piątek, 20 grudnia 2013

Glossybox Grudzień 2013 Vip

Z okazji świąt nie będzie zwykłego wpisu, będzie filmik. A tak naprawdę, to minęłam się z kurierem. Kiedy ja dojeżdżałam do domu, kurier pukał do mojego mieszkania w Katowicach.

Odpakowywania dokonał mój chłopak i nagrał dla Was filmik (w sumie to dla nas). Nie chciał zgodzić się na mówienie, ale doceńcie gest, próbę bycia delikatnym i w ogóle, że dał się namówić.





1. Lakier Nails inc... w kolorze victoria. Myślałam, ze to czarny, ale to chyba baaardzo ciemne bordo.
2. Olejek z Nuxa z drobinkami - jak wiecie wersję oryginalną (bez drobinek) uwielbiam, więc nie mogę się doczekać, aby wypróbować. + saszetka olejku bez drobinek
3. Żel pod prysznic o smakowitym zapachu wanilii z drobinkami. Drobinki są dosyć duże, mam nadzieję, że nie zostają na ciele.
4. Krem do cery tłustej Siquens - szkoda, ze dostałam krem do cery tłustej, a nie wrażliwej. Nie bardzo wiem co z fantem zrobić.
5. Eliksir do włosów - przyda się na końcówki!
6. Maseczka pod oczy w płatkach - jestem bardzo ciekawa tego produktu i nie mogę się już doczekać.
7. Chloe See by Chloe - uwielbiam próbki zapachów, dzięki temu mogę sprawdzić czy te perfumy do mnie pasują czy nie. Jaśmin brzmi obiecująco. Szkoda, że nie jest to miniaturka.
+ milion papierków, zniżek i tak dalej.

Grudniowe pudełko jest fajne, szkoda, ze muszę opierać się na relacji wideo :) Dwa ostatnie przedmioty są w ramach pudełka vip (szaleństwo).
PODPIS



12 komentarzy:

  1. Nie rzuca mnie na kolana ten box :) Doceniam gest chłopaka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. jestem fanką ich wszystkich kosmetyków

      Usuń
  3. Kremy Siquens, do cery wrażliwej i po zabiegach dermatologicznych, niestety, mają w swoim składzie parafinę :/ miałam, doraźnie jest ok, ale na dłuższą metę nigdy nie stosowałam.. Ten do tłustej cery też ma LP w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale lipa ;c niestety nie znam składu, dopiero jak przyjadę do domu będę wiedziała.

      Usuń
  4. Ja również czaję się na Nuxe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam identyczne pudełko i mnie nie zachwyciło jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę zobaczyć na własne oczy i podotykać i wtedy będę wiedziała

      Usuń
  6. ...i ten kod rabatowy do zalando z ktorego teraz kazdy moze skorzystac :D o ile juz tego nie zrobil ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam w planach korzystania z bonu na zalando, więc jak ktoś go użyje to nie będzie tragedii ;]

      Usuń
  7. Im curious if you ever have problems with what people post? Recently it seems to have become an epidemic, recently though it has turned around. What are your thoughts?
    Classical Dance game

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...