wtorek, 1 października 2013

Love Me Green Organiczny Witalizujący Szampon Do Włosów

Kosmetyki Love Me Green miałam na swojej chciejliście od dawna. Zakochałam się w balsamie do ciała, który można było spotkać w glossyboxie. Dlatego nad współpracą z LMG nie zastanawiałam się długo :) Miło jest trafić na coś, co miało się ochotę kupić.

Szampon (zaraz po balsamie) to kosmetyk, który ciekawił mnie najbardziej. Już po kilku użyciach miałam swoje zdanie o nim, ale chciałam jeszcze zaczekać.

klik
  Zacznę od tego, co obiecuje nam LMG: Ten naturalny szampon organiczny do włosów bez parabenów jest bardzo delikatny, dodaje miękkości, elastyczności i wyzwala ich blask. Jego działanie oczyszczające nie podrażnia skóry głowy. Włókno włosów jest odżywione aż po cebulki, dzięki czemu włosy stają się miękkie i jedwabiste. Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.

Produkt nie zawiera:

  • parabenów
  • Phenoxyethanol
  • Silikonów
  • EDTA
  • pochodnych mineralnych olejów z przemysłu petrochemicznego
  • Etoksylowanych produktów;
  • Zapach na bazie olejków pochodzenia roślinnego
  • Konserwanty akceptowane ECOCERT


Skład: AQUA (WATER), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE*, AMMONIUM LAURYL SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, GLYCERIN, INULIN, PARFUM (FRAGRANCE), SODIUM CHLORIDE, CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, GLUCONOLACTONE, SODIUM BENZOATE, MEL (HONEY) EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, C12-16 ALCOHOLS, AMMONIUM SULFATE, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, CALCIUM GLUCONATE

* z upraw ekologicznych



Zacznę może od tego, że od szamponu oczekuję kilku rzeczy. Szampon ma umyć moje włosy, nie podrażnić bardzo wrażliwej skóry głowy, nie splątać włosów do granic możliwości. Przy czym włosy umyte, to moim zdaniem nieobciążone, odbite od nasady, lekkie, no i wiecie, CZYSTE ;> 

Szampon LMG spełnia moje oczekiwania. A do tego jest bardzo wydajny. Właściwie to byłam w szoku, że tak bardzo się pieni. Użyłam kropelkę (wielkość groszku) i z tej ilości wyszło bardzo dużo piany. Dużo piany - dobre mycie. Do tego ma dobrą konsystencję. Nie przypomina kawałka żelki, która ślizga się po dłoniach. 

Podczas mycia wytwarza się dużo piany, po spłukaniu włosy są skrzypiąco czyste (nawet takie szorstkie- to chyba zasługa aloesu). Niestety inaczej jest w przypadku zmywania olejów. Szampon ma problemy ze zmyciem olejów i potrzebne jest 2-3 krotne umycie włosów. 
Na szczęście po wysuszeniu szorstkość mija i włosy są dobrze umyte i błyszczące. Lekkie i uniesione od nasady.

Skład jest plusem kosmetyków Love Me Green. Dla mnie odzwierciedla się to w niepodrażnionym, nieprzesuszonym skalpie. Brak parabenów i innych wspomagaczy (wypisane wyżej) również jest tutaj istotna. 

W tym wszystkim zapomniałabym o opakowaniu. Bardzo, bardzo ładne opakowanie ;) Estetyczne i praktyczne. Możemy obserwować jak szybko zużywamy produkt (ja tak robię, to chyba dziwne). 

Najgorsze zostawiłam sobie na koniec. Zapach tego szamponu mnie zabija ;> Nie wiem jak pachnie Frangipani. Ja nie wyczuwam świeżego, kwiatowego zapachu. Raczej coś słodkiego, mdłego, ciepłego. Trochę miód, ale z czymś jeszcze. Byłabym uradowana, gdyby szampon miał jakikolwiek inny zapach :)

Uważam, że to dobry szampon do codziennego używania (zwykłego mycia). Dobry skład nie zrobi nikomu krzywdy, dobra wydajność zawsze cieszy. Do zmywania olejków przydałoby się coś mocniejszego :>

Mnie nie przekonuje głównie ten zapach. Odrzuca mnie i męczy. 

PS: pytacie czasami o szampon bez silikonów. To jeden z nich :) piszę o tym, bo wiem, że niedługo znów mnie ktoś o to zapyta.
PODPIS

4 komentarze:

  1. Faktycznie, opakowanie ma ładne :) Chętnie bym go wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Opinie na temat tych produktów są bardzo podzielone :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłaś dać jakieś info o cenie i dostępności..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzuciłam miejsce gdzie mozna kupić. lmg to nie jest drogeryjna marka, więc kupic mozesz tylko online.
      cena: 50zł

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...