrze, jak wyglądają, to muszą być naprawdę niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam parę wosków z YC i są super, więc jak masz okazję to się za nie łap:)
    o turbanie myslałam nawet dzisiaj, a jeśli chodzi o róże z TB to jak tylko się pojawiły to już na nie polowałam, w sumie na jeden, bardziej ze względu na opakowanie hahaha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tej torebki już nie ma w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? :<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

      Usuń
    2. Ja niedawno widziałam ją u siebie w h&m i sama chciałam ją kupić, ale niestety jakość nie powala. :<

      Usuń
    3. chyba w akcie desperacji będę prosiła kogokolwiek o kupno i przysłanie ;< mam nadzieje, żę moja mama jutro znajdzie.

      Usuń
  5. trochę tego jest :) termofor też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również bardzo podoba mi się ta torba, ale jest już niedostępna..

    OdpowiedzUsuń
  7. nie rozumiem Twojego problemu z zakupem skórzanej kurtki. i co to znaczy, że są skierowane dla wysokich osób? bo jeśli chodzi Ci o ich długość, to nie mogę się zgodzić. sama jestem dość niska (160cm), a wszystkie kurtki we wszystkich sklepach wydają mi się mocno przykrótkie - sięgają okolic bioder. gdybym była wyższa, to chyba te kurtki kończyłyby mi się na wysokości pępka. nie wiem jakie Ty masz oczekiwania wobec kurtki skórzanej, ale mi zależy na znalezieniu takiej, która cokolwiek zakrywa, żebym nie zamarzła. i niestety nie ma takiej nigdzie, a szukam już od kilku sezonów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 160 i duzy biust, ramiona i brzuch dosyć szczupłe. jesli wybieram rozmiar 36 nie ma mowy zebym dopiela się w cyckach, 38 dopne na styk, 40 jest spoko, ale wisi mi na plecach, kiedy unoszę kurtkę do góry (tak jakbym byla wyzsza, kurtka zaczyna "lepiej leżeć", ale to tak naprawde nie jest problemem. właśnie wrócilam z scc, poszukiwalam płaszcza na zimę. modny jest prostokątny kształt (prawie w kazdym sklepie jet to samo). czyli dla osób dosyć wysokich i szczuplych albo chociaz szczuplych (mam na myśli osobę o niezbyt dużych biodrach i biuście.
      przymierzyłam wszystkie możliwe plaszcze i sorry, ale nikt mi nie wmówi ze nie sa szyte dla wyzszej osoby niz 160. wszystko wisi na plecach, ramiona sa źle skrojone.... powinny być tak jak w topshopie sekcje petite.

      Usuń
  8. Też chciałabym skórę i nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, gdzie można kupić taki turban? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny turban jest w sklepie internetowym tchibo. Jest teraz na wyprzedaży za ok 30 zł. Kupiłam ostatnio - jestem zadowolona.

      Usuń
  10. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zakupiłam bardzo jesienny kolor essie - http://instagram.com/p/enqYE1NfCf/ usłyszałam, że wygląda czasem na fioletowy, dla mnie to jednak bardziej brąz;) ale idealnie łączy się z mega jasną karnacją.
    A portfel - zajrzyj do wojasa, w całej pl wyprzedają petersony skórzane za 79zł;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zresztą wystarczy go zobaczyć na tym zdjęciu http://3.bp.blogspot.com/-jLrB6pPpkcs/UCJ76v8c0gI/AAAAAAAABtI/28o6yz8HLpY/s1600/IMAG2426.jpg ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...