niedziela, 8 grudnia 2013

Aktualizacja włosowa - grudzień 2013

Po setnym pytaniu o aktualizację włosową poczułam się naprawdę winna. Przepraszam, już nadrabiam.

Pod koniec października byłam u fryzjera. Ścięliśmy jakieś 15 cm z długości. Zrezygnowałam z równych włosów. Były bardzo ciężkie - trudno było je rozczesać, umyć i wysuszyć. Przez 3 miesiące nie farbowałam ich, nakładałam jedynie szamponetki. Po tym czasie zafarbowałam włosy farbą trwałą Olia, która ma całkiem ładny fioletowy odcień. Jak możecie zauważyć ten fiolet jest w chłodnej tonacji, w przeciwieństwie do tego we wrześniu. Nie wiem który lepszy.

Włosy są tu potargane i mniej przylizane niż ostatnio. Równe włosy wglądają też schludniej. 

Moje włosy są teraz w dobrym stanie. W bardzo dobrym są do ucha, a końcówki są dosyć suche, ale nie rozdwojone. 
Suche końcówki to po części wina zimna i szalika. 


Czego używałam?


Szampon Aussie - kończę próbkę z GB, faktycznie nadaje objętość i ładnie pachnie. 
Szampon LMG - nadal do delikatnego mycia.
Kallos - nigdy mi się nie znudzi.
Deba - bardzo dobra odżywka, włosy są po niej miękkie i nawilżone.
Olejek LMG - używam na skórę głowy
Olej arganowy - pięknie pachnie i super nawilża
Oliwa z oliwek - robi super włosy! Jest tania i super działa.
Płukanka - zmiękcza włosy i nadaje objętość
Lakier CHI - czasami używam.

Co muszę kupić?

We wrześniu moje włosy wyglądały tak: klik

I to tyle, przepraszam za brzydkie zdjęcia, ale chce mi się spać. 

PODPIS

28 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor :) i włosy wyglądają raczej na zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, staram się. mogłyby się mniej plątać i strączkować

      Usuń
  2. farba olia mi nie przypadła za bardzo do gustu, szybko mi się zmywała niestety :( ciekawy kolorek włosów. ja własnie zaczynam używać oliwki z oliwek, nakładam na noc przed myciem, zrobiłam tak dopiero dwa razy no ale mam nadzieje że mi pomoże :) niestety trochę się moje włosy ostatnio przesuszyły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oliwa z oliwek jest bardzo dobra na wszystko.

      olia spodobała mi się ze względu na zapach i na kolor. nie wiem jeszcze jak ze zmywaniem

      Usuń
  3. Ładnie wyglądają! Moje końce jakoś ostatnio są nieszczególne, muszę coś z nimi zrobić :(
    Ostatnie zdanie podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah bo to prawda! tak mi się spać chciało.

      Usuń
  4. zdecydowanie zimą lepiej chłodny fiolet, wygląda super! naprawdę u fryzjera poszło Ci 15cm z długości? wgl tego nie widać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bo miałam za piersi, a teraz mam do piersi.

      byliśmy z fryzjerem zaskoczeni, że na ziemi tyle włosów leży.

      Usuń
    2. no i to było w październiku więc musisz dodać sobie jakieś 3 cm.

      Usuń
  5. Szampony Aussie mogę śmiało polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam się nad kupnej kolejnego opakowania.

      Usuń
  6. Wyglądają naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dziękuję, bo jakoś nie umiem się przyzwyczaić.

      Usuń
  7. bardzo ładne te Twoje włosy i widać, że dbasz ;-) widzę, że miałaś rude, ja miałam czerwone i tak ciężko z nich zejść..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ciężko. do teraz przebija mi ten rudy.

      Usuń
  8. A ja ci kurcze zazdroszcze wlosow,taki ladny odcien : ( chociaz moje odrosty krzycza do mnie juz to zastanawiam sie juz nad ciemniejszym kolorem.Poza tym jeśli już wiesz,to skąd zamawiasz olej kokosowy i ile mniej więcej kosztuje?; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuję na allegro, tylko z tej firmy, którą widzisz na obrazku (olmuhle solling) litr kosztuję chyba około 100zł

      Usuń
    2. ja nadal się nie mogę przyzwyczaić do tego ciemnego. Zwłaszcza, że miałam już nie farbować na taki ciemny. Ładnie Ci w takim jasnym blondku.

      Usuń
  9. 15 cm? powiem ci szczerze, że nic nie widać! a ja też muszę coś zrobić z włosami, bo są przychlapnięte (a jestem właścicielką takich do łokci).
    wcieraj kozieradkę a twoje włosy będą do ziemi:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też niedawno pozbyłam się 15cm włosów... psychicznie bardzo bolało, ale dla włosów, zwłaszcza w codziennym starciu z czapką, to naprawdę dobra rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak mozna stwierdzić czy Ci ładnie jak dałaś zdjęcia od tyłu i z zasłoniętą twarzą?

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne te włosiska Ja ostatnio tez podcięłam włoski jakie s10cm.Teraz je regularnie olejuje i czekam na efekty

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest ten kolor, taki subtelny się wydaje ten fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Swego czasu farbowałam włosy na podobny odcień:)

    Maska Kallosa świetnie wygładza moje niesforne kosmyki, aczkolwiek jej zapach na dłuższą metę staje się męczący. Jednak najważniejsze jest działanie;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...