czwartek, 28 listopada 2013

Golden Rose Rich Color: nowości

Dotarły do mnie trzy rzeczy: moje ulubione lakiery już się pokończyły, nie mam najmodniejszych fioletów na jesień, w Galerii Katowickiej jest przecież Golden Rose i nie muszę już polować na wysepki/jechać do Chorzowa.
Zrobiłam więc niewielki napad na Golden Rose, ukryty gdzieś na szarym końcu GK. Zakupy robiłam z moim chodzącym zdrowym rozsądkiem (Dawid). Rozsądek wpłynął na liczbę zakupionych sztuk komentując co chwilę: taki już masz, ten mi się nie podoba oraz za ciepło mi. Dobrze jest mieć zdrowy rozsądek...


Kolekcja wygląda następująco: 
05 - chłodny beż z nutką fioletu. 
10 - ciepły nudziak z nutką różu.
30 - to już druga buteleczka bardzo ciemnej czerwieni. Elegancki i pasujący do wszystkiego kolor.
31 - piękny fiolet widoczny na zdjęciu poniżej. Na paznokciach wygląda lepiej niż w opakowaniu.
105 - fiolet, ale bardziej różowy i troszkę bardziej pastelowy.
Kolejne opakowanie Top Coatu - jest super!

(zdjęcie robione po tygodniu od pomalowania)

PODPIS

22 komentarze:

  1. jakie długie paznokcie <3
    jestem ciekawa nr 30, masz może na zdjęciu? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://roseandherprince.blogspot.com/2012/11/golden-rose-rich-color-nr-30-czyli.html
      ale zdjęcie robione tosterem.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. właśnie mam go na paznokciach, bardzo elegancki.

      Usuń
  3. Golden Rose jest w galeri Katowickiej? GDZIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ;) no właśnie na szarym końcu. już nie pamiętam, ale szukaj i znajdziesz.

      Usuń
  4. Podobają mi się te lakiery GR, nie wiem gdzie je znaleźć w Krakowie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory,w następny weekend też kupię jakieś lakiery od golden rose :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten kolorek... mimo, że sama nie maluję sobie paznokci w takich odcieniach :)

    Może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://allegro.pl/spodenki-simpson-asos-hm-blog-romwe-sheinside-i3756299853.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sobie chwalę te lakiery za niezwykle wygodne pędzelki :) No i te kolory! - zupełnie w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w TAG'u :)) http://cosasyminimas.blogspot.com/2013/12/tag-40-pytan-kosmetycznych.html

    Ja jestem fanką nr 31 <3 Przy okazji jutrzejszego DDD mam zamiar kupić jeszcze kilka Rich Color, bardzo się z nimi polubiłam :) Miłej niedzieli ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. moja ulubiona seria lakierów :) uwielbiam nudziaka 05, a teraz mam chec na jakieś bordo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory. Takie "normalne" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ej ty zołzo, teraz chcę mieć ten 31! plus 104. :[

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie ty masz piekne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten na paznokciach jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...