środa, 20 listopada 2013

Wycieczka do Primarka - co kupiłam w Prajmani.

Podczas mojej wycieczki do Barcelony okazało się, ze gdzieś w odległym zakątku kryje się Primark! Kilka przesiadek w metro, trochę spaceru i Primarkowy Raj stał dla nas otworem.

Trafiłyśmy na resztki wyprzedaży. Ubrań było niewiele, ale akcesoria... Primark to wspaniałe miejsce do kupienia dodatków, bielizny i piżam.

Podczas zakupów moim ograniczeniem była pojemność i waga walizki :)


1. Kombinezon-miś, to zakup tego roku. Jak wiecie jestem zmarzluchem i takie ubranko pozwoli mi przetrwać zimę w moim niezbyt ciepłym mieszkaniu. Na allegro jest ich pełno, widziałam też uroczy w Etam, ale ten kosztował tylko 15 euro, mogłam go przymierzyć i żal mi było go nie kupić.


2. Portmonetka - noszę duże portfele i kiedy chcę zabrać ze sobą malutką torebkę albo same pieniądze wygodniej jest mieć portmonetkę. Ta ma postać kota i jest silikonowa. 


3. Zestaw gumek, który ostatecznie powędrował do mojej siostry. Ona, tak jak ja gubi gumki z wyjątkowym powodzeniem. 


4. Szczotka do tapirowania - super przydatna, u mnie w domu przydaje się także do wyczesywania Loli.


5. Brokatowa kosmetyczka - mam kilka fajnych kosmetyczek, jednak albo są w mniejszym, albo większym rozmiarze. Potrzebowałam czegoś pomiędzy.


6. Biżuteria - czasami chcę ubrać fajną biżuterię, ale niekoniecznie złotą. Taka plastikowa w sam raz nadaje się do klubu. 


7. Super miękkie kuleczkowe skarpetki - są piękne! Teraz noszę do po domu, ale niedługo będą w sam raz do noszenia z moimi emu.


8. Cieplutkie kapcie z antypoślizgami - nie rozstaję się z nimi ; ) Lubię wszystkie kapcie tego typu, na urodziny dostałam od mamy miękkie krówki.


9. Organizer do torebki - fantastyczna sprawa! Mam wielką torebkę i nic nie mogłam w niej znaleźć. Teraz jest odrobinę łatwiej ; )


10. Baleriny posypane złotym brokatem - to inwestycja na lato ; ) Innego zdjęcia brak, baletki schowałam do pudła z rzeczami na lato.



Numerem 11 byłby szary mięciutki komin, jednak gdzieś w drodze Barcelona-Polska mój szalik zaginął ;<

Jestem obkupiona teraz w kilka przydatnych gadżetów, kupiłam również papier w panterkę widoczny na zdjęciu numer 1. Przegapiłam świetne turbany ;( nie wiem jak mogłam to zrobić.

PODPIS

16 komentarzy:

  1. super zakupy! kapcie przeurocze i ten kombinezoooon<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym poszalała w Prajmanim :D Świetne zakupy!
    Jak się używa takiej szczotki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. normalnie tapirujesz włosy jak każdym innym grzebieniem. Tyle tylko, że efekt przychodzi szybciej i lepiej.

      Usuń
    2. no i super się przydaje, kiedy robisz kucyk i np włosy sterczą Ci przy nasadzie i wtedy można je ładnie wczesać.

      Usuń
  3. Te kombinezony robią furorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ..piękne rzeczy zdobyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aby tradycji stało się zadość - w co ubierasz tę fajną biżuterię? i czy nie wolałabyś po prostu jej założyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimki zawsze na posterunku ;*

      Usuń
    2. następnym razem założę ;)

      Usuń
  6. Szkoda,że w Polsce nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon i kapcie najlepsze na zime :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie kupiłaś sztuczne futerko w cętki?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...