czwartek, 14 listopada 2013

Glossybox listopad 2013

Pudełko w tym miesiącu zaskakuje nas....wagą. O wiele bardziej ciężkie i wypakowane po brzegi ;) Uważam, ze całkiem udane, głównie ze względu na uniwersalność kosmetyków i ilość produktów pełnowymiarowych. Ale do rzeczy:


Balsam na początku przeraził mnie kolorem. Na szczęście po nałożeniu wygląda bardzo ładnie i korzystnie. Zapachem przypomina coca-colę ;) Całkiem fajny skład i dosyć szybkie i skuteczne działanie. Firmy niestety nie znam.


Cień do powiek również nieznanej mi firmy. Bardzo się cieszę, że trafiłam na ludzki kolor. Z pewnością wykorzystam do rozświetlania oczu i twarzy. 


Zestaw vichy: krem rozświetlający i serum idealia life. Chętnie wypróbuję ;)


 Szampon do włosów farbowanych ( na początku myślałam, że to suchy szampon i ucieszyłam się bardziej) wygląda obiecująco.


Modelujący koncentrat wyszczuplający. Kosmetyk ciekawy i już wcześniej miałam na niego ochotę. Nie wierzę w cudowność tego typu produktów, za to podoba mi się ich działanie nawilżające.


Prezent - próbka perfum Katy Perry. Zawsze bardzo się cieszę z miniatur i próbek perfum, bo dzięki temu mogę poznać i wypróbować nowości lub zapachy, na które wcześniej nie zwróciłabym uwagi.
Te perfumy kojarzą mi się z czymś co już wąchałam. Nic nadzwyczajnego, szkoda, bo reklama i opakowanie bardzo efektowne.


Tutaj dokładniejsze informacje na temat kosmetyków z listopadowego pudełka:



Jak Wam się podoba? :) Powiem jeszcze, że wartość tych kosmetyków to około: 300zł


PODPIS

14 komentarzy:

  1. Mi nie urwało, niestety. Czytałam opinie na ich fanpage'u i nastawiłam się nie wiem na jakie cuda a tu średnio... Mam tę wersję co Ty i cieszę się jedynie z cienia i balsamu. Przetestuję wszystko, może coś mnie pozytywnie zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GB popisał się w tym miesiącu, bo ostatnio dostawał baty od ShinyBoxa :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nieźle im wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje pudełko wygląda niemal identycznie (kolor cienia mam inny). Próbka zapachu Katy ucieszyła mnie najbardziej. Co do szamponu,t ez myślałam, że to suchy szampon i pomyślałam, że nareszcie wypróbuję.. Tak czy inaczej, jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiam się po co w pudełku szampon z shwarzkopfa skoro jest to firma łatwo dostępna i przecież założeniem GL było 'luksus w pudełku' a jaki to luksus jak pójdę do pierwszej lepszej drogerii i kupię ten szampon ? dla mnie pudełko jest ok ale szału nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. To pudełko prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamówiłam go i chyba nie żałuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne pudełko.Vichy mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. o, produkty wyglądają na same ciekawe :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dziś porównuje Uk glossybox z Birchbox zapraszam odrazu uprzedze ze zawartosc twojego pudelka Glossybox imponujaco lepsza :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale dzięki temu możemy się wszyscy odnależć :) :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Również nie znam firm, które wypuściły balsam do ust i cień do powiek, ale uważam, że można uznać to za zaletę boxa:) Dzięki niemu możesz poznac nowe marki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...