poniedziałek, 18 listopada 2013

BIODERMA Sensibio vs. BeBeauty Face Expertiv - porównanie płynów micelarnych.

To będzie trochę post w stylu drogie vs. tanie. Porównam dwa bardzo popularne w Polsce płyny micelarne: Bioderma Sensibio i Biedronkowy BeBeauty. Jeden z nich jest moim ulubieńcem "na zawsze" :) Pamiętajcie, że to moja opinia! Z pewnością znajdą się osoby z całkowicie innymi odczuciami.


Cena:
BB: 4,50zł/200ml
Bioderma: 40-50zł/250ml
Myślę, że nie muszę komentować. Co jakiś czas pojawiają się atrakcyjne promocje (w jednym i w drugim przypadku)

Zapach:
BB: Delikatny, neutralny zapach. Troszkę kwiatowy, ale bardzo subtelny. 
Bioderma: Równie delikatny, ale perfumowano-chemiczny zapach. 
Obydwa są tak delikatne, że nie powinny nikomu przeszkadzać. 

Konsystencja/kolor:
BB i Bioderma: to przezroczysty płyn o konsystencji zbliżonej do wody. Jeden i drugi nie pozostawia lepkiej warstwy na twarzy. 

Zmywanie makijażu:
BB: świetnie radzi sobie z całym mejkapem. Nawet z kilkoma warstwami tuszu! Przy eyelinerze trzeba troszkę dłużej potrzymać.
Bioderma: Zmywa makijaż (świetnie radzi sobie z podkładem, pudrem, różem, kredką do brwi), ale ma problem z kilkoma warstwami tuszu. Podczas rozpuszczania większość zostaje pod oczami i trudno go całkowicie domyć.



Skład: 
BB: Aqua, Polyxamer 184, Disodium  Cocamphodiacetate, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Panthenol Peat Extract, Malva Sylvestris Flower Extract, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Sodium Citrate, Citric Acid, Parfum, Methylparaben, Propylparaben, Methylisothiazolinone.

Bioderma: water (aqua), PEG-6 caprilic/capric glycerides, cucumis sativus (cucumber) fruit extract, mannitol, xylitol, rhamnose, fructooligosacharides, propylene glycol, disodium EDTA, cetrimonium bromide

Piecze w oczy?
BB: Nie piecze i nie zostawia na nich mgiełki. Nie piecze mnie też moja delikatna skóra (weźcie pod uwagę liczne ranki). Nie ściąga i nie pozostawia uczucia "czegoś na skórze".
Bioderma: Niestety potrafi zapiec w oczy. Nie zostawia na nich mgiełki, w skórę nie piecze. Nie ściąga i nie pozostawia nic na skórze.

Tutaj wspomnę o tym, że zawsze po micelach myję twarz, aby pozbyć się absolutnie wszystkich zanieczyszczeń. Bywa jednak tak, że nie mogę tego zrobić. Dlatego te właściwości produktu są dla mnie takie ważne.

Opakowanie:
BB: Nie powala, ale nie straszy też na półkach. 
Bioderma: Dostaje plus za estetyczne opakowanie :) 

Jedno i drugie tak samo poręczne i praktyczne. Zamknięcie też okej, przy długich paznokciach łatwiej otworzyć BB.

Dostępność:
BB: w każdej Biedronce
Bioderma: apteki, hebe, superpharm, internet


Moim faworytem jest BeBeauty. Nie tylko ze względu na cenę, ale też lepsze dla mnie działanie. Zdałam sobie z tego sprawę, kiedy na wyjazd zabrałam ze sobą Biodermę, zamiast BB i przez cały tydzień brakowało mi BB. 

Fenomenu Biodermy nie rozumiem. Ok, jest to dobry płyn, działa. Ale nie jestem pewna czy zasługuje na takie ochy i achy. Wydaje mi się, ze to trochę takie grupowe zachwycanie.

Mam ochotę porównać jeszcze płyn Tołpy do BB, jako że zostały wyprodukowane w tym samym miejscu. 

Jaka jest Wasza opinia na ten temat? Bioderma czy BB? A może inny płyn jest waszym ulubieńcem?

PODPIS

40 komentarzy:

  1. Chyba pójdę do Biedro, bo burżuj mnie uczulił po 2,5 latach! :x Tak przynajmniej myślę, że to on...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale myślisz, że to coś na oku to przez borżua? Może przeniosłaś tylko bakterie?

      Usuń
    2. Myslalam o tym, ale uzywalam wszystko to co zawsze, odstawilam borzuja i przeszlo, potem znow uzylam i wrocilo ;/ Ide dzis do biedro :)

      Usuń
  2. od niedawna stosuję dużo dużo dużo produktów bb i jestem zachwycona. dodam, że po leczeniu cery antybiotykiem mam ją niewiarygodnie wrażliwą i bolesną, a bb są dla mnie ukojeniem! najważniejsze, że nic się nie lepi, nie pieni i nie piecze - a do tego całkiem przyjemnie pachnie. no i cena! i like it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, ze mną BB również obchodzi się delikatnie.

      Usuń
  3. biodermy nie próbowałam, chociaż chciałabym. za to bb tyle razy używałam [no chyba z 6 butelek!] i wcale mi się nie nudzi... i tak używam tylko do zmycia buzi,bo do oczu dwufazy potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a próbowałaś zmyć nim oczy?
      to moja 4 butelka, zaczęłam późno.

      Usuń
  4. Uwielbiam micelek BeBeauty nie zamienię go na żaden inny ! :-)
    ___________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja trochę z innej bajki: pamiętam,że kupowałaś pędzle z Hakuro,mam na myśli te dwa do blendowania H77 i H74,jak sie sprawują? Bo mam H77 ale jakoś tak nie wiem.. :D I zastanawiam się nad H74. I jeszcze czy używasz H52 do bronzera może?; ) planuje dobrac nowe pedzle i chce sie zorientowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. h74 jest znacznie lepszy od czarnego kolegi (oczywiście wg mnie). Jego włosie jest inaczej ścięte i łatwiej mi nim blendować.

      h52 niestety nie używam do bronzera. jest jak dla mnie zbyt mocno zbity, zbyt ciężki i można narobić sobie plam. Za to świetnie nakłada się nim podkład i ewentualnie bronzer/róż w postaci płynnej. .

      Usuń
    2. Dziekuje,wiec kupie h74 i poszukam czegos do bronzera,moze cos polecasz?:)

      Usuń
    3. przez jakiś czas używałam skunksa z elfa do bronzera, teraz używam syntetyczny skośnie ścięty lub taki sam, ale z naturalnego włosia (daje subtelniejszy efekt), ale tak jak Ty poszukuję czegoś lepszego. Jak znajdziesz, daj znać :>

      Usuń
  6. Wszyscy się zachwycają BB, więc i ja się skusiłam i dobrze że kosztuje tak mało bo bym sobie pluła w brodę, że kolejne blogowe gówno dałam sobie wcisnąć. Piekły mnie po nim nie tylko oczy, ale cała twarz i to nie może być sprawa uczulania jakiegoś składnika, bo moja madre miała dokładnie to samo. W dodatku bardzo brzydko pachnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może macie z mamą wspólną wrażliwość na składnik? : ) Oczywiście płyn micelarny i wszystkie produkty do twarzy to bardzo osobista sprawa, dlatego podkreśliłam, że opinia tylko moja.

      Usuń
  7. Chcę przetestować tą słynną Biodermę, bo jest rak chwalona, że aż żal nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem przechwalona ;) ale warto. teraz w superpharm -25%

      Usuń
  8. Uwielbiam BB ! Demakijaż to dla mnie b.wazne sprawa takze zwracam uwage na to czym go wykonuje. Od kiedy sprobowalam BB nie chce innego ! To cud ! a probowalam z roznych polek plynow. :) Pomijam to ,ze polowa tego limitowanego opakowania 400ml rozlala mi sie w torebce :D jest swietny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu płynowi demakijaż stał się dla mnie mniejszą niź zwykle męczarnią :) Mi się wylał na dywan ;ccc

      Usuń
  9. stosowałam BB przez 2 miesiące. po miesiącu na twarzy zaczęłam mieć jakieś dziwne wypryski, które zniknęły jak tylko odstawiłam płyn na 3-4 dni. kiedy z powrotem wróciłam do niego problem się powtórzył. nie zawsze tanie=lepsze :P a przynajmniej nie dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z powrotem wróciłaś?

      Usuń
    2. Widzę, że jakiś anonim poprawia wszystkie błędy w komentarzach. Wyjątkowo nie w mojej notce, uf ;>

      Jasne, że tak jest. Niektórzy są wrażliwi na jakiś składnik, inni nie.

      Usuń
    3. z powrotem to jedyna poprawna forma.

      Usuń
  10. BB uwielbiam i nie zamienię na inny!!! ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. nie próbowałam bb bo nie mam do niego dostępu, Bioderme uwielbiam. Próbowałam inne płyny micelarne jak np Vichy czy L'oreal i nie byly na tyle dobre jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za micelami vichy i loreala. Ostatnio zmywałam twarz u mamy za pomocą vichy i tylko rozmazałam mejkap po całej twarzy.

      Usuń
  12. miałam oba i z obu byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam w końcu ten płyn micelarny z BeButy oby się sprawdził tak jak tobie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

      Usuń
  14. a mnie plyn BB bardzo uczulił! Bioderma jest więc moim nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, jest sporo osób, które BB uczulił.

      Usuń
  15. Moim ulubieńcem jest micel AA z serii Wrażliwa Natura. Moja skóra jest cienka i wrażliwa, ale zarazem wykazuje tendencję do zapychania. Odkąd trafiłam na produkt, który jej nie szkodzi i spełnia swoją rolę, pozostaję mu wierna;)

    Widzę, że popularna Bioderma nie do końca radzi sobie z tuszem. Pod tym względem lepiej wypada płyn BeBeauty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam dobre rzeczy o micelach AA

      Usuń
  16. BB zawiera składnik Methylisothiazolinone - radzę o nim poczytać. W UK z tego co wiem został już zabroniony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ważną informację. Na pewo sprawdzę ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...