środa, 11 grudnia 2013

Świąteczna Wishlista 2013

Świąteczna wishlista, jak zwykle po czasie przypomni mi się, że chciałam coś bardzo bardzo ;) i nie zamieściłam tego na liście. 



1. Czapka kot z Zary - mam 3 miesięczne opóźnienie w trendach :) widać, jak bardzo interesuje mnie moda. Niesamowicie mi się spodobała ;)
2. Zakupy na Helfy.pl (amla gold, vatika, kapoor kachli, tulsi) pora na intensywną walkę z wypadającymi włosami.
3. Olej kokosowy (moja ulubiona marka: olmuhle solling) jeśli wpiszę go na jeszcze jedną wishlistę to chyba sama wyprodukuje olej kokosowy.
4. Ciemna burgundowa szminka z OCC w kolorze Black Dahlia lub Inglot 875 lub Rimmel 120 cutting edge (albo wszystkie!)
5. Long4 lashes z Rossmana na rzęski. Revital się już skończył, a ja polubiłam piękne i długie rzęsy.
6. Nadal Vera Wang Princess - ten zapach za mną chodzi. Ciągle!
7. Złoty pierścionek/bransoletka z serduszkiem lub nieskończonością - mam ochotę na jakąś subtelną biżuterię.
8. Masażer z H&M
9. Słodkie skarpetki np. z Oysho - czym byłaby zima bez skarpetek?
10. Spin pin - czyli spiralne wsuwki do włosów
PODPIS

14 komentarzy:

  1. Życzę Ci żeby wszystko co na tej liście jest znalazło się pod choinką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem używać tych spin pin'ów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to? nie wkręca się tego po prostu we włosy?

      Usuń
  3. mam amle jasminowa i jest super[ale jak smierdzi!] no ale niestety za to vatika sie w ogole u mnie nie sprawdzila. a co do szminek - piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amla jasminowa śmierdzi jak jasmin czy czymś okropnym? Bo zapach jaśminu mi odpowiada. ja mam nadzieję, ze vatika pomoże. i te ziółka też.

      Usuń
  4. mi też się marzy jakiś olejek do włosów, ale chyba skuszę się na Khadi lub na Sese :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sesa śmierdzi niemiłosiernie. może najpierw spróbuj z czymś, co nie wywołuje migreny?

      Usuń
  5. Też walczę z wypadaniem, wcieram odlewkę Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rimmel Cutting Edge nie znajdziesz w Polsce, chyba że na allegro :< Polecam zamiast tego Misslyn w kolorze 113 - Opera Diva,całkiem fajna szminka i super kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na allegro odnalezione i zmówione :) na dive moze sie kiedys skuszę.

      Usuń
  7. hej, pamietam, ze pisałaś kiedyś coś o paście cukrowej. Znasz sie na tym? Mogłabyś napisać notkę, jak dokłądnie ją wykonać i przeprowadzić depilację ? Bo moja jest teraz zastygnięta na kamień, a żeby osiągnąć odpowiednia konsystencję musiałabym ją podgrzać tak, ze pewnie bym sie poparzyła ;/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :). Na wszystkie odpowiadam tutaj.
Życzę miłej lektury.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...