sobota, 23 listopada 2013

-40% na kolorówkę w Rossmanie - co kupiłam?

Na promocji w Rossmanie nie zaszalałam. Zapas ulubionych lakierów kupiłam kilka dni wcześniej w Golden Rose, cienie lubię z Inglota, podkład znalazłam swój idealny i nie potrzebuję kolejnego. 

Jedna z rzeczy na zdjęciu (pomadka Babylips) nie była objęta promocją, ale kupiłam mimo wszystko (z ciekawości).


Lovely Tusz do rzęs Pump up Curling - polecana przez wiele osób. Rzeczywiście pięknie wydłuża i podkręca rzęsy.
Miss Sporty Tusz do rzęs Pump up Booster - miałam go już wcześniej i bardzo polubiłam.
Wibo Silikonowa baza pod makijaż - czy ktoś ją ma? Czy Wasza również wypełnia pół opakowania?
Rimmel Szminka od Kate - w dzikim kolorze numer 20. Jestem zaskoczona dobrą jakością tej szminki.

Podobają mi się korektory (Lovely?) w sztyfcie w 4 różnych kolorach i chętnie przygarnęłabym brokatowy lakier. Miałam ochotę na ciemną szminkę, ale żadnego bordo-fioletu nie znalazłam (niestety). Nie ukrywam, że przejdę się jeszcze w poniedziałek i na spokojnie sobie pooglądam.

PODPISCo kupiłyście? :)

33 komentarze:

  1. pokaż kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiła dwa mazidła i tusz :) Ten z Lovely mam, ale już mi się źle nakłada, zaczyna wysychać nieładnie ;/ Miałam kupić szminkę od Kaśki, ale zdecydowałam się na co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tusz i szminkę z miss sporty, błyszczyk z eveline i eyeliner z astora . Myślę ,że się w miarę opłacało bo za wszystko zapłaciłam 40 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało Ci się z tą promocją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baby lips kupiłam w niebieskiej wersji i nie jestem zadowolona (zreszta recenzja pojawila sie na moim blogu wczoraj to zapraszam ) i kate mam w nr 16 , ale nie jestem zadowolona , nie wiem czemu ale w opakowaniu jest rozowa a na ustach jakiś koral :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprawdziłaś wcześniej koloru kate? :<
      baby lips fajnei barwi usta. ładnie wyglądają, apetycznie. Szybko nawilża, ale tez szybko znika z ust, które później szybko wysychają.

      Usuń
  6. Ja kupiłam sporo, bo i tusze i korektor, puder, lakier, itd - zapraszam na notkę na blogu :) ale mam jeszcze ochotę na jakiś cień i pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już paczę. ja ostatecznie skończyłam na 3 tuszach do rzęs, szmince, pomadce i bazie.

      Usuń
  7. Tusz i ja kupiłam z Lovely faktycznie dobry jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się nad zakupem Babylips, ale ostatecznie się rozmyśliłam. mam czego żałować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie masz. fajnie barwi, reszta przeciętna.

      Usuń
  9. ja kupiłam cielistą kredkę max factora i szminkę wibo eliksir, w kolorze 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokaż kolor szminki bo jako szminkomaniaczka jestem ciekawa koloru i samej szminki. Ja dowiedziałam się o promocji w piątek, będę polować na konturówkę, białą kredkę i szminki. Ciekawi mnie ten babylips, co to takiego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babylips to nowa w Polsce pomadka ochronna. Podobno w Juesej bardzo popularna.
      udało Ci się zapolować na to co chciałaś?
      szminkę pokażę ; )

      Usuń
  11. jaki jest Twoj idealny podklad?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vichy dermablend ;) oczywiście idealny na ten moment. odpowiada na potrzeby mojej cery.

      Usuń
  12. Także skusiłam się na pomadkę maybelline ale wersję w fioletowym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadki od Kate są bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tym razem nie szalałam,ale jestem zadowolona z tego co kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też jestem ciekawa tej pomadki mny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie: ładnie barwi, szybko nawilża usta, szybko są miękkie, szybko znika z ust, usta szybko wysychają...

      Usuń
  16. jak widzę zakupy udane, ja też trochę poszalałam :) Używam szminki z rimmela od kate i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bo szminki Rimmel mają świetną jakość! Też sceptycznie do nich podchodziłam, ale odkąd kupiłam jedną pokochałam je niemal miłością absolutną... i mam już chyba z 10 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko nie wiem czemu airy fairy jest takim wspaniałym kolorem - na mnie wygląda przeciętnie.

      i ubolewam, że nie udało mi się trafić na ciemny fiolet z kolekcji rimmel z kaśką.

      Usuń
  18. Ja też nie poszalałam zbytnio, bo w sumie wszystko co potrzebne mam :) Kupiłam tylko rzeczy, które chciałam sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...